Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

De beste meiden van de wereld
Ik ben Lily en ik ben 18 jaar, vorige maand heb ik iets heel gaafs meegemaakt, en dat ga ik jullie nu vertellen in een verhaal.

Ik zat op mijn werk, mailtjes te bekijken . PING! Hoor ik opeens, ik heb een mailtje. Ik open mijn mailbox en ik kijk van wie het is. Er staat: Afzender: Sophie, die tegenover me zit.

Ik open het mailtje en zie dit staan:

Hallo mooie meid,
Vanmiddag hebben we vrij, dus ik dacht eraan om samen met jou en Laura een film te kijken. Ik heb thuis nog een pornofilm en een romantiek,dus ik neem ze allebei mee oke?

Houvanjemooiemeid
x

Laura was een vriendin van ons, met wie we ook op vakantie zijn geweest vorig jaar. Ik keek Sophie aan met een goedkeurende blik, ik had wel zin in die porno-film. ik geilde al heel lang op haar, terwijl ik geen gevoelens heb voor meisjes. Geilde ik wel op haar.

Zodra ik vrij ben, komt Sophie gelijk naar me toe gestormt. 'Ik kom zo ik moet me nog eventjes omkleden.' Zegt ze hijgend, ze bukt even voorover, zodat ik goed haar borsten kan zien, DAMN wat is zij toch lekker!

'Oke, ik moet me ook nog eventjes omkleden, en Laura zou 5 uur bij mij zijn'. zeg ik tegen haar terwijl het geil al uit mijn kutje loopt.

Thuis aangekomen smijt ik mijn tas en schoenen in de gang, en sprint direct naar boven om me te gaan omkleden.
Ik kijk in mijn kast wat ik kan aantrekken. Ik kies toch maar voor dat ene mini-rokje. Ik doe persee geen slipje aan. Ik kies ook maar voor dat zwarte hempje, ik doe er wel een bh onder. Een roze.

Zo, nu nog even opmaken denk ik. Ik word al geil als ik aan de gedachten denk wat er straks wel niet gaat gebeuren, met 2 mooie meiden.

Een halfuur later gaat de bel, ik doe open en ik zie Sophie en Laura daar in een korset en mini-rokje staan. Ik voel dat mijn kutje al wat nat is geworden. 'kom binnen' zeg ik, en ik geef ze een kus op de mond, Laura is ook zo geil dat ze er direct een tongzoen van maakt. We slepen elkaar mee naar de bank en beginnen elkaar te tongzoenen en aan elkaars kleren te rukken, Sophie doet ook mooi mee, en ik zie dat ze zich al staat te vingeren.

Ik word nog geiler dan dat ik al was en dat merkt Laura, want die wenkt Sophie, die meteen aan mijn kutje begint te likken, in lange halen, tot mijn kontgat.


Mail me: LilyB1@live.nl

Deel 2 komt later.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online