Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Gewoon een middag
Ik sta aan het aanrecht brood te smeren als je achter me komt staan en je handen op mijn armen legt. Ik voel de warmte van je adem in mijn nek, je lippen die vluchtig mijn nek strelen. Ik wil me omdraaien maar dat laat je niet toe. Met je heupen druk je mij klem tussen jou en het aanrecht. Met een hand ga je door mijn haar en trekt mijn hoofd iets schuin waardoor mijn nek nu ontbloot is en jij je erop kan storten. Rillingen van genot gaan door mijn lichaam en mijn knieën worden zwak. Gelukkig kan ik mezelf vasthouden aan het aanrecht.
Je zoent , likt en zuigt mijn nek terwijl je ondertussen hees fluistert hoe je hier van geniet. Ik voel het vochtig worden tussen mijn benen en wil niets liever dan dat je mij daar streelt maar ik heb geduld. Nog wel... Ik voel je handen over mijn lichaam, mijn huid brandt onder mijn kleding waar ik vanaf wil. Je staat niet toe dat ik mij omdraai maar ik kan nu wel snel mijn trui en shirt over mijn hoofd trekken, wat ik dan ook doe. Als ik achterom kijk, kijk ik in twee ogen waarin de geilheid en de goedkeuring voor mijn actie te lezen is. Je kust mijn schouders en je handen vinden als snel een weg naar mijn bh sluiting. Als die uit is voel ik je gretige handen om mijn borsten. Ik leg mijn hoofd op je schouder en al snel vinden onze lippen elkaar. God wat smaak je lekker en je lippen die zo zachtjes de mijne strelen, je tong spelend met de mijne. Ik probeer me weer om te draaien maar dat laat je nog steeds niet toe. Je lacht en op dat moment voel ik een hand bij de rand van mijn spijkerbroek en je bijt zachtjes in mijn oorlelletje . Als je hand in mijn broek verdwijnt, grom je in mijn oor dat ik een sletje ben want ik heb geen slipje aan en dat bevalt je wel . Ik lach en zoen je en blijf je zoenen. Achter mijn rug laat ik een hand zakken en wrijf tussen je benen over je broek heen. Ik voel dat je al aardig hard bent en ik word nog geiler van de gedachte dat jij straks in mij bent, dat je mij vult en mij in een andere dimensie brengt waar alleen nog maar genot telt. Ik voel dat je mijn broek losmaakt hem omlaag duwt. Je hand streelt mijn billen, mijn heupen en mijn buik, maar slaat bewust dat ene plekje over wat nu al naar aanrakingen hunkert, het klopt en voeld heet aan. Ik druk mijn billen tegen je kruis. Als ik er bij nadenk hoe het eruit ziet hoe wij hier staan wordt ik nog geiler en zeg het hardop tegen je. Ik heb het nog niet gezegt of ik voel je hand tussen mijn benen. Je vingers over mijn lipjes, ze uit elkaar duwend om mijn klitje te strelen. Ik kreun, ik geniet . Mijn benen voelen nog zwakker onder mijn lichaam en af en toe verlies ik mijn evenwicht, maar jij hebt me met een arm stevig vast. Ik ben als slappe was in je handen. Op dat moment til je mij op en legt mij op de bank, trekt mijn spijkerbroek verder uit en spreid mijn benen en gaat er tussen zitten. Je kijkt me strak aan , je hand streelt mijn enkel, mijn kuit en gaat langzaam omhoog naar mijn dij. Er gaat een siddering door me heen en dan voel ik hoe je hand over mijn kutje streeld, mmm. Je buigt je voorover en zoent me terwijl je andere hand met mijn tepel speelt. Dan heb ik in de gaten dat ik naakt ben en jij nog helemaal aangekleed, daar moet verandering in komen en ik trek je shirt over je hoofd en al zoenent maak ik je broek open. Je gaat staan en kijkt op me neer hoe ik je broek van je heupen trek. Je pik is hard , staat overeind en vraagt om gezogen te worden. Ik pak hem met een hand vast en breng mijn lippen al likkend naar je eikel en laat je pik langzaam mijn mond in glijden met mijn tong draaiend er omheen en dan er weer uit, zachtjes zuigent en met mijn andere hand masseer ik zachtjes je ballen. Je kreunt en je vingers klauwen door mijn haar. Ik geniet, ik lik en ik zuig, trek je af en zuig je weer. Ik heb het idee dat het niet lang duurd voor je gaat komen en zuig door en hoor je zeggen dat je bijna komt wat mij aanmoedigt om door te gaan, om nog net even iets meer mijn best te doen. Ik voel je spieren aanspannen en ik moedig je aan door te zeggen dat je mag komen, dat ik je wil proeven en op dat moment voel ik de ziltige smaak van je sprerma mijn mond in stromen. Ik zuig het eruit en slik het door. Als je bent bijgekomen , leg je mij plat op de bank en duikt tussen mijn benen. Je handen op de binnenkant van mijn dijen, strelend, wrijvend, knedend. Je tong die het spleetje tussen mijn lippen likt. Ik zucht van verrukking en streel mijn stijve tepels, lik langs mijn lippen en zeg je hoe lekker ik het vind. Je tong likt nu mijn hele kut en een vinger glijd naar binnen en er weer uit. Dan voel ik twee vingers naar binnen glijden en ik voel dat mijn kutje al meer gevuld is. Ik was al zo geil van het zuigen aan je pik dat elke x als je over mijn klitje likt, ik lig te kronkelen van genot. De warmte en geilheid neemt alsmaar toe en ik wil het liefst door je geneukt worden maar ik weet dat je dat nog niet van plan bent. Ik hoor je in de verte zeggen hoe lekker je mijn kutje vind smaken, ik voel je aan mijn klitje zuigen, je vingers in en uit mij bewegen. Ik voel zoveel dat ik kreun. Je maakt mij zo geil dat ik mijn benen nog verder spreid en mijn heupen naar voren duw. Ik begin nog zwaarder te ademen en voel alle spanning op 1 plek verzamelen en het wordt teveel zodat het explodeert. Elektrische schokken die vanuit mijn binnenste een weg naar buiten zoekt. Trillend, kreunend en hijgend lig ik op de bank, je komt over me heen leunen, geeft me een tongzoen en houd de palm van je hand om mijn kutje gevouwen. Dan til je mij op en zet me op mijn knieen op de bank neer met mijn kontje naar je toe. Je kust mijn nek, knijpt in mijn borsten. Ik duw mijn kontje tegen je kruis en voel gelijk je hand tussen mijn benen. Je vingers spreiden mijn lipjes en voor ik het weet stoot je hard naar binnen. Ik kreun van genot. Je begint harder en sneller te stoten en met elke stoot lijkt het wel of je dieper in mij wil komen. Je kreunt en zegt me hoe geil je het vindt om in mij te zijn en dat je voelt dat het niet lang meer duurt. Je begint sneller te stoten, mijn billen moeten het ontgelden door jouw grip maar dat maakt me niets uit. Ik geniet, ik kreun, gooi mijn hoofd in mijn nek en jij zoent me op mijn lippen. Op het moment dat onze tongen elkaar gevonden hebben, grom je en voel ik al je spieren aanspannen. Je stoot nog een keer diep in mij en komt met een schreeuw in mij klaar.
Er is niets lekkerders dan een man die in mijn kutje klaarkomt....


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online