Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

WANNEER JE SCHOONMOEDER ONGEWENST IS
ZO LAAT JE JE SCHOONMOEDER MERKEN DAT ZE ONGELEGEN KOMT

1. Ken ik u ergens van? Oh sorry, ik had u niet herkend zonder snor.
2. Komt u binnen! Bent u te voet of hebt u de bezem genomen?
3. Welkom, welkom! Pak twee stoelen en ga zitten!
4. Ach, u bent het. Ze vertelden al op het weerbericht dat de winter voor de
deur stond, maar dit is overdreven!
5. En is er niemand anders bij u? Een ongeluk komt toch nooit alleen?
6. Drinkt u iets? Een Molotovcocktail of zo?
7. Heeft u zin in een portie gebakken mieren of gaat u toch voor de
sprinkhanen?
8. Oef, waar komt die lucht toch ineens vandaan?
9. Komt u binnen, u bent net op tijd voor het neuken.
10. Denkt u dat ik u in de regen laat staan? Nee hoor, hou dit maar boven uw
hoofd!
11. Hoe was de vlucht? Is het vliegtuig niet neergestort?
12. Ach, wat staat u nu in de regen aan de deurbel te bellen. Ga maar gauw
naar huis, u wordt zeiknat!
13. Wat een leuk jasje! Alleen jammer dat ze de konijnen er niet uitgesneden
hebben.
14. Jeetje, ik dacht altijd dat nachtmerries alleen kwamen als je sliep.
15. Bij het weggaan: "Wil je de volgende keer bellen voordat je komt? Kunnen we
nog snel een excuus verzinnen!"
16. Sorry, wij kopen niet aan de deur! (en gooi daarna de deur dicht).
17. Ik heb nooit geloofd in spoken, maar ik zal mijn mening moeten herzien.
18. Aha, u bent het, ik ging eigenlijk juist weg, misschien volgend jaar beter!
19. Leef je nog? O ja, onkruid vergaat niet.
20. Hé ouwe! Ben je al genomen door je nieuwe vriend?
21. Was uw laatste bezoek aan ons een jaar geleden? Het leek anders gisteren
wel!
22. Zeg, heb je eigenlijk niets anders te doen dan mij hier lastig te vallen?
23. Nog geen zelfmoord gepleegd? Een betere wereld, begint bij jezelf hoor!
24. Mijn vrouw is duidelijk een dochter van haar vader.
25. Carnaval is voorbij hoor! Zet nu dat masker maar af.
26. Kolere, ik zit net schaatsen te kijken. Kun je niet in de dweilpauze langs
komen?
27. U bent zo lelijk dat de buren komen inbreken om de gordijnen dicht te doen.
28. Jij bent ook een vol houder hè?
29. Oh ben jij het, sorry het kattenluik zit dicht.
30. (aan de telefoon) Oh eh, dit is de voicemail van, ach laat ook maar tuut, tuut,
tuut.
31. Schat, kleed je maar weer aan. 't is je ma.
32. Ah! Ik was net mijn mes aan het slijpen.
33. Oh! Ben jij het! Ik dacht al dat er heks aankwam, nou ja, er is eigenlijk weinig
verschil.
34. Hoi, alles kids achter de rits........................... O, jij ben het ,doei!
35. Alstublieft, hier is een bon voor gratis euthanasie, prettige dag verder!

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online