Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

next stop, love!
Het was weer zover. De jaarlijkse schoolreis! En dit jaar was het heel speciaal. De 4de jaars gingen op schoolreis naar Londen voor 2 weken. En in één van die klassen van de 4de jaars zat Amber. Amber had middellang bruin haar en groenblauwe ogen. Ze was redelijk sportief, haalde goeie punten en zou alles doen voor haar vriendinnen. En ze had gelukt, ze deelde haar kamer met een paar van haar vriendinnen. Waaronder Jessica, Sarah en Julie. Jessica was de gene waarmee ze het best mee kon opschieten. Ze hadden hun reis al helemaal uitgestippeld. Wat ze zouden bezoeken, waar ze zouden gaan eten, enz. Kortom ze waren er helemaal klaar voor. Amber was haar koffers aan het inpakken. Het was bijna 7u. Vlug keek ze of alles in haar koffer zat. Jessica kon ieder moment aanbellen. Triinngg… ‘Ik ga wel, het is vast Jessica!’ Amber rende naar beneden. En ja hoor, in het deurgat stond een redelijk slank meisje, met prachtig, krullend blond haar en felle blauwe ogen. ‘Ben je er klaar voor?’ Lachte Jessica en ze gaf haar vriendinnen een knuffel. ‘Ja duh!’ ‘Snel haal je koffer zodat we op tijd in de luchthaven zijn.’ Amber ging naar boven, deed haar koffer dicht, rende terug naar beneden en deed de deur dicht. Samen met Jessica liep ze naar de auto waar ze haar koffer bij Jessica’s koffer legde en ging in de auto zitten. Na een halfuurtje rijden waren ze aan de luchthaven. ‘Veel plezier meisjes.’ Zei da moeder van Jessica. ‘Dag mam.’ Ze gaf haar moeder een kus en ging samen met Amber naar binnen. In de luchthaven waren Sarah en Julie er al, en nog een paar andere van hun klas. ‘Hey meiden.’ Zei Jessica. ‘Hey!’ Zeiden Julie en Sarah in koor. De meisjes starten al snel met te praten, binnen een halfuur zou hun vliegtuig maar opstijgen, maar beter te vroeg dan te laat. De meisjes waren zo druk aan het praten dat ze niet zagen dat Arnold naar Sarah liep en haar haar in de war deed. ‘Arnold!’ Riep Sarah kwaad. ‘Och, mijn haar zat net zo goed. Ga je mee Amber naar het toilet?’ ‘Ja oké.’ Amber en Sarah liepen naar de toiletten. In de wc’s aangekomen nam Sarah haar kam uit haar handtas en begon daarmee haar donkerblonde haren te kamen. Amber wriemelde wat zenuwachtig aan haar topje. ‘Ben je zenuwachtig?’ Vroeg Sarah die het gezien had. ‘Euh… ja. Een beetje. Het is de eerste keer dat ik vlieg. ‘k Heb wat vliegangst.’ ‘Ow, nou laat me jou een geheim vertellen.’ Amber ging wacht dichter naar Sarah toe. ‘Ik heb ongelofelijk veel vliegangst. Ik besterf het bijna. Ik wou eerst niet meegaan.’ ‘Meen je dat nou?’ Sarah knikte. ‘Nou, nu ben ik de enigste niet.’ Sarah lachte. ‘Zullen we terug gaan naar de rest, mijn haar ligt weer beter.’ ‘Jap!’ Sarah en Amber liepen weer naar Jessica toe. ‘Waar is Julie?’ Vroeg Sarah. ‘Daar.’ Jessica wees naar ergens en Amber en Sarah probeerden haar vinger te volgen. Eerst zag Amber niets maar plots merkte ze een meisje op met kort, zwart haar. En een T-shirt van kuikentjes. Dat moest wel Julie zijn, haar lievelingsdier was namelijk kuikentjes. Julie stond bij een jongen en ze konden zo te zien het goed met elkaar vinden. ‘Wie is die jongen?’ Vroeg Amber. ‘Weet ik niet, maar ik vermoed dat ze elkaar al lang kenden. Toen ze hem zag ging ze er meteen naartoe.’ Julie kwam terug bij de groep staan. ‘Wel wie is die jongen?’ Viel Sarah met de deur in huis. ‘Ow, euh… niemand.’ ‘Niet liegen, Julie!’ ‘Oké, het is mijn buurjongen. Hij gaat ook naar Londen voor een maand op stage.’ ‘Vind je hem leuk?’ ‘Kweet niet.’ Julie bloosde. ‘Ja, je bloost.’ Riepen de meisjes in koor. ‘Oké maar niet zo luid. En trouwens, Sarah. Arnold vind jou leuk. Thijs vertelde me dat net.’ ‘Wat?! Echt? Misschien moet ik maar eens met hem uitgaan in Londen.’ ‘Ja, lijkt me romantisch. Hé we kunnen op 3dubbel date gaan. Ik met Ryan, jij met Arnold en Julie met haar buurjongen…’ ‘Hij heet Louis.’ Amber keek wat sip. Nou dat wordt een leuke vakantie, dacht ze in zichzelf. Jessica had Ambers reactie gezien. Je vind het toch niet erg hé?’ ‘Euh… nee, ik red me wel.’ ‘Oké, wil iedereen bij zijn klas gaan staan we gaan de leerlingen tellen en dan kunnen we vertrekken.’ Zei leerkracht van Frans. Iedereen ging bij zijn klas staan en na 5 minuutjes gingen ze richting het vliegtuig. Iedereen stapte op het vliegtuig en na 10 minuten stegen ze op, richting Londen.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online