Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Gevaarlijke steeg!
Heee, Ik ben Manon.
Ik schrijf wel meerdere verhalen, maar deze is echt eng.
Luister maar:
Laatst ging ik samen met mijn vriendin een boot bouwen.
Tjaa, we hadden geen dozen.
Dus dachten we : Laten we naar de C1000 gaan om dozen te pakken.
Hadden we gedaan.
Een paar minuten later, fietsten we langs een steegje.
Het was stil, en er liep niemand.
We fietsten er maar lang.
Opeens, Patsss.
Ik val volop met mijn fiets.
Met mijn stuur tussen mijn borstkassen.
Ik moest naar het ziekenhuis, omdat ik benauwd was....

Volgende dag, ben ik weer samen met een vriendin.
Geen dozen, pfjuuh.
We fietsten weer langs het steegje.
Waaah, een enge man komt de bosjes uit en vermoord mijn vriendin.
Ik heb nog nooit zo hard gejankt.

2 weken later krijg ik te horen dat er nog meer ongelukken zijn gebeurd.
Dan denken jullie: Toevaaaal :).
Maar dat is het niet, want ik las daarna de krant waar in stond: Misschien hebben jullie allemaal last gehad van ongelukken bij de steeg van (...). Wat blijkt, dat er iemand daar is vermoord 1 jaar geleden. Diegene probeert wraak te nemen. 2 weken geleden is er ook nog iemand vermoord. Nu nemen ze samen wraak...




Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online