Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Mijn vreemde werkplaats deel 2
Ik breng het naar de kassa.Het is niet druk.Ik betaal en loop weg.Ik loop naar CLAUS-snackbar.Ine zit al daar ye wachten."Mooie Jack Chris"zegt ze."Haha dankjewel"lach ik.
De barman ziet mij daar zitten en brengt mijn lunch naar buiten."Ik wil graag nog een coffee"zeg ik.
"Wat zal jij nemen?"vraag ik aan Ine."Ik neem erwtensoep"zegt ze.
"Oke,dan neem ik frietjes"zeg ik.
Ine neemt een hap.Ik stop net een frietje in mijn mond of Ine begint te zuchten.
Ik kijk haar niet aan.Ik wil net nog een frietje in mijn mond zetten of ze begint.
"Chris,ik weet het niet.Maar hoe werkt die Wendy"vraagt ze.
Ik trek me wenkbrauwen om hoog.
"Zo,ze werkt wel hoe het moet...Maar ik kan niet met haar opschieten"zeg ik.
"Maar,hoe kent ze Jenne"vraagt Ine mij.
"Watt??"vraag ik.
"Nou ja,Wendy en Jenne hebben het goed met mekaar...Hun milkshake drinken ze samen...Samen in een toilet gaan en samen hun...euhm broodje delen"zegt Ine vragend.
"Goh!!!Ine ze zijn toch geen lesbie"vraag ik.
"Dont now girl"zegt Ine."Ik stop nog een frietje in mijn mond.Ine neemt nog een hapje van haar erwtensoep.
"Waarom mag ik met je mee-eten vandaag"vraagt Ine.
"Gewoon"zeg ik.Ine slaakt een zucht.Ze haalt haar lepeltje uit het soep.
"Ik weet niet waarom Wendy zodeed"zegt ze."Hoezo"vraag ik verbaasd."Ze keek me zo vreemd aan"gaat Ine verder.
Net wil ik een frietje in mijn mond stoppen komt de barman met coffee.
Ine staat op.Neemt een slokje van haar coffee en gaat weg.Ik kijk naar haar.Ik stop nog een frietje in mijn mond en drink wat van mijn coffee en loopt naar de bar.
"Hoeveel word 't samen"vraag ik."25euro a.u.b"zegt hij.
Ik betaal en loopt weg.
Het sneeuwt intussen vreselijk.Mijn paars-gele jacket is bedekt met sneeuw.Mijn haren ook.Mijn oren voelen ijskoud aan.Mijn handen ook.Ik loop een beetje sneller.
Voor de deur van mijn werkplaats maak ik mijn haar schoon en klop al het sneeuw dat op mijn jacket zit weg.
Ik stap mijn werkplaats binnen.Ik zie dat er geen klanten zijn,er zijn ook geen personeel voorop.
Ik loop naar achteren.Mijn hele kantoor is onderste boven.Boeken beneden en er is ook een bh op mijn tafeltje.Ik schrik me dood.
"Chrisje kom hier!!!!!"schreeuwt Ine.
Ik volg Ine naar ons personeeltoilet.Het is intussen zo druk.Ik probeer te ontkomen tussen deze drukte.Eindelijk is het toilet inzicht.Ik zie Wendy en Jenne daar.
"Wat is er"vraag ik aan Ine.
"Ze waren aan het zoenen"zegt Ine.
"Wat zijn ze lesbie"vraag ik."Jahaaaa"schreeuwt Ine."Wie heeft het ontdekt"vraag ik.
"Leo"zegt Ine kortaf."Hoe dan"vraag ik."Nou weet ik veel"zegt Ine."Waren ze naakt"vraag ik."Ja en daarom heeft Leo direkr alarm geslagen"zegt Ine."Nou dan kan baas Kenneth hun direkt ontslaan"zeg ik boos."Nou dat weten we niet,want Jenne is alles voor baas Kenneth"zegt Ine."Hoezo"vraag ik."Wij kunnen op FBI gaan"zegt Ine geheimzinnig."Want baas Kenneth was er ook BIJ"gaat ze door."Watt???"vraag ik.
Maar Ine trek me mee.Ik ruk me los."Luister Ine,ik ga me kantoor opruimen en komt later bij jouw op kantoor"zeg ik."Maar Ine,ik heb een BH gevonden op me tafel"ga ik verder.Ine pak snel een pen en papier en schrijft op haar kladje:
FBI
1.BH gevonden op Chrisje haar tafel.

"Ik maak snel een foto ervan"zeg ik."Oke"zegt Ine.Ik loop naar mijn kantoor.Ik maak foto's ervan.Ik zet mijn fototoestel weer in mijn handtasje.Ik hurk en raapt alle boeken een voor een op.Ik vind tussen alle boeken een Dagboek+een agenda.
Ik stop het snel in mijn tas.Na een halve uur loop ik met me biezen naar het kantoor van Ine.
Ine zet haar kantoordeur op slot.Ik wijs haar het dagboek en het agenda.Ik maak het dagboek open.Op het voorkaft staat:WENDY'S MEMORY'S.
Ik sla het open.
En daar staat:
SINDS KORT HEB IK EEN RELATIE MET KENNETH.HIJ IS RIJK EN WERKT BIJ BEDRIJF AQUIRA.HIJ HEEFT OOK EEN RELATIE MET EEN ZEKERE JENNE.JENNE WERKT OOK DAAR.IK BESLOOT TOEN OM OOK DAAR TE WERKEN.
XXX K (L) W....

Ine leest het ook en pakt haar kladje en schrijft onder het vorige:
2.Wendy en Jenne hebben een relatie met BAAS KENNETH.
Ine maakt nu het Agenda open.
Op het voorkaft staat geschreven:JENNE.Ze slaat het blz om.Daar staat:
IK HEB EEN RELATIE MET KENNETH.WENDY OOK.WIJ WONEN IN HET ZELFDE HUIS.WIJ ZIJN WAT MEN NOEMT EEN LESBIE...
XXX KENNETH

Deel 3 vervolgt

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online