Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

IK mis je
Ik fiets naar huis.Lucia mijn skatiejj hoor ik iemand zeggen.
Het is Brandon.Hij is zo een kanjer.
Maar hij heeft een ander oogappeltje.
Het is die populaire meisje Claire.
Hij ziet me totaal niet zitten.
Maar toch roept hij mij skatiejj Lucia.
Ik draai me niet om.Hij heeft toch al een vriendin.Ik voel me soms halfbeledigd.Omdat hij veel om Claire geeft en mij als een testkonijn houdt.Dan wilt hij een date met mij terwijl hij die avond een film met Claire gaat kijken.Dat was me vorig maand overkomen.Tot nu toe ben ik deze tijden niet vergeten.
Ik mis hem zo erg toen hij zij dat hij Claire mooier en liever vond.
Maar dat is niet zo.Claire heeft Style haar en hier en daar puistjes op haar gezicht.Haar nagels zijn pikzwart.
En ze is zo opschepperig.Ze krijgt alleen rode cijfers terwijl Brandon alleen maar blauwe cijfers haalde.
Wiskunde is voor Claire een hatelijke vak.
Brandon krijgt hier en daar een zesje.
Wiskunde is voor mij toch makkelijk.
Ik krijg negens en achtens.
Brandon heeft me wel een paar keer gevraagd samen te werken.Maar ik had er geen zin in.
Lucia,Lucia hoor ik hem nog roepen.
Ik stop met fietsen.
Hij fietst naast mij.Wat wil je vraag ik.
Ik wil jou zegt hij.
Claire is jouw oogappeltje toch zeg ik.
Claire..Ow zij je Claire zegt hij.
Ja..claire zeg ik.
Ze is maar een hartje coor niks lacht hij.Nu voel jij dat ze een hartje voor niks is zeg ik.
Ja nu zegt hij.
Kom fiets naar mijn huis zeg ik.Brandon en ik fietsen naar mijn huis.Ik plof op mijn bankstel.Mijn ouders zijn naar Hawaii voor de een of ander conferentie.
Cola vraag ik.Nee dankje zegt hij.
Vertel op zegt hij verder.
Toen ik 14jaar was..was onze relatie zo goed gegaan.Jij was goed voor mij en ik ook voor jou.Ik kon het uitstekent goed bij jouw vinden en jij bij mij.We gingen heel vaak bij Klaas restaurant eten en dikwijls naar slagharen gaan.Ook brach je me naar Belgie,waar we gingen zwemmen.We gingen ook vaker nieuwe 3D films kijken.Soms logeerde je bij mij,dan was het kussengevecht het best.Ik voelde me prima bij jouw.Toen ik 15jr was,bloeide me leven zo romantich en fantastisch.WE gingen dikwijls naar muziekles en nadien gingen we een patatje eten.En elke vrije dag gingen we shoppen buiten de stad.Soms gingen we naar boer Willem.Daar mochten we dikwijls een lammetje kiezen en die verzorgen.Ook elke avond gingen we soms eten bij Klaas en soms een film kijken.Ik voelde me prima.Toen ik 16jr was,kon ik het uitstekend bij jouw vinden.We bouwden vanaf daar een relatie.Een prettige relatie.Elke avond een tienerchampagne bij HoneyBar drinken.We konden nu ook niet vaak uiteten en films kijken want studie was voor ons teveel.In vrije tijdjes gingen we een weekblad halen.Dan zagen we welke activiteiten er in de komende weken zijn.Dan maken we alvast tijden vrij enzo.Maar in maart.Je vond Claire van onze klas leuker.Je vond haar populair en mooi.Zelfs lief.Je maakte flauwe afspraken met me.Terwijle je met Claire gaat uiteten en films kijken.Dan zei je dat je ziek was of dat je wat extra huiswerk meekreeg van de meester.Ik geloofde het.Maar op den duur begon het kotsmisselijk te worden.
je ging veel met Claire om en liet me in de steek.Ook smsde en belde je me zelden.Ik miste je zo erg dat me leven was afgevallen.Elke avond miste ik je.Ik dacht aan de tijden van vroeger.
Ik ontdekte toen ik jullie zag bij KLaas.Jullie aten en lachten..En jij gaf een roos aan Claire.Ik smste toen dat het UIT was.OP school zei je tegen mij dat ik niet zo lief als Claire was.
Ik voelde me beledigd.Ik kon het maar niet aan.Al was het uit,al voelde ik me kotsmisselijk als ik aan je denkt,al heb je me zo beledigd ik miste je zo erg.Ik...ik kon niet met een nieuw leven starten.Nu 24maart...ik maakte het uit op 16maart...Je ontmoette Claire op 5maart..24maart riep je me schatje Lucia.Je wou met me samenwerken tijdens wiskunde uurtjes.Je had ook vaak afspraakjes gemaakt maar cancelde die vaak.Ik voelde me halfbeledigd.
En nu 7april ben jij hier.Nu moet je mij vertellen wat je meer wilt wetn ga ik verder.
Brandon zit nu beweegloos naar de tlevisie te staren.
Ik...ik heb niet met Claire zegt hij.
O,ja en wat zag ik bij Klaas...Volgens mij 9mei toen je met me had afgesproken een film te gaan kijken..Toevallig moest ik pizza gaan halen of ik zag je met Claire daar.
Ik..ik heb niet met haar zegt hij.
Denk aan 9mei zeg ik een beetje boos.
Ik...ik had het niet zo bedoeld zegt hij.
Ho had je het bedoelt dan vraag ik.
Ik wou je geen pijn doen..En Claire is tot nu toe niks voor mij zegt hij.
Wat is haar volledige naam vraag ik.
Claire Erika Van der Beunen zegt hij.
En wat is van jouw vraag ik.
Brandon Mario Aderbomen,wat is de jouw vraagt hij.
Lucia Megan van Huizen zeg ik.
Waarom wil je het wetn vraagt hij.
Claire heeft een mooie achternaam daarom ben je verliefd op haar zeg ik zacht.
Maar nu weet ik dat je Megan heet darom ben ik nu verliefd op jou zegt hij.
Maar..maar ik mis je zeg ik.
Ik ook zegt hij.Mijn gevoelens zijn zo zacht dan dan mijn kussens.
Ik mis je sinds je het uitmaakte zeg ik.Lucia zegt hij.Ik wil met een nieuwe relatie beginnen.Ik ga het uitmaken met Claire en Victoria zegt hij.Victoria wie is zij vrag ik verbaasd.Ik had haar 30maart ontmoet.Maar ik maak het uit.
Oke ik wil zien zeg ik.
Hij pakt zijn mobiel en belt eerst Victoria.
Halo Vic ik maak het uit doeii zegt hij.
Victoria heeft ook al met Rick dus ik hoef haar niet.Dat zei ze net onverstaanbaars.
Hij belt nu Claire.Claire heeft nu ook met Nicky.
Ik ben blij omdat ik hem niet meer hoef te missen.Hij is op mij en ik op hem.

xXx

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online