Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

sportleraar
Als sportleraar geven we een paar keer per jaar samen les. Zo ook deze keer. Tijdens de les zaten een jongen en meisje (19)te klieren, die moesten dus nablijven en konden alles samen opruimen. Wij zaten in onze kleedruimte te evalueren toen de jongen klaar was en weg ging. Ik ging naar de zaal en daar zette het meisjes weer een grote mond op en liep naar de inmiddels lege kleedkamers. Al pratend liep ik haar achterna en vond haar in een douchehokje. Deze zijn voorzien van klapdeurtjes en verboden voor leraren. Dat wist ik wel, maar zij was te ver gegaan en ik wilde dat uitgesproken hebben.Toen ik haar douchehokje inging stond ze in haar lange tshirt.Haar fraaie borsten staken stevig naar voren en met haar haren los voelde ik een erectie opkomen.Dit had zij ook gezien en zonder dat ik het aanzag komen gleed haar hand in mijn sportbroek en begon me heftig af te trekken.Shit, dit was niet de bedoeling, al voelde het wel lekker. Ze duwde me naar achter zodat ik op het bankje kwam te zitten. Ik pakte haar hand en zij dat ze moest stoppen. Maar toen kwam ze dichtbij me en begon met te tongen. Vervolgens zette aan beide kanten van mijn benen een voet en liet zich snel met haar natte strakke kutje over mijn eikel zakken. Die geile meid had niets onder haar tshirt aan. Dit had ik niet verwacht en slaakte een kreun van genot en kon niet anders dan me overgeven. Knappe vent die dit kan weerstaan.....Ik trok haar tshirt uit en deed haar bh los,zo had ik een prachtig uitzicht op haar volle stevige tieten. "Jij geile meid", zei ik, ik zal je krijgen. Ik pakte haar vast en draaide haar om zodat haar kontje fier omhoog stak. In een keer stootte ik diep in haar strakke spleet, en ze slaakte een kreet van genot. Hard begon ik op haar in te rammen en al snel begon ze zwaar te hijgen toen ik haar borsten begon te kneden. Niet veel later voelde ik het zaad in me opkomen, maar ik wilde nog niet spuiten. Ze wilde een grote beurt, die zou ze krijgen ook. Voorzichtig ging mijn vinger in haar kontje, dit had ze zo te voelen nog niet vaker mee gemaakt. Toen werden het er 2 en 3 en toen kon mijn harde paal erin. Langzaam duwde ik mijn eikel tegen haar sterretje totdat ik helemaal in haar zat. Zij vond dit zo geil dat ze gelijk klaarkwam. Ik begon harder en harder te stoten en kon me niet meer inhouden tot ik haar darmen in spoot. Toen hoorde ik mijn collega aankomen. "Help maar even, deze wil een grote beurt hebben" zei ik, en dat liet hij zich geen tweede keer zeggen. "Oh neeeee,"riep ze, maar voor ze het wist had mijn collega hem al in haar strakke kut geduwd. Hij draaide zich om waardoor haar kontje vrij kwam. Zonder na te denken stootte ik in haar kont, en zo werd ze lekker geneukt. Mijn collega kwam al snel klaar, en wilde ook in haar kontje dus toen hebben we gewisseld oh, wat was ik geil. Dit was zo lekker, wild schuddende tieten boven me, een strakke natte kut om mijn eikel en mijn collega die haar kont aan het rammen was. Uit eindelijk kwamen we alle 3 tegelijk klaar en bleef ze hijgend en kreunend liggen.
"De boodschap is duidelijk meneer", zei ze. "Ik zal het niet meer doen".
Helaas waren onze gezamelijke lessen voorbij en zat zij in een andere klas. Als ik er nog aan denk, ...... ik zo'n nette brave leraar....

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online