Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

verstoppertje hoofdstuk 7
7




“Voor opdracht 2
” Begon Jeffrey.
“
 moeten jullie een bad vol zout nemen, dan gaat deugd doen voor jullie wonde, reken maar.” Lachte Jeffrey het uit.
Toen ze aankwamen in de badkamer, stond het bad al klaar, hij had dus alles al klaar gezet.
“Julie, jij eerst!”
“Nee, ik ga wel, ik wil eerst, ik wil hun niet zien lijden, niet weer alleszins!” Riep Freya het uit.
“Ik zei, Julie! En bij mijn weten is jouw naam niet Julie!”
“Juju! Als je pijn hebt, ik schreeuw het uit, dat iedereen ons hoort hĂ©!” Ging ze voort.
“Jij zal niet roepen, jij zal zwijgen, mond open!”
“mmmm
mmmm

!” Freya knikte ‘nee’ en hield haar mond stevig dicht.
Jeffrey stak zijn pistool naast haar hoofd uit en dwong haar haar mond te openen.
Natuurlijk deed ze het. Weldra werd er een doek tussen haar lippen gepropt.
“Smakelijk!” Riep de moordenaar uit.
De doek was zo vies dat ze niet wist wat te doen, hij smaakte naar


 bloed??
“Wqt
bs
dft??”
“Wat? Sorry, ik begrijp je niet, nu heb je zo’n grote mond niet meer hĂ©!” Hij duwde Julie het bad in.
Zonder tegen te spartelen ging ze liggen.
“Dat pikt!” Begon ze te huilen.
“AAUUUWWWW!!!”
“MMMMMMM 
Htkp!” Dat wou ze niet zeggen, ze wou ‘ help ‘ roepen.
Freya en Cindy begonnen mee te huilen.
De volgende was Cindy en weer was het zo.
“AAAAUUUWWWWWWW!!!”
Cindy moest plots denken aan wat voor een plezier haar ouders en die van Freya maakten op hun vakantie, waarom hadden ze de kinderoppas weg gepest? Waarom verstoppertje? Hoe zouden de broer en zus van Freya het hebben bij hun beste vriend(in)?

Freya dacht juist op dat moment aan wat ze veroorzaakt heeft.
Dit was allemaal door mij! Ik wou percé alleen met Julie en Cindy blijven, hun ouders op vakantie, maar wat ik niet had verwacht is dat er een oppasser kwam. Die had ik weg gepest en nu zaten we hier, deze morgen nog verstoppertje te spelen omdat ik dat wou. Ik,ik,ik
 Ik ben het probleem! Nu zit ik hier met een doek in mijn mond die naar bloed smaakt, toe te kijken hoe zij een zoutbad nemen en ik hierna moet met deze doek! Afschuwelijk!
“Woehoe, Freya, slaap je misschien? Aan u!”
“AAAAUUUUUWWWWWWWW!!!!!” Dat wou ze zeggen, maar het klonk meer als “RMLAAAAAAWW
!”
“Sorry, ik spreek geen dombo-taal!”Gniffelde Jeffrey.
Nadat de doek af was, en iedereen gegaan was, vroeg Freya:”Wat hebben wij eigenlijk gedaan? Ik ga blijven aandringen tot ik het weet, en ik hou lang vol, vraag maar aan Julie en Cindy!” Terwijl Cindy en Julie voorzichtig ‘ja’ knikte.
“Ik geef niet toe en ik ben niet vriendelijk, maar goed, ik zal je het zeggen want je overleeft dit toch niet
!”


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl
ï»ż

Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 27 bezoekers online