Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Een verassing onder het bureau
Je komt terug in je kantoor, nadat je geluncht hebt en neemt plaats achter je bureau. Als je je stoel aanschuift voel je plotseling twee handen op je enkels. Je schrikt maar herkent al snel de aanraking en het gegiechel…. Ik heb me verstopt onder je bureau om je te verassen. Mijn handen gaan langzaam, aan de binnenkant van je benen omhoog. Tergend langzaam, en met elke centimeter die ik dichter bij je pik kom, wordt die groter, en harder. Als ik bijna met mijn handen bij je ballen ben, zak ik weer langzaam naar beneden. Opnieuw gaan mijn handen verkennend omhoog langs je benen, en opnieuw raak ik je daar, waar je nu het meeste naar verlangt, net niet aan en ga opnieuw naar beneden. Ik kom weer omhoog met mijn handen, je pik is inmiddels zo hard en stijf dat het bijna ongemakkelijk wordt, en je hunkert zo naar mijn aanraking daar…. Mijn handen glijden over je ballen, die kloppen van verlangen om geleegd te worden, ik wrijf er lekker over, en daarna over je enorme stijve pik. Je onderdrukt een kreun, de deur van je kantoor staat open, dus je moet voorzichtig zijn. Niemand weet dat ik daar onder het bureau zit. Ik knijp zachtjes, en daarna wat steviger in die heerlijke geile staaf van je. Een donkere natte plek begint al zichtbaar te worden door je broek heen. Dan begin ik je kusjes te geven, op die geile pik van je, heel zachtjes zet ik mijn tanden er af en toe in. Niet te hard, want ik ben zuinig op die heerlijke genotsstaaf, die mij zo vaak verwent. Dan maak ik je broek open, het topje van je eikel steekt al over je onderbroek heen, nat van geiligheid, en ik smeer dat zachtjes uit, en steek daarna mijn vinger in mijn mond om het te proeven. Ik trek je broek naar je enkels, en snel daarna volgt je onderbroek. Je stijve lid staat fier overeind en kan niet wachten om weer aangeraakt te worden. Met beide handen pak ik je pik stevig vast en begin je heel langzaam en sensueel te masseren. Met mijn duimen strijk ik over je mooie glanzende eikel. Ik vraag zachtjes aan je of je meer wilt. Stomme vraag, er is echt geen weg meer terug, zo geil ben je nu. Dan kom ik met mijn hoofd tussen je benen en begin je hete pik te likken, met mijn tong, en wel zo dat je ook mijn piercing goed over je lid heen voelt gaan. Ik lik je ballen, en ook het stukje daarachter. Dan ga ik weer met mijn tong omhoog, langs je schacht op weg naar je eikel. Daar aangekomen lik ik langs het randje van je eikel met het puntje van mijn tong. Ook het gaatje in je eikel heeft mijn aandacht en sla ik niet over. Elke druppel vocht die eruit komt lik ik met liefde op. Ik laat mijn tong rondjes maken om je eikel heen, steeds sneller. Dan neem ik je eikel in je mond, alleen je eikel en begin zachtjes te zuigen, haal mijn tong er flink langs. Dan komt er plotseling een collega van je binnen lopen, je schrikt je rot en probeert mijn hoofd weg te duwen. Maar ik ben inmiddels zelf ook bloedgeil en wil echt niet stoppen. Ik blijf met je eikel spelen, terwijl jij je collega te woord staat en probeert hem zo snel mogelijk weer de deur uit te krijgen. Als dat dan uiteindelijk lukt, ben je nog net scherp genoeg van geest om aan hem te vragen of hij de deur achter zich dicht wil trekken. Zodra de deur dicht is begin ik vol overtuiging aan je pik te zuigen, ik hoef me nu niet meer stil te houden, en je hoort me kreunen terwijl ik je lid verwen. Ook jij durft jezelf nu iets meer te laten gaan en aan de geluiden te horen, geniet je van mijn handelingen, die je compleet gek maken. Ik word er zelf ook heel geil van en een van mijn handen verdwijnt dan ook tussen mijn benen. Ik schuif mijn string opzij en laat mijn vingers door mijn ongelooflijke natte spleetje gaan. En terwijl ik jou heerlijk blijf zuigen speel ik met mijn klitje, wat groter en groter wordt. Ik raak zo opgewonden dat ik begin te kreunen en ook jij wordt daar heel heet van. Ik laat een van mijn vingers in mijn natte grotje glijden en begin mezelf heftig te vingeren. Mijn kutje is zo nat, dat je de soppende geluiden duidelijk kunt horen, wat jou nog geiler maakt. Ik steek jou pik zo diep mogelijk in mijn mond en vinger mezelf naar een ongelooflijk hoogtepunt. Ik voel dat jij het zelf ook niet veel langer meer zal uithouden, dus zuig ik je stug door en haal mijn vingers uit mijn natte kutje. Met die natte vingers begin ik je te strelen over jouw gaatje, en vlak voordat jij klaarkomt steek ik mijn vinger daar voorzichtig in, wat jou een orgasme geeft wat je nog nooit hebt meegemaakt. Je begint ongelooflijk te spuiten, en wat ik normaal nooit doe, doe ik nu wel, ik zuig alles op, tot aan de laatste druppel. Terwijl jij nog een beetje ligt bij te komen, kom ik onder je bureau vandaan en fatsoeneer mijn kleding, geef je een ongelooflijk geile tongzoen, en loop de deur uit met de mededeling; kom je straks nog even bij mij langs voor het hoofdgerecht?

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online