Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Nooit meer in de tent!
Ik zat thuis, de telefoon ging. Mijn viriendin Janice belde me, ze had een tent geregeld, Om te slapen in de tuin deze avond. Ik vond het wel een leuk idee. het was 7 uur toen ze bij mij thuis aan kwam. We zetten de tent op in de tuin. Mijn ouder waren niet thuis dus we waren alleen thuis. Toen we klaar waren met de tent opzetten gingen we nog even wat drinken binnen. We vonden het best spannend om buiten in de tent te slapen . we namen onze spullen mee, Ik nam ook 2 flesjes water een zak chips en een zaklamp mee.
We hadden onze slaapzakken ook al klaar gelegd ik pakte mijn huis sleutel en deed de deur dicht. Ik legde mijn sleutel onder mijn kussen, want als er iets gebeurde konden we nog naar binnen.het was 02:00 uur we waren nog aan het praten tot dat er iets beweegden in de bosjes, want we hebben geen hekken om onze tuin maar bosjes. Janice en ik waren bang geworden. Ik pakte mijn zaklamp en scheen even naar buiten. Maar ik zag niets. Ik ging weer terug liggen. Ik ben bang zei Janice, er kan toch niks gebeuren zei ik toen. En anders kunnen we gewoon weer terug naar binnen want ik heb de sleutel gepakt. Geluukig maar. De bosjes bewogen weer en we zagen dit keer iemand lopen in de tent. Janice heield mijn hand stevig vast en kneep er in omdat ze bang was. Kunnen het niet je ouders zijn? vroeg Janice aan mij. Nee die zijn aan het werken zei ik. We gaan naar binnen hadden we besloten ik tilde mijn kussen omhoog om mijn sleutel te pakken maar de sleutel lag er niet meer! Waar is mijn sleutel zei ik geschrokken. Die lag toch onder jou kussen zei Janice. Ja maar nu ligt die daar niet meer zei ik. Ik keek onder dde slaapzakken in de dekens maar kon ze nergens vinden. Wat moeten we doen zei Janice. Nadat Janice dat zei werd er op de tent geslagen,we begonnen allebei keihard te gillen. We heilden de tent stevig dicht aan de rits, de man had waarschijnlijk iets scherps bij zich zoals een mes, daarmee sneed die de achterkant van de tentik pakte de zaklamp en Janice deed heel snep de rits open we renden de tuin uit, de man rende ons achter na, we renden naar een bos dicht bij mijn huis. Aaaaaaaaaaa gilden we. We zagen de man niet meer. Ik hield Janice hand vast, maar het voelde niet als haar hand. Janice zei ik, Janice zei niks terug Janice gilde ik weer. Maar ze zei weer niks terug. ik deed de zaklamp open en scheen hem naast me. Ik schrok me dood, ik hield niet janice'smhand vast maar die van de man! Ik liet snel los en wou weg rennen, maar hij hield me aan m'n arm vast. Laat los!! Schreeuwde ik. Ik sloeg hem in zijn oog hij had zoveel pijn dat hij mij los moest laten en in zijn oog moest vrijven, Toen kon ik weg rennen. Maar opeens hoorden ik Janice's stem. Janice riep ik. Ik ben hier riep ze terug. En ze renden naar me toe. Ik scheen de zaklamp op haar om te kijken of ze het echt was en ze wat het ook echt. We renden samen verder maar de man rende achter ons aan. We zagen een huis en renden er naar toe, het was de huis van de boswachter. We klopte heel hard, we konden niet lang wachten. De man kwam steeds dichterbij. De boswachter deed de deur open met een slaprige gezicht.we renden naar binnen en deden de deur dicht. We hadden de boswachter alles verteld hij belde de politie. De politie bracht ons naar huis, mijn ouders werden opgebeld en ze kwamen gelijk naar huis. De amn die achter ons aan kwam werd niet gevonden. Janice en ik zouden nooit meer in de tent slapen. De volgende dag zag een briefje in de tuin, er stond op: Wanneer ga je weer in de tent slapen, dan kunnen we weer plezier beleven! Ik keek om me heen maar zag niemand. ik ben heel snel naar binnen gegaan.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online