Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Love Story (deel 1)
Bella zit onrustig te wiegen op haar stoel.
" Bella, alsjebliefd. zit nou even stil.", zegt de meester geergerd.
Bella stopte met wiegen en staarde naar het bord die vol met rekkernsommen stond. Maar ze had nu echt geen zin om ze te maken.
Ze was zo nerveus. Het was vrijdag en Bella gaat vanavond naar een familie feest. Emily, haar beste vriendin, porde haar in haar arm. " Hè, wat heb jij nou?"
Bella haalde haar schouders op.
Ze had eiglijk geen idee waarom ze zo nerveus was. Maar ze heeft het gevoel dat er vanavond iets gaat gebeuren.

De school is eindelijk uit en Bella fietste zo hard ze kan naar huis. Om haar klaar te maken voor het feestje.
Ze douchte zich en trok een leuk kleedje aan dat niet hard opvalt. Dat wild ze ook niet. Ze houdt er niet van als mensen haar aanstaren.
Het is ondertussen al zes uur en ze gaan vertrekken naar het feestje.
Het feestje vind plaats op een grood plein. Er is muziek, veel lekkers en natuurlijk heel de familie.
Meteen aan gekomen liep Bella's broertje naar al de neefjes en nichtjes van zijn leeftijd.
Bella vind het hier best wel saai. Tot nu toe is er niks bijzonders gebeurd.
Het begon al stilletjes aan te schemeren en ze begonnen het allemaal wat koud te krijgen.
Dus gingen ze de familie feest maar voort zetten in een grote zaal.
Daar was het erg gezellig er was zelfs een bar. Bella besloot daar maar naar toe te gaan.
Ze ging met een zucht op een barkrukje zitten en de barman draaide zich naar haar om. De man had Bella'sz leeftijd alleen een jaartje ouder, was gespierd, had een lichtjes gebruinde hui en mooie donker bruine ogen.
Zijn zwarte haren hongen nonchalant voor zijn ogen. Hij leunde voorover tegen de toog en bekeek haar van top tot teen. Toen begon hij te grijnsen. Bella merkte wel dat hij haar aan het op nemen was maar deed alsof ze dat niet merkt.
" Hallo.", zei hij.
" Hoi;", mompelde ze terug.
" Je ziet er uit alsof je je niet echt vermaakt op dit feestje."
Bella schudde haar hoofd.
" Het is hier echt oersaai.", mopperde ze. " En ik dacht nog wel dat er iets bijzonders zou gebeuren."
" Hoezo?"
" Nou, gewoon een voorgevoel."
" Ik ben Kevin.",zei hij plots hij stak zijn hand uit en Bella begon het te schudde
" Bella.", zei ze.
" Mooie naam.", zei hij. Bella begon te blozen. Niemand heeft haar ooit een complimentje gegeven.
" Bedankt.", zei ze verlegen.
" Misschien gaat jou voor gevoel toch uit komen.", zei Kevin.
" Hoezo?"
" Misschien wilt iemand jou wel te dans vragen.", zei hij grijnsend.
Bella luisterde even naar de muziek. Het was een slow- nummer. Iedereen was samen aan het dansen.
Kevin kwam plots achter de bar vandaan en pakte Bella's hand vast.
" Bella, zou je met me willen dansen?", vroeg hij.
Bella lachte verlegen en knikte. Ze gingen de dansvloer op. Kevin sloeg zijn armen over Bella's middel en Bella sloeg haar armen over Kevin's nek. ( Wat veel moeite kost want Kevin is een kop groter dan Bella.) Even vergeet Bella wat er om haar heen gebeurd. Ze keek in de ogen van Kevin. En verdrinkt er bijna in.
Toen het nummer gedaan was maakte ze elkaar los uit hun omhelsing.
Bella kreeg het erg benauwd.
En Kevin ook.
" Zin om naar buiten te gaan?", vroeg hij. Bella knikte en pakte Kevins hand vast.
Buiten was het nog steeds koud maar daar trokken Kevin en Bella zich niet van aan want de aanwezigheid van elkaar maakte ze steeds warmer van binnen. Ze babbelde uren.
Maar toen was het feest gedaan.
Bella vond het best wel spijtig.
Kevin moest helen alle dingen op te ruimen.
" Bella, tijd om naar huis tegaan.", riep pap in de auto. Iedereen was al in de auto behalve Bella.
Ze moest en zal eerst nog afscheid nemen van Kevin.
" Wacht even.", zei ze snel. Voor dat pap nog iets kon zeggen liep Bella de zaal weer in. De zaal was al bijna leeg.
Ze zag Kevin aan de andere kant nog wat dingen in pakken.
Zre liep er naar toe en tikte hem op zijn schouder.
Kevin draaide zich verbaasd om.
" I- ik moet naar huis.", zeize spijtig.
" O.", zei hij.
" Nou daag.", zei ze stil. Ze draaide zich om. ze wilde terug naar de auto gaan maar plots pakte Kevin haar bij de arm en Bella draaid zich naar hem om. Voor ze iets kon zeggen drukte Kevin een zachte kus op haar lippen.
" Hopelijk zie ik je nog eens, Bella.", zei hij triest.
Bella's hard klopte als een gek.
Ze knikte en rende de zaal terug uit. ze voelde nog steeds zijn lippen op de hare.
In de auto was het de hele weg stil.
Behalve haar broertje die vrolijk een plop liedje aan het zingen is.
Thuis liet Bella zich dood moe op het bed vallen. Plot schoot haar wat te binnen. " Shit, waarom heb ik hem niet mijn GSM nummer gegeven!"


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online