Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

bloed op het raam...
Merel was bij haar vriendin Laila thuis.Ze waren helemaal alleen thuis en waren een griezelfilm aan het kijken.Ze waren een beetje aan het geinen over de film,zoals:'Dit is echt niet eng'.enzo. Maar stiekem waren ze best bang.Oppeens hoorde ze allebei getik op het raam. De gordijnen zaten dicht.'Hoor je dat ook,Laila?'vroeg Merel.'Ja.' zei Laila.
Laila deed de gordijnen open,maar ze zag niks, ze zag alleen de donkere nacht.'Er is niks!' riep Laila opgelucht terwijl ze de gordijnen weer dicht deed en op de bank ging zitten.
'Maar wat was dat getik dan?'vroeg Merel en ze keek Laila vragend aan.
'Weet ik veel, mischien wel een tak van een boom ofzo.' zei Laila.
'Oh oke.' zei Merel en ze keek weer naar de TV.
Oppeens keek Laila geschrokken naar Merel:'Merel,we hebben helemaal geen boom voor het raam.'zei Laila met een bevende stem.'Ehh Laila,is het niet beter als we een andere film gaan kijken?' vroeg Merel.
'Ja,ik zal gelijk een andere DVD in de DVDspeler doen.' zei Laila en ze pakte een andere DVD.'Zullen we...' Laila kon haar zin niet afmaken,want ze hoorde weer getik op het raam.
Langzaam werd het getik,geklop.
Merel en Laila begonnen allebei te gillen.Laila sprong meteen weer op de bank.'Laila,wil je please weer kijken wie dit doet?'vroeg Merel.
'Doe het lekker zelf,ik ben net al gegaan!'riep Laila.
'Zullen we samen gaan?'vroeg Merel.
'oke.' zei Laila alsof ze er later spijt van zou krijgen.
De meiden hielde elkaar stevig vast terwijl ze naar het raam liepen.
Snel deed Merel de gordijnen open.
'IK KOM JULLIE HALEN' stond met bloed geschreven op het raam.
De meisjes slaakte een gil en rende met veel haast naar de badkamer en sloten zichzelf daarop.
'Merel,je begrijpt dat we hier niet voor altijd kunnen blijven?'
zei Laila.
'Maar als we hier uitkomen komt IEMAND ons halen.' zei Merel.
'Dat klopt.'zei Laila
Ze hoorde geklop op de deur.
Weer slaakte de meisjes een gil.
'IK KOM JULLIE HALEN!'riep een stem.
'Laat ons met rust! wat hebben wij je aangedaan!' riep Merel.
De deur ging vanzelf open, en de meiden leken wel versteend.
Ze wild keihar roepen en wegrennen,maar het lukte niet.
Ze keken naa de grote gedaante die in de deuropening stond:
'Zeg maar dag met je handje.' zei de gedaante met een verschrikkelijke lach achteraan.
Net toen de meiden wouden wegrennen,kwam er een mes te voorschijn.
En het laatste wat ze zagen was het mes dat naar hun gezicht was gekeert....




P.S dit is niet echt gebeurd

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online