Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Het schoolfeest waar ik eigenlijk niet heen wilde
Het was één van die dagen waarop je gewoon nergens, maar dan ook echt nérgens zin in hebt. Het was koud, het was nat en iedereen had een pesthumeur omdat het zulk k*t weer was. Zelf had ik ook een niet al te geweldige dag. Er zou die avond een schoolfeest zijn, maar de conrector had me op de "zwarte lijst" gezet omdat ik teveel absenties zou hebben openstaan. Ik mocht dus niet naar het schoolfeest, ten onrechte vond ik, ik had helemaal geen absenties openstaan. Mijn moeder is een persoon wat er absoluut niet tegen kan als er iets onrechtvaardigs gaande is, dus ze belde school. Na veel over en weer getelefoon en geschreeuw met de conrector, die noch mij, noch mijn moeder mag, werd besloten dat ik toch naar het schoolfeest mocht gaan. Ik had er geen zin. Dat is nou gewoon typisch iets voor mij, ik maak er een punt van ergens heen te gaan en blijf net zolang doordrammen tot ik mn zin krijg en vervolgens besluit ik dat ik er toch maar geen zin in heb, tot irritatie van zo ongeveer iedereen die mij goed kent. Ik zat maar een beetje boos te zijn op de wereld in mijn kamer, wanneer ik besloot dat ik me verveelde en toch maar wel naar het feest ging. Ik had nu toch al 8 euro uitgegeven aan het kaartje en me door een hele horde hysterische 1e klassers geworsteld om dat kaartje te bemachtigen. Ik trok mn kast open om iets passends te zoeken om aan te trekken. Het thema was "Jungle by night". Ik pakte maar een zwart kort jurkje en een panty met panterprint, dat laatste gewoon om me nog een beetje aan het thema thema te houden en omdat het stiekem best wel leuk is om een beetje hoerig te zijn soms. Zwarte pumps eronder, haar in een knot, geen make-up want daar was ik te lui voor en ik was klaar om te gaan. Ik stapte op de fiets op weg naar de club terwijl ik tevergeefs probeerde mn eigenlijk veel te korte jurkje nog enigzins over mn bil te houden. Onderweg dacht ik aan Steven. Steven was een redelijk populaire mede-vierdeklasser van het VWO. Ik was al heel lang verliefd op hem, maar als de anti-sociale lonewolf die ik toen was durfde ik nauwelijks met hem te praten. Ik vroeg me af of hij er ook zou zijn maar toen bedacht ik me toen dat ik toch geen kans bij hem maakte. In gedachten verzonken kwam ik veel eerder aan dan ik had verwacht. Ik liep naar de ingang. Er stond een man voor de deur, zo'n kleerkast waar je gewoon géén ruzie mee moet zoeken tenzij je echt heel graag een gruwelijk pijnlijke dood wilt sterven. Ik voelde me heel cool en wapperde met mn kaartje. De kleerkast hield de deur voor me open en ik liep zo diva mogelijk naar binnen. Het moet er heel raar uitgezien hebben. Je staat daar gewoon je werk te doen als portier of wat zijn beroep ook was, komt er opeens een meisje van niet meer dan 1.60 zonder vrienden aanlopen, lachend en wapperend met haar kaartje alsof ze zichzelf heel wat vindt met haar panterprint hoeren outfit. Eenmaal binnen zag ik Robin. Van het zorgwekkend lage aantal vrienden dat ik heb is zij wel zo'n beetje mn beste. We liepen de zaal in en begonnen te lachen en te dansen. Het was allemaal leuk en aardig, maar na een half uur ging Robin naar haar vriendje. Het verboden vriendje die ernstig gehaat werd door haar streng Christelijke ouders, waardoor ze moest doen alsof ze naar een schoolfeest ging om bij hem te zijn. Dus toen stond ik daar alleen in het midden van de dansvloer. Ik voelde me opeens heel eenzaam. Dat gevoel verdween snel weer en ik begon een beetje in mn eentje te dansen. Ik vermaakte me wel met mezelf, maar toen zag ik Steven. Ik liep naar hem toe zonder al te