Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Mijn harde leven
Ik heet Tina en ben inmiddels al 30jaar.Ik vertel over mijn harde leven..Veel plezier.
---------------------------------------
Ik had als vanaf mijn 9de al een vriendje.Of dat leuk was?.Vanaf daar was het bloeiende liefde..
Maar later wou hij meer.Dion mijn vriendje was 11jr.ik werd 10 en hij 12.Hij wou een kindje.Maar eerst moesten we trouwen stelde ik hem voor.
Mijn ouders waren heel ERG boos.Maar omdat de kinderpolitie niks kon doen toen ik wegliep moest ik getrouwd worden..(niet wettelijk)
Ik must 15 worden om wettelijk getrouwd te zijn.
Op me 13de had ik al een gezonde kindje op aarde gezet.Het was een meisje.Ik gaf haar de naam Denice.
Denice groeide als kool.Ik ging naar school en werkte.Dion werkt al als timmerman.Denice kon ik bij m'n moeder zetten als ik naar school ga.Want me moeder heeft meestal dag vrij.
Kurty is mijn zus van 20jr.Ze heeft nog geen vriend.
Ik ben al zo snel getrouwd vind ze.
Dat is wel mooi en waar vindt ik.Maar als ik vertel over mijn goed leventje is ze heel jaloers.
We hebben een kleine stenen-houten huisje gebouwd.
Het is niet mooi en niet gek.
Het was gewoon als een doodnormale huis.We konden hier en daar al onze centjes bijeen krabben.Vooral voor Denice hadden we veel luiers en pempers nodig..Babykleding een box en een speen was hard nodig.
Onze voedsel moesten we hier en daar verzamelen.Soms aten we ei of rijst met kip en groenten.Meestal aten we ook goedkope spulletjes.
Toen Denice 1jaar werd.Hadden we een beetje nasie en kip voor haar klaargemaakt.Mijn ouders en m'n zus en zusjes waren gekomen.Ook de ouders en zus en broertjes van Dion was gekomen.
Het was een rustige feesje.
Ik vond het vrijwel gezellig.
Toen DEnice 3werd,werd ik weer zwanger.
Na enkele maanden kreeg ik weer een gezonde meisje.
Ik gaf haar de naam Tritia.Tritia bloeide ook gezond op.
ik werd 15jr.Voor Denice waren nu onderbroekjes nodig.Voor Tritia nu luiers of pempers.
het box van Denice was nog sterk en gud.
Nu was het geld niet meer zo moeilijk meer bijeen te krabben.
Ik werkte nu bij een winkel.En we zijn ook wettelijk getrouwd.
Onze gezinnetje verliep zoals het moet.
Als TRitia 4jaar werd werd ik weer zwanger.
Ik was toen 19jr.Het was een jonegn.
Ik gaf hem de naam Jurian.
Hij was lief. Tritia was al aardig gegroeid en Denice mocht al naar school.
Nu was DEnice op school en Tritia ook.
Jurian brach ik mee naar de winkel.
Jurian werd groter en groter.
Toen hij ook 3jr was ik weer zwanger.Toen was ik 22jr.
Ik brach weer een gezonde jongen op aarde.Hij heet Timmy.
Tinmmy was vrijwel gezond net als me andere kids.
Het geld was nu zo krap,dat DEnice uit huis moest.Op een heel vroege leeftijd trouwde ze ook.Ze had ook een jongetje op aarde gebracht genaams Fabian.
Daarna hadeen we Tritia uit huis gezet(ik bedul ze must bij haar vriend gaan wonen).
Nu had ik Jurian en Timmy nog in huis.Die zal ik houden.Het gezin ging weer zijn gangetje en Tritia werd zwanger.Het kindje heet Bob.
NA deze ellende hadden mijn kinderen hun kinderen geen oppas.Fabian en Bob moesten toen naar mijn moeder.DEnice werd ook weer zwanger van een meisje genaamd Rian.
Rian,Fabian en Bob gingen naar mijn moeder voor de oppas.
Rian was nog aardig klein.Ze groeide nogals moeilijk.Mijn moeder werd van het jaar steeds ouder.
Rian werd 1jaar.Mijn moeder stierf.Ik had geen vader meer.Want nadat mijn zusje Elian stierf en mijn zus Kurty trouwde was het al teveel voor hem.
Bij Kurty hoefde hij wel aantal Euro's bijpassen terwijl bij Elian niet.
Het geld zat bij hem krap.Hij had suikerziekte en hogebloedderukt.
Ook had hij soms last van zijn hart.
Donny mijn broertje is verlamd aan zijn been en Urrel mijn grote broer was een suikerpatient.
Ik alleen(Tina)was lekker gezond.
Voor mijn vader was het teveel geworden.Geld voor het huwelijk van Kurty,voor de begravenis van Elian,Donny moet verzorgt worden door hem en Urrel moest geld hebben voor de een of ander behandeling.
Alles moest mijn vader doen.Mijn moeder was aan het koken,afstoffen enz.
Me vader vondt het zo ingewikkeld dat alles zo krapjes zat.Met wat gekrabbelde geld kon hij zijn familie nog in tempo houden.
Hij vond het zo krapjes dat hij een ander vrouw vond.
Die vrouw was niet oud niet jong.
Mijn vader was 56jaar en zijn vrouw 52jr.
Zijn vrouw heette Rena.
Mijn moeder kon het harde werkjes ook niet aan en ze stierf van moeheid.
Nu hadden we geen oppas.Ik zij aan mijn kinderen(Tritia & Denice)dat ze maar naar Tante Marijke kunnen brengen.
MIjn kinderen brachten hun kinderen(Fabian,Bob en Rian)naar Tante Marijke.
Ik heb nu alleen Jurian en Timmy.
Rian mijn kleinkind groeide moeilijk.Wij vonden het vreemd.
Maar verder maken we geen zorgen.
Intussen zijn Jurian en Timmy flinke boys.
Ik maakte me pas zorgen toen ik 28jaar werd.Rian groeide niet meer.
Ze werd ziek.Elian mijn zusje stierf ongeveer ook zo.Alleen had Elian vanaf kleinsaf Anorexia.Ze wou niet eten en was vaak slaperig of slap.
Maar Rian was niet zo.Rian was mager en groeide niet.
WE vonden het zo erg voor Rian.We brachten haar naar de dokter en de dokter zei dat het een dodelijke ziekte is.Maar zelf wist hij niet hoe het heet.
WE vonden het zo erg.
Mijn kind Denice huilde zich rot.
na Rian's laatste adem was het een dag ZONDER licht en lucht.
Ik moest aan mijn zusje Elian denken.Die was ook zo.Laatste adem en dan.....
Verder verliep alles hoe het moet.
Ik vond niks meer moeilijk.Mijn kinderen hadden het niet zo echt breed en ik ook niet.
We waren even arm.
Maar verder verliep alles hoe het meot.


-------
Dit was mijn verhaal wel vol fouten....Maar als je ervan genotenm heb stem op 'm en ik wil in de Top 10lijst komen te staan....Dus ik reken op jullie!!

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online