Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

2 leraren
Op een middag toen ik tot half vijf les had moest ik na de les nog een werkstuk inleveren. ik wist niet dat mijn leraar met een andere leraar aan het overleggen was dus liep ik zomaar de klas in en legde het werkstuk op tafel. Beide leraren waren jong en zeker niet lelijk. Maar toch voelde ik me ongemakkelijk want de school was al helemaal leeg en ze staarden me heel erg aan. Op gegeven moment zij leraar nederlands:'kom er maar even bij zitten, we hadden het net over jou.' eigenlijk wou ik niet maar ik vond het onbeleefd om te weigeren en ik ging erbij zitten. 'We vonden dat je het de laatste tijd niet zo goed meer doet op school.' ik wist dat ik voor nederlands een onvoldoende stond en ik vroeg wat ik moest doen om toch nog een voldoende op mijn rapport te staan. er volgde een blik van verstandhouding tussen de twee leraren en toen antwoorde er een: 'Trek me af."
ik was nog maagd en ik wou dit niet. ik weigerde maar zijn broek lag al op de grond. hij liep naar me toe en pakte mijn handen, hij legde ze op zijn stijve lul. 'doe het,' hij duwde me harhandig op mijn knieen. toen ik zijn lul in mijn gezicht geduwd kreeg moest ik wel en begon ik hem af te trekken. hij kreunde van genot, en ik moest toegeven dat mijn kut ondertussen wel redelijk nat was geworden, ook al wou ik het niet. "eigenlijