Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

For ever and ever (3)
Een paar jaar gaan voorbij. En Timon en Naomi waren nog altijd heel gelukkig samen. Naomi was afgestudeerd en Timon ook. Ze woonden samen in een klein, gezellig appartementje. Naomi was nu al 23 jaar en Timon ook. Naomi was nu al 3 maanden zwanger maar ze had het nog altijd niet tegen Timon verteld. Ze was bang voor zijn reactie, maar ze had besloten om het vanavond, tijdens een romantisch diner, het hem te vertellen. Naomi dekte de tafel, stak wat kaarsen aan, controleerde het eten. ‘En nu nog wachten tot hij thuiskomt.’ Dacht ze. Naomi hoorde iemand aan de deur. Het was Timon! ‘Hoi lieverd. Wauw wat heb jij allemaal uitgespookt?’ ‘Niets speciaals.’ Zei Naomi geheimzinnig en ze ging naar hem toe en kuste hem innig. Nadat ze het voorgerecht, hoofdgerecht en nu nog hun dessert op aan het eten waren besloot Naomi dat het tijd was om het hem te vertellen. ‘Euh… Timon, er is iets dat ik jou moet vertellen.’ ‘Wat…dan?’ Sprak Timon die druk bezig was met zijn dessert op te eten. ‘Wel, ik ben al 3 maanden zwanger.’ Timon die net van zijn koffie gedronken had spoog het uit. ‘Wat?’ ‘Ik ben zwanger.’ Zei Naomi al wat banger. ‘Meen je dat echt?’ Naomi hoorde in Timons stem dat hij gelukkig klonk. Timon stond op en liep naar Naomi toe. Hij knielde voor haar. ‘Nou, er is ook iets dat ik jou moet zeggen, meer vragen eigenlijk.’ ‘Vertel op!’ ‘Wil je met mij trouwen?’ ‘OMG, Timon. Ja natuurlijk wil ik met jou trouwen.’ Naomi vloog Timon in de nek en kuste hem. ‘Ik zou graag met jou trouwen voor het kindje er is Naomi.’ ‘Dat vindt oké.’

Net voor Naomi 4 maanden was trouwden Naomi en Timon. Het was da mooiste huwelijk dat er ooit geweest was. Een echt sprookjeshuwelijk. Alles verliep op wolkjes. Ze waren nog nooit zo gelukkig geweest. Ook na het huwelijk verliep alles goed tussen hen. Ze groeiden met de dag naar elkaar toe en werden steeds verliefder op elkaar.
Naomi was nu al 8 maanden, bijna 9, en kon nu elk moment bevallen. Ze ging voor de laatste keer naar de gynaecoloog en alles leek goed met haar en de tweeling te gaan, ze wist pas later dat ze van een tweeling in verwachting was. Op 22 april was het dan zo ver, Naomi kreeg haar voorweeën. Het was wel ’s nacht. Zij en Timon lagen te slapen totdat Naomi wakker werd en veel pijn kreeg in haar buik. Plotseling riep ze: ‘Timon wakker worden! Je moet me naar het ziekenhuis brengen! Ik ga bevallen!’ Timon schoot onmiddellijk in zijn kleren, hielp zijn vrouw in de auto en vertrok naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis hielpen ze Naomi meteen en onderzochten ze haar eerst. Intussen was het al 1u geworden, dus waren we al 23 april Timon keek steeds naar de deur waar ze Naomi binnen gebracht hadden en plots ging de deur open. Timon stond meteen recht en ging naar de dokter die naar hem toekwam. ‘Goedendag, bent u de man van Naomi? ‘Ja dat ben ik. Is Naomi al bevallen?’ ‘Nou het is te zeggen, daar wil ik het nou net met jou overhebben.’ ‘Er is toch niets mis?’ ‘Timon ik denk dat je beter eerst kunt zitten.’ Timon ging zitten. ‘Ik vrees dat ik slecht nieuws heb. Er is iets misgelopen in de baarmoeder het is net of hij was niet bedoelt voor een tweeling en het zou kunnen dat als u vrouw bevalt dat ze doodbloed of dat de kinderen of één van de kinderen sterft.’ Timon werd lijkbleek. ‘Kunnen ze… het ook allemaal… overleven? Ik bedoel mijn vrouw en de tweeling?’ ‘Daar is een kleine kans voor. Maar ze kunnen ook allemaal sterven. En daarom kwam ik eigenlijk naar u. Wilt u dat we één van de tweeling weghalen zodat het andere kindje gezond blijft en u vrouw ook?’ ‘Dat kan ik niet alleen beslissen.’ ‘U vrouw wilt het niet.’ ‘Dan ik ook niet.’ ‘Oké.’ De dokter ging terug naar de zaal en Timon bleef met veel onzekerheid achter. 3u waren intussen al verstreken. En nog steeds had Timon niets meer gehoord. Toen kwam de zelfde dokter van daarnet terug naar Timon. ‘U vrouw is bevallen.’ ‘En?’ ‘De tweeling stelt het goed en u vrouw is stabiel.’ Timon lachte. ‘Mag ik haar zien?’ De dokter knikte. Timon liep naar de deur en ging naar binnen. Hij zag Naomi in het kraambed liggen en ging er naar toe. Hij lachte maar toen hij dichter bij Naomi kwam verdween zijn glimlach als sneeuw voor de zon en kreeg hij tranen in zijn ogen. Naomi zag lijkbleek en het was net of al het leven was uit haar gezogen. Hij had haar nog nooit zo slecht aan toe gezien. ‘Timon…’ Haar stem was stil en je kon het bijna horen breken. ‘Sttt… stil maar alles komt in orde.’ ‘Timon, dat komt het niet.’ Timon kreeg steeds meer tranen in zijn ogen en kon ze amper nog bedwingen. Maar hij wou sterk zijn voor zijn vrouw. ‘Zeg zoiets niet!’ ‘Timon, je moet de realiteit voor ogen zien. Ik heb de kracht niet om te vechten. ‘Beloof… dat je goed… voor onze… kinderen zorgt.’ ‘Beloof ik!’ ‘Ik hou van je Alex. En dat zal ik altijd blijven doen!’ ‘Ik ook van jou!’ Stilletjes sloot Naomi haar ogen en ze wist dat ze nooit meer zou open doen. ‘Naomi, nee je mag me niet alleen laten. Naomi!’ Verpleegsters stormden de kamer weg en namen Alex weg van Naomi.

Ze hebben haar nog geprobeerd te reanimeren maar tevergeefs. Ze had te veel bloed verloren. Alex was nu alleenstaande vader van een tweeling. Zijn zoon noemde hij Marise want dat betekende oneindig, eeuwig, als teken van hun liefde. Die zal altijd eeuwig en oneindig zijn. En zijn dochter April, als de maand waarin zij geboren waren en hun moeder stierf. Timon heeft nooit meer een andere vriendin gezocht. Hij hield voor eeuwig voor Naomi. Op haar grafzerk staat. ‘Beeldschoon boven alle’, de betekenis van haar naam, en dat vond Timon ook dat zij was. Want hij hield boven alles het meeste van haar, voor altijd en eeuwig.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 7 bezoekers online