Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door n van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

BoyBoy hoofdstuk 1: BoyBoy
Ping! Zegt Liekes laptop. Vlug kijkt Lieke wat er is. Ze ziet haar MSN-icoontje flikkeren. 'Ah!' denkt ze. Iemand wil met me chatten. Ze klikt er snel op om te kijken wat het is. “BoyBoy wil je toevoegen als contact.” leest ze hardop. Lieke accepteerd maar. 'Ik ken helemaal geen BoyBoy maar ik kan hem altijd nog verwijderen.' Denkt ze. Ping! Zegt haar laptop weer. Dit keer is het wel een chatbericht.

BoyBoy zegt: Heeeeey (L)

Lieke zegt: Haj wie ben jij??

BoyBoy zegt: Boy

Lieke zegt: ohhh. Vandaar je naam: jongenBoy. :-P

BoyBoy zegt: jah! Eigenlijk is het: Boyjonguh. Maar geeft nie.. leuke pf!!! lekker..... (L)

Lieke zegt: thanx! 'bloos, bloos' jij ziet er ook leuk uit!

BoyBoy zegt: hoe oud ben je?

Lieke zegt: 13 bijna 14 en jij?

BoyBoy zegt: 15. je ziet er veel ouder uit!!

Lieke zegt: bedoel je dat als een compliment?

BoyBoy zegt: of course!

Lieke zegt: THANXXXXXXXXX

BoyBoy zegt: ik moet nu gaan. Kom je morgen om 8 uur weer online??

Lieke zegt: is goed DOEI...

BoyBoy zegt: xx

Lieke zegt: bloos, bloos......

Ping! Zegt haar laptop weer... Dit keer is het een chatbericht van haar bff Marije.

Marije zegt: Heeeeey liekje!!!

Lieke zegt: haj mar!

Marije zegt: sorry dat ik later was.....

Lieke zegt: geeft nie.. kunnen we maybe om een andere tijd chatten??????? please??????

Marije zegt: hoezo?!
Lieke zegt: ik heb een keileuke jongen ontmoet........ en hij komt ook elke dag om 8 uur
online

Marije zegt: ok! Kan ik voortaan GTST kijken op de tv inplaats van op uitzending gemist...

Lieke zegt: hahah

Marije zegt: hoe is die jongen?? knap? Lekker? Lief? Grappig? Stoer? Vertel!!!!

Lieke zegt: al het leuke wat je kunt bedenken!

Marije zegt: Super meid! Nu kom je er eindelijk achter hoe super verkering is! En ZOENEN!!!!!!!!!

Lieke zegt: ik weet nie...

Marije zegt: mietje! Het is echt een schande dat je nog nooit gezoend hebt! :-P

Lieke zegt: :-P

Marije zegt: sgat, ik was al ontgroend op mn 10de! En jij hebt nog niet eens verkering gehad!!!!

Lieke voelt opeens een steek van jaloezie. Ze was blij met zichzelf, maar ze kon nu eenmaal niet zo goed flirtten als Marije. Ze had zich al zo vaak afgevraagd hoe Marije zich altijd zo koel kon houden als ze in de buurt van een jongen was. Zijzelf werd altijd helemaal rood en begon te stotteren en te stammelen als een gek.

Marije zegt: wat is er sgat??

Lieke zegt: niks....

Marije zegt: waarom zei je zolang niets meer?!

Lieke zegt: mimimauw zat aan mn huiswerk.....

Marije zegt: ohhhhh katten zijn lief maar ozo iri!

Lieke zegt: ja. Maar ik moet gaan.

Marije zegt: jammer. Xx

Lieke zegt: xx

'Bah!' Denkt Lieke. 'Waarom moest mar daar nou weer over beginnen! Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik nu eenmaal niet zo goed in flirtten ben??'


-Volgende week post ik deel 2... Reacties kun je sturen naar kyrahgoeree@yahoo.com ook tips en kritiek kun je daarheen sturen!!-

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online