dichtbij te komen en stond daar maar een beetje. Ik kon niet dansen besefte ik me opeens, ik heb twee linkervoeten. Ik durfde dus zelfs niet meer te dansen in zijn bijzijn, dat schoot dus ook niet echt bepaald op. Ik stond daar dus, een meter van hem vandaan, een beetje aan een lok haar te fruniken. Opeens voelde ik een hand op mn schouder. Ik was een beetje verdwaald in mn eigen gedachten geraakt dus ik schrok me dood. Ik draaide me om en keek opeen recht in het gezicht van Steven. Ik had geen idee hoe hij opeens achter mij was beland. "Liet ik je schrikken?" Ja, hij had me laten schrikken, behoorlijk zelfs. Mn hart ging tekeer. Ik lachte naar hem, en ondertussen voelde ik opeens alle zorgen, verlegenheid en onzekerheid wegvagen. Ik weet niet hoe het kwam, en dat kan me ook niet zoveel schelen eigenlijk. Ik voelde me opeens fantastisch en ik kon weer dansen. Op het moment dat mijn zelfvertrouwen zo ongeveer vertienvoudigd was vroeg hij of ik met hem wilde dansen. Dus we dansten, we praatten, we lachten. Op de achtergrond hoorde ik mensen roepen "zoen haar Steven, zoen Elina!". Ik merkte dat hij het ook doorhad, hij lachte en schudde zachtjes zijn hoofd om hun kinderachtigheid. Ik beet zachtjes op mn lip, een tik die ik nooit lijk te kunnen afleren, en keek hem aan. "Zullen we weg gaan van die gekken?". Ik knikte en we probeerden ons zover mogelijk door de dansende menigte te dringen. Toen we min of meer uit het bereik van "die gekken" waren beland, sloeg hij zn armen om mijn middel en sloeg ik mijn armen om zijn nek. "Elina, je weet niet hoe lang ik jou al leuk vind. Ik zag je vorig jaar op het sportveld tijdens gym, ik wist nog niet wie je was, alleen dat ik verliefd op je zou worden". Ik was verbaasd, dat was maanden voor hij mij ook maar was opgevallen. Ik kon niet praten, mn keel voelde verdoofd aan en ik kon de adrenaline letterlijk door mn aderen voelen razen, dus ik glimlachte alleen maar. Ik had me nog nooit zo gelukkig gevoeld, voor zover ik me kon herinneren. Ik hief mijn hoofd op en op het zelfde moment hield hij zijn hoofd licht naar beneden gebogen, waardoor we elkaar recht in de ogen keken. Ik voelde zijn warme adem op mijn gezicht en rook de geur van pepermunt. Hij trok me dichter tegen zich aan,ik rekte mn nek nog iets uit. Ik dacht niet na, alles ging vanzelf. Er was niks anders meer dan zijn handen op mn rug, zijn naar pepermunt geurende adem op mijn gezicht, zijn oceaanblauwe ogen starend in de mijne. Ik was in het paradijs, het was een droom, dat moest wel. Toen gebeurde het, ik voelde zijn lippen op de mijne en we zoenden. Ik besefte me dat dit geen droom kon zijn, zelfs ik met mn levendige fantasie had dit gevoel niet kunnen verzinnen. Ik trok hem dichter naar me toe, ik wilde meer. Hij zoende me nog een keer, deze keer nog intenser. Zijn mond ging een stukje open en ik bewoog met hem mee. Ik voelde hoe mijn lippen, mijn tong zich aanpastten aan de zijne, maar toch hun eigen gang gingen en de zoen nog specialer maakten. Het was perfect. Door mn gesloten oogleden merkte ik de flits van een camera of mobiel op. De gekken waren terug en speelden voor paparazzi. Hij merkte het ook, de zoen stopte. Langzaam keerde ik terug naar de werkelijkheid, alles wat ik in zijn armen en tijdens de zoen niet waargenomen had kwam weer terug. Ik voelde het duwen en trekken van de dansende menigte om ons heen, hoorde het gejuich van die gekken, de oorverdovende muziek die uit de speakers dreunde. Normaal zou ik het niet prettig vinden, maar met Steven bij me leefde ik in mijn perfecte wereld. Hij was mijn wereld, en hij was perfect.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online