Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Het kerstpopje
Toen het kerst was had ik mijn hele kamer versiert met kerst spulletjes.
Ik had een klein kerst popje op mijn kast gezet.

In mei, laatst dus, zag ik dat ik het popje nog op de kast had staan.
Mijn vader bracht me naar bed, dus vroeg ik of hij het popje mee wou nemen naar beneden.
Dat deed hij toen....

Die volgende ochtend werd ik wakker.
Ik schrok echt heel erg.
Ik zag het popje gewoon in mijn kamer liggen.
Ik riep mijn vader en vroeg of hij het had gedaan.
Maar dat had hij niet.
Hij had het popje in de speelgoed mand gelegt...


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online