Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Loesje,!(Ander verhaal)
Tja,, dit verhaal gaat over Loesje.
Lieve , mooie, schattige pop.
Maar wat gebeurt er om 12 uur?

'Ma-ham, ik wil ook een buikspreekpop!,, roept Naomi. Haar zus mag alles, maar zij NIET.Altijd is zij al de kleinste geweest. Naomi kijkt haar moeder vragend aan. Dan zegt ze:' Lieverd, jij bent er nog veel te jong voor.,, Stampvoetend loopt Naomi weg. WEG bij haar moeder en zus.

Die nacht:
BONK BONK. Van schrik word Naomi wakker. Wie klopt daar op de ramen? Stilletjes loopt ze naar het raam. Doet het gordijn open en dan....
Voor haar Raam staat een Pop. Hij heeft Rode haartjes, Rode schoentjes, jurkje aan.' Ik noem hem: Loesje,, Ze wil haar zus wakker maken, maar dat doet ze toch maar niet.

Volgende ochtend:
'Mam,Pap, Bedankt voor die mooie pop,, roept ze keihard naar beneden. Naomi rent naar beneden, en ziet dat haar ouders met gefronsde wenkbrauwen haar aan kijken.' Waar heb je het over?,, Zegt Papa. Naomi vind het maar raar, maar dan rent ze naar boven.

Die nacht:
Met een rust valt Naomi in slaap. Ze heeft de pop in de kast gelegd.
Maar opeens word ze wakker. Van een stem. Die stem roept:' He gek, laat me hier uit. Of anders doe ik je ouders iets aan.,,. Het geluid kwam uit de kast! Naomi begon te gillen. En rende naar haar ouders. Maar Naomi is niet bij haar ouders aan gekomen....

Volgende ochtend:
'Naomi, eten!!!,, roept haar vader nu al 5 keer. Maar ze reageert niet. De vader van Naomi word woest en loopt naar boven toe. Dan krijgt hij de schrik van zijn leven...
Daar, in haar kamer, ligt Naomi dood op de vloer. Overal bloed. Naast haar zit de pop met een brede grijns op zijn gezicht. Hij heeft een Mes in zijn hand. En aan dat mes zit allemaal bloed....

Thanks,
Geef mij a.u.b een hoog cijfer :)


xxxxxxxx

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online