Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

LOESJES POP
Op een kwadedag komt loesjes oma te overlijden.
Loesje gaat dus naar haar oma.
Loesje ziet haar oma en omhelst haar ( voor afscheid.
Oma vraagt aan loesje : kind wil je deze porselijne pop hebben?
Ja zecht loesje, die wil ik graag.
Oma zecht tegen loesje 1 ding die ik tegen je wil zeggen. Verzorg de pop goed en geef haar genoeg aandacht anders gebeuren er vreselijke dingen...
Oma gaf de pop aan loesje.
En ineens zag oma er verlost uit.
Vroeger zach ze er altijd vermoeit en ongelukkig uit maar nu was er verandering. Loesje vroeg nog : Oma wat voor vreselijke dingen dan?
Maar toen was oma dood....
Loesje was verdrietig.
Loesje ging die zelfde dag weer naar huis. Ze zag de pop en speelde met haar en deed de haartjes van de pop en de kleertjes. En zo bleef ze uren doorgaan ze was blij met de pop.
Ook al bleef ze denken wat oma zijn verzorg haar goed en geef haaar genoeg aandacht...
Loesje ging eten en om 7 uur naar bed.
Loesje viel in slaap maar ze werd wakker van een enge kille stem en die stem zij : Loesje zit op je kast met een mes...
Loesje schrok en schreeuwde de hele buurt wakker.
haar vader en moeder kwamen er aan.
En vroegen loesje wat is er?
Loesje zij mama papa ik hoor een hele enge stem.
Haar ouders zeiden loesje het is helemaal niks slaap maar lekker vedder.
Loesje die sliep heel fijn vedder.
De dag herhaalde weer gwn ontbijten middag avond. Loesje ging weer om 7 uur in de avond naar bed.
En hoorde weer loesje zit op de kast met een mes.
Loesje schrok een schueewde en huilde...
Haar ouders kwamen en dachten we moeten die pop weg doen.
Dus de volgende dag begravde ze de pop ver uit het dorp waar ze woonde.
Loesje ging weer slapen.
Loesje zit 4 merter onder de berg, Loesje zit 3 meter onder de berg , Loesje zit 2 meter oner de berg, Loesje zit 1 meter onder de berg, loesje sta op de berg , loesje ben van de berg af, loesje ben in je dorp, loesje sta voor je huis loesje sta op de trap loesje sta naast je bed.
EN WAT GEBEURDE ER TOEN DENK JE ?
LOESJE HAD EEN BROERTJE EN DIE MAAKTE HAAR BANG HAHAHAH.
EN HET MORAAL VAN HET VERHAAL NEEM NOOIT EEN PORSELIJNEN POP VAN JE OMA AAN. XD
HEB JE DE KRIEBELS ?
GOED ZO xD

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online