Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

United friends: boven water deel 2
Dave, Robyn, Luuc en Diane zaten aan tafel. ´Hoe kunnen jullie rustig eten? Riley is weg!' riep Luuc. Op dat moment liep Janice de kamer in. 'Wie is weg?' vroeg ze. Ze keek naar d tafel waar ze aan zaten. Ze gooide haar hand in haar zij. 'Waar zijn Riley en Jenny?' vreog ze. 'Ó, Riley én Jenny. Ehm, -' op dat moment ging de deur open. 'Riley?' zei Janice geschokt. 'Waar was je? O, wat zie jíj eruit!' Janice omhelsde haar. 'Riley!' riep Luuc enthousiast. 'Waar was je nou?' erhaalde Janice. 'In het bos. Robyn beledigde Jenny, Jenny rende weg en ik erachter aan. Toen ben ik een paar keer gevallen.´ zei ze. ´Waar is Jenny dan, mevrouw de Avonturier?' zei Dve. 'Hé, Dave, als je comentaar hebt stel ik voor dat jíj haar gaat zoeken. Ben jij achter haar aangegaan? Ik dacht het niet!' riep Riley. 'Ja, zou ik doen; maar jij rende zo snel weg dat-' 'Jongens, chill! Luister, Jenny is weg en Riley terug. Waar zou ze kunnen zijn?' stelde Janice voor. 'Ik ben zo blij dat je terug bent.' zei Luuc. Luuc en Riley stonden tegen over elkaar. 'Ja, ik ook,' zei Riley. 'Voor mij en hen dan.' zei Riley snel. 'Ja, maar zij nog niet half zoveel als ik.' zei Luuc. 'Wat?' zei Riley half lachend. 'Riley, ik ben verliefd op je.' zei Luuc. Riley keek beslagen om haar heen. 'En ik vindt je super leuk, super grappig, vet knap, heel aardig en super slim. En je hebt meer lef dan elk ander meisje die ik ken; en meer dan mezelf.' 'Luuc, ik vind jou ook leuk.' Luuc zoende haar. Robyn zag er duidelijk verslagen uit. 'Ho ho!' ze trok Riley uit Luuc's armen. 'Luuc, ik ben bang dat Jenny niet meer terug komt. Hou me vast!' zei Robyn. Riley lachte. Luuc wist niet wat hij hier mee moest. 'Rustig maar, hoor. Het komt wel goed.' zei Luuc. Luuc sloeg zijn armen om Robyn heen. Hij zag namelijk Riley's gebaar: "speel alsof je het meent!". 'Luuc, je bent zo knap en zo heldhaftig.' riep Robyn. 'Speel het goed.' hoorde Luuc Riley zeggen. 'Jij bent ook knap, Robyn. En slim, en mooi, en cool. Alsjeblieft, blijf bij me, dan zullen we samen zijn.' zei Luuc. 'Yo, Luuc. Te veel ja,' Riley beëndigde Luuc's gezwets. 'Hé, Rob, eh, je weet dat ik je super aardig vindt, ja? Maar, ehm, Luuc is van mij, dus , pootjes thuis!' Ze trok Robyn weg bij Luuc en legd haar hoofd neer op zijn schouder. 'Kom hier.' Riley zoende hem. Robyn was stom verbaasd.

De volgende ochtend:
'Jenny is nog niet terug.' zei Riley.
Ze fietste naar het meer om goed na te kunnen denken. 'Dave, ga vissen en denk na, ja?' Dave knikte, hij pakte zijn hengel en gooide het erin. 'Roep maar als je beet hebt! Diane en Luuc, ga naar het dorp om poster op te hangen van Jenny met de tekst: "vermist" erop, ja?' Luuc en Diane pakte hun zelfgemaakte poster. 'O, jullie hebben ze al gemaakt? Okay, ga maar okay.' Luuc en Diane fietste weg. 'Robyn, ga jij in het bos kijken voor sporen. Ik houdt de telefoon in de gaten.'
Iedereen was vertrokken, iedereen behalve Dave en Riley. 'Heb je al wat?' vroeg Riley nee. 'Riley!' riep een stem. Robyn rende het bos uit. 'Hé, nou al terug?' Robyn hieldt haar hand op. 'Droeg Jenny deze ketting niet?' Riley bekeek de ketting grondig. 'Ja, hoe kom je daaraan?' gevonden naast een boom. Wat droeg ze nog meer?' vroeg Robyn. 'Een armband.' Robyn ging naast Dave staan. 'Dave, kijk daar: bling bling. Haal het eens binnen!' zei Robyn enthousiast. 'Gaat niet!' zei Dave. 'Hij zit vast!' 'Wat? Nee, harder trekken.' Met z'n drieeën probeerde ze Robyn's goud binnen te halen. Alle drie schrokken ze zich doodt. 'Een pols!' de armband zat vast aan een pols. Dave sleurde het naar boven. 'Een lijk!'

20 jaar later:
Riley zat voor de TV. 'Hé, Luuc, schatje, moet je kijken.' ,,Het lijk in het water vaqn het gebied Woodhills is geidentificeerd. Het blijkt de toen veertienjarige Jennifer Lopehearth te zijn toen ze op vakantie was met haar beste vriendin Riley en de rest.'

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online