Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Next stop, love! 3
Er waren nu al 3 dagen voorbij. Amber had al die tijd al met haar vriendinnen kunnen door brengen maar ze had Mac nog niet terug gezien en daarop hoopte ze nu ook niet meer. Maar vandaag spraken haar vriendinnen af met hun vriendjes dus was Amber weer alleen. Maar nu had ze zich er wel op kunnen voor berijden. Dus had ze een hele weg uitgestippeld wat ze vandaag allemaal zou bezoeken en doen. Eerst besloot ze om naar het park, de fontein, te gaan. Om wat te gaan tekenen. Ze kan daar wel wat inspiratie en mooie tekeningen op doen. Zodra ze haar had gedoucht, en zomerse kleren had aan getrokken. Trok ze naar het park. Na ongeveer een halfuur lopen was ze weer aan de fontein. Ze ging op de rand van de fontein zitten, nam haar tekenblok uit haar tas en begon te tekenen. Ze ging het mooie groene landschap tekenen. Het had iets magisch. Ze was zo druk bezig dat ze niet merkte dat er iemand voor haar was gaan staan. ‘Dit park is het bijna het laatste stuk groen in Londen.’ Amber schrok en keek op. En voor haar stond… Mac. Hij had deze keer geen kap aan en ze kon nu goed zijn haar zien. Het glansde in de zon. Zijn lichaam was ook niet meer bedekt met een dikke trui en ze zag nu ook zijn gespierd lichaam beter. ‘Mac! Jij hier?’ ‘Ja, euh… sinds ik jou hier heb tegen gekomen kom ik hier elke dag.’ ‘Waarom?’ ‘Ik hoopte dat ik jou nog eens zou zien.’ Amber bloosde. ‘Mag ik?’ Hij wees naar de plek naast Amber. ‘Ja hoor!’ Hij nam plaats naast haar en keek naar haar tekening. ‘Wauw, jij kan mooi tekenen.’ ‘Bedankt, ik vind mezelf niet zo goed.’ ‘Ik vind van wel.’ Amber lachte. ‘Euh… Mac. Mag ik iets vragen?’ ‘Ja, tuurlijk.’ ‘Waarom liep je de vorige keer zo weg?’ ‘O, euh… daarover wil ik het liever niet hebben.’ ‘Waarom niet?’ ‘Dat ligt nogal moeilijk.’ Amber keek naar Mac, in zijn ogen. En ze zag dat hij iets voor haar achter hield maar Amber zweeg. Ze wou niet dat hij weer wegliep. ‘Nu mag ik iets aan jou vragen.’ ‘Euh… oké’ ‘Waarom ben jij altijd alleen?’ ‘Ik ben niet alleen. Mijn vriendinnen zijn nu alleen weg met hun vriendjes. En die maandag lieten ze me een soort wat vallen voor hun vriendjes.’ ‘Ow.’ ‘Ja, maar zo bedoelden ze het niet.’ ‘Dus jij hebt nog geen vriendje.’ ‘Nee…’ ‘Goed zo.’ ‘Waarom? Zo ben ik vaak alleen hoor. Als mijn vriendinnen weer eens weg zijn.’ ‘Ja maar nu ben je niet alleen.’ Amber bloosde nu nog meer. ‘Je bent schattig als je bloost.’ ‘Wauw, dan ben ik vast nu snoezig.’ ‘Ja, dat ben je.’ Mac kwam wat dichter naar haar. Hij raakte bijna haar lippen totdat ze haar cursus had laten vallen. ‘Ow, sorry.’ ‘Geeft niet.’ Amber raapte haar papieren uit. ‘Man zie die kijken net alsof ze nog nooit een meisje en een jongen hebben zien zitten bij elkaar.’ Amber keek naar Mac en ze zag dat Mac zijn gezicht veranderde. ‘Ik moet weg Amber. Kom je morgen ook naar hier?’ ‘Euh… ja, bye’ Mac rende zo snel of hij kon weg. Nu weer langs een andere kant dan de vorige keer. De 2 meisjes die daarnet zo stonden te kijken liepen naar Amber toe. ‘OMG!!! Wat heb jij een mazel.’ ‘Waarom?’ ‘Oh, je bent niet van hier.’ ‘Ja.’ ‘Nou, euh… die jongen…’ ‘Mac. Ik weet zijn naam hoor.’ ‘Ow, maar je weet niet wie hij is?!’ ‘Nee.’ ‘Nou, die jongen, Mac dus, is een mega hotte superster! Hij zingt en speelt nog eens mee in films die altijd een schot in de roos zijn. Hij is mega beroemd in Londen en in Amerika al. Binnenkort over heel de wereld, dat weet ik zeker.’ Amber wist niet meer wat ze moest zeggen. Mac was een superster! Daarom liep hij altijd weg. Maar waarom zei hij dat niet? Amber kreeg tranen in haar ogen en ze liep weg, naar haar kamer en sloot haar daar de rest van de dag op.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online