Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door n van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Next stop, love! (5)
De volgende dag: Haar vriendinnen die intussen al alles wisten waren van mening verschillend. Julie vond dat ze die Mac moest laten stikken. Sarah vond het dan weer super romantisch en Jessica vond dat ze Mac moest gaan praten. Amber vond dat Jessica het meest gelijk had en daarna kon ze nog van alles doen. Het was slecht weer vandaag dus trok ze maar haar regenjas aan en ze liep weer naar de fontein. Daar stond ze nu al 3u en nog steeds was Mac er nog niet. Plots zag ze iemand naar haar toe lopen. Het was Mac. ‘Hey, het spijt me dat ik zo laat ben.’ Hij wou haar een kus op haar wang geven maar zei weigerde. ‘Waarom bleef je zo lang weg?’ ‘Euh… familie problemen.’ ‘Ben je dat zeker? Of was je stem niet goed genoeg opgewarmd, of kende je je tekst niet?’ Zei ze spottend. ‘Je weet het dus.’ ‘Ja ik weet het! Van die meisjes die gisteren zo stond te kijken naar ons. Maar waarom zei je niets?’ ‘Ik wou niet dat je me leuk zo vinden omdat ik een superster ben. Dat doen alle mensen die ik ken, zelf mijn ouders! Die geven alleen maar om mij omdat ik beroemd ben en veel verdien! Voor ik beroemd was zagen ze mij niet staan! Ik wou niet dat jij ook zo was, zoals de rest. Ik wou dat iemand om me gaf om wie ik ben.’ Mac kreeg tranen in zijn ogen, hij wou zich stoer houden maar hij had die gevoelens al te lang opgekropt. ‘Het spijt me, dat wist ik niet.’ ‘Dat weet ik.’ Even volgde er een stilte. ‘Dus je bent beroemd.’ Mac keek haar aan, met een blik van “kom op meen je dat nu, ik zeg juist dat ik het daarover niet wil hebben!” ‘Ja, sinds ik 12 ben, zoiets. Ik werd beroemd door aan een kinderprogramma mee te doen. I’m a idol.’ Amber knikte. ‘Maar ik wil het daar echt niet meer over hebben.’ Amber lachte. ‘Wat heb jij nou?’ ‘Niets laat maar, ik mag het er niet over hebben.’ ‘Kom op, zeg het! Mag je beroemd vriendje het niet weten?’ ‘Mijn vriendje?’ Mac bloosde. ‘Euh… zo bedoelde ik het niet.’ Voordat hij nog iets kon zeggen kuste Amber hem. ‘Ik vind dat vriendjes gedeelde wel leuk.’ Mac lachte. ‘Ik vind jou leuk.’ ‘Ik jou ook.’ ‘Maar wat wou je daarnet eigenlijk zeggen?’ ‘Gewoon, je bent beroemd en je wilt het er niet over hebben.’ ‘Het is niet altijd zo leuk als het lijkt. En als de paparazzi te weten komt dat jij mijn vriendin bent, zal je weten wat ik bedoel.’ ‘Is het dan zo erg?’ Mac knikte. Plotseling klonk er geritsel. ‘Kom weg hier!’ Mac pakte haar hand en liep weg. Na een eindje gelopen te hebben zei Mac: ‘In welk hotel verblijf je?’ ‘Euhm… dat daar.’ ‘Kom!’ Ze liepen in de richting van Ambers hotel. En voordat ze binnen gingen deed Mac zijn kap op. Daarna stapten ze binnen. ‘Hallo, mag ik de sleutels van kamer 33.’ De man aan de balie gaf haar de sleutels en keek even naar Mac, maar veel aandacht besteedde hij er niet aan. Amber en Mac liepen naar de lift. ‘Amber?’ Amber draaide zich snel om. ‘Hoi, Arnold. Is Sarah niet bij jou?’ ‘Ze is even naar het toilet. Jij bent nat zeg. Wacht ik haal anders een handdoek.’ ‘Nee, het is goed. Ik ga naar mijn kamer.’ ‘Oké.’ ‘Wat is er?’ ‘Niets, waarom vraag je dat?’ ‘Gewoon je doet zo raar.’ ‘Ik… euh… ga maar eens terug naar…’ ‘Ja ga maar terug.’ ‘Bye!’ ‘Bye!’ Zodra Arnold weg was ging Mac dichter bij Amber staan. ‘Hij is verliefd op jou.’ ‘Wat nee! Hij is met mijn vriendin, Sarah.’ ‘Ik weet niet wat jullie zeiden maar je zag het aan zijn gedrag.’ ‘Ach, zwijg jij! Ik ben verliefd op jou!’ En ze trok Mac mee. Toen ze aan haar kamer waren en die open deed gingen ze naar binnen. ‘Wauw, mooie kamer.’ ‘Bedankt. Ik ga eerst iets anders aantrekken. Doe alsof je thuis bent.’ ‘Ik ben thuis, want ik ben bij jou!.’ Amber lachte. En ze ging naar haar kleerkast. Ze trok haar skinny jeans aan en haar lievelingsshirt. Haar haar droogde ze even en daarna nam ze de krultang, zodat haar haar wat krulde. Toen ze klaar was ging ze terug naar de living. Mac lag intussen al in de zetel, te slapen. ‘Hij is vast moe van al dat werken’, dacht Amber. Ze ging naast hem zitten en keek wat naar hem. ‘Wat is hij schattig.’ Ze raakt stilletjes zijn haar aan. Maar dat had ze beter niet gedaan, want Mac kwam wakker. ‘Sorry, ik wou je niet wakker maken.’ ‘Geef niet, ik wou niet slapen.’ Mac lachte en gaf Amber een kus. ‘Je ziet er weer super uit.’ ‘Bedankt. Voor jou altijd.’ En ze ging in Mac’ armen liggen. Ze keken samen wat naar tv. En toen het 17u was ging de deur open. Maar zowel Amber als Mac hadden het niet gehoord. ‘Zozo, nemen we nu ook al onze vriendjes mee naar huis?’ Amber schrok en keek achter haar. Jessica stond in het deurgat en keek lachend naar Amber. Mac keek wat vragend, want hij verstond natuurlijk niet wat ze zeiden. ‘Hey Jessica, was het leuk?’ Zei Amber in het Engels, zodat Mac het ook verstond. ‘Ja, het was geweldig! Eerst iets gaan eten in een chic restaurantje dan even gaan wandelen in het park, ondanks het regende en dan naar het hotel en dan zag ik je liggen in de armen van…’ ‘Mac.’ Maakte Mac haar zin af. ‘Dat weet ik. Ik heb al veel over jou gehoord.’ Zei Jessica lachend. ‘Alleen maar goeie dingen, hoop ik.’ ‘Ja.’ Jessica nam plaats in een andere zetel. ‘Ik hoop maar dat jij haar hart niet breekt. Anders weet ik jou te vinden, met je mooie benen en armen.’ Zei Jessica spottend. Mac keek wat verward naar Amber. ‘Ze maakt maar een grapje.’ ‘Doe ik niet!’ Zei ze dan weer dood serieus. ‘Jessica!’ ‘Amber! Ik wil je alleen maar beschermen hoor! Sorry.’ ‘Ik zou Sarah maar wat gaan beschermen voor Arnold. Hij kwam daarnet, toen ik in de gang stond, naar mij toe. Terwijl hij met Sarah had afgesproken. Mac zei dat hij verliefd op mij is, maar ik geloof het niet echt.’ ‘Ik zou daar maar niet van verschieten iedereen weet toch wat voor playboy Arnold is. Maar Sarah haalt altijd het beste uit andere personen naar boven en dan…’ Jessica kon haar zin niet afmaken, want Sarah en Julie kwamen de kamer binnen. ‘Hoi meiden! Ow hebben we bezoek? Je mocht ons ook wel even waarschuwen dat er een superster op bezoek komt!’ Amber keek met een blik naar Julie van “heb het daar nou niet over!” maar haar vriendin praatte gewoon door, en Mac leek het niet erg te vinden. Na een tijdje fluisterde Amber in zijn oor: ‘Waarom praat je nou wel daarover?’ ‘Ik wil alleen een goeie indruk op jou vriendinnen maken.’ En hij keek lachend naar haar. En Amber lachte terug. Ze snapte hem en dat was verlopig genoeg.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online