Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

First Dance (5)
April maakte haar klaar voor vanmiddag. Ze nam haar skinny-jeans en haar mooiste topje uit de kast. Met haar blauwe ballerina’s was haar outfit perfect. Haar steekt kamt ze zo dat en stijlt ze het wat dat het nog mooier is. Niet dat ze krulhaar heeft, maar nu lijkt het of dat ze een superster is. Ze gaat voor de spiegel zitten en doet wat make-up op. Niet te veel want daar houdt ze niet van. Ze is nog maar net klaar of daar gaat de bel al. April rent naar beneden. ‘Ik ga wel!’ Ze opent de deur en ja hoor, daar staat Alex.’Perfect, zoals altijd.’ Denkt ze. ‘Ben je klaar?’ ‘Ja, helemaal.’ Lacht ze. Samen lopen ze naar het park en praten wat over koetjes en kalfjes. Als ze een tijdje hebben gewandeld gaan ze op een bankje zitten. ‘Nou, euh… ga jij nu nog naar het bal?’ Vraagt April wat verlegen. ‘Euh, ik weet het niet zo goed. En jij?’ ‘Ik denk het niet, ik heb niemand om naar het bal te gaan dus…’ ‘Nou, wil je met mij gaan? Ik heb toch niemand.’ April kon voor de zoveelste keer die dag haar oren niet geloven. Ofwel was ze voor de zoveelste keer aan het dagdromen ofwel vroeg Alex haar echt mee uit naar het schoolfeest. ‘Meen je dat nou?’ Vroeg ze ongelovig. ‘Ja, waarom niet? Is dat nu een ja?’ ‘Euh ja!’ ‘Oké dan. Spreken we af op het schoolfeest zelf?’ ‘Oké!’ Zei April iets te enthousiast. Alex lachte. ‘Zullen we verder lopen, ik kan niet echt stilzitten.’ Ze lachten. ‘Oké.’ Ze stonden op en liepen verder het park in.
Toen April thuis was nam ze meteen haar gsm en sms’te ogenblikkelijk wat er die dag allemaal gebeurt was.
April: Je gelooft nooit wat er vandaag gebeurt is! xxx

Kimberly:
Wat dan? Hebben jullie gekust. XP

April:
Euh... nee. Maar hij vroeg me mee naar het schoolfeest!!! xxxxxxxxxxxxx XD

Kimberly:
Echt!? XO

April:
Ja!!!! Ongeloofelijk hé!!!!!! XD

Kimberly:
Te gek! Weet je al wat je gaat aantrekken? xxx

April:
Euh... nee. Ik heb niets. XS

Kimberly:
Oké meid! Zorg dag je binnen een halfuurtje bij mijn thuis bent dan gaan we samen een jurk voor jou zoeken! xxx

April:
Oké, tot zo! xxxxxx XD

April legde haar gsm neer en zei tegen haar moeder. 'Mam, ik ben weg naar Kimberly hé!' 'Oké, veel plezier!' April nam haar fiets en ging naar Kimberly, ze kon al niet meer wachten tot het zaterdag was!

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online