Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Ik en Umbro zijn een team
Driiiing,de wekker van Elien loopt af.
Vandaag is het een speciale dag voor Elien en haar paard Umbro.
Jaja vandaag heedt ze een wedstrijd.
Elien gaat naar de manege,en kijkt naar haar paard.ze fluistert in zijn oor : Hey Umbro weet je nog bij de vorige wedstrijd,WIJ ZIJN EEN TEAM ?
Een tijd later staan ze eindelijk ter plaatse op de jumping.TTTRRRRIIINNNGGG
het belletje van de jury rinkelde en Elien mocht beginnen.
en hop zonder fouten stapt ze de piste uit.Elien is heel blij ze doet mee in de barage op tijd.
Een tijd later heeft ze haar barage gereden en ze wint.
jjjoooeeepppiiieee roept ze. EN ZE ZEI TEGEN UMBRO WIJ ZIJN EEN TEAM !

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online