Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

mijn moeder en mijn pony
Het was een mooie zomerdag en mijn moeder en ik waren op bezoek bij mijn opa en oma.
Mijn opa en oma hebben een hele grote achtertuin, een hele grote tuin naast het huis en nog een groot stuk land waar allemaal gras groeit.
Op dat land laten ze allemaal geiten, kippen, konijnen en mijn pony(het is een shetlander) lopen.
Er is een klein hekje waardoor je moet lopen om bij de dieren te komen en mijn moeder had het hekje opengezet omdat zij en mijn opa een van de geiten haar medicijnen moest geven.
Ze stond in de opening omdat ze dacht dat de dieren er op die manier niet langs konden.
Opeens kwam mijn pony eraan rennen en duwde zijn hoofd tussen mijn moeders benen en toen weer omhoog zodat mijn moeder achterstevoren op zijn nek zat.
Toen rende hij langs een klein stukje grasland waar mijn opa en oma een klimrek hadden gezet voor mijn en mijn neefjes naar de achtertuin.
Hij rende helemaal naar de andere kant van de tuin en toen rende hij terug naar het klimrek en toen mijn moeder dacht dat hij ging stoppen rende hij door naar de tuin naast het huis.
Ook daar rende hij naar de andere kant en weer terug naar het klimrek.
Toen stopte hij er eindelijk en begon gras te eten.
Mijn opa had de hele tijd lachend toe staam kijken.
Een half uur later kwam ik terug van mijn wandeling met de hond van mij opa en oma(het is een rotweiler).
De hond rende meteen naar mijn opa en moeder toe en begon meteen te likken aan alles wat maar bij haar in de buurt was.
Een paar minuten later lag ik op de grond te lachen nadat mijn opa me had verteld wat er gebeurd was en de hond mijn gezicht likte en mijn pony aan mijn haar knabbelde.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online