Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

de moordenaar
het gaat allemaal over een meisje dat
eva(13) heet.ze woont in een bos en wou een kamp organiseren voor al haar vrienden,

op een avond kwam eva thuis en er stond een briefje op het deur van haar ouders:


'Dag,schat,
we zijn even de stad ingegaan,het zal een tijdje duren voordat we thuis zijn.maar we hebben iets lekkers klaargamaakt voor jou (kijk maar in de koelkast)
en het kamp gaat zeker door morgen.
zorg goed voor jezelf!'

ps:de sleutel ligt in de schuur in een grote kist helemaal van onderaan...

groetjes: mam & pap


eva liep naar het schuur en deed het kist open,pakte het sleuteltje
en liep terug naar huis.

ze kwam binnen,drukte op het knopje van het lamp...er gebeurde niets.
ze drukte nogmaals maar het lukte weer niet.
ze stak een kaars aan en liep naar het kelder om de sfeerverlichters aan te steken.
ze kwam binnen het kelder en hoorde een krijsend geluid.
het was zwart daarbinnen,en stil...
ze zag een druppelende emmer boven het plafond hangen,ze bleef er enkele minuten aanstaren.ze pakte een oude stoel dat vol met stof lag,ze stond op het stoel om het emmer te bekijken,ze gaf een ongeloofelijke gil en viel bijna van het stoel dat maar drie benen had...er lag bloed in het emmer.
dat naar beneden druppelde...
ze liep naar de kamer en zag een schaduw voor raam van het huis voorbijgaan.

word vervolgd




Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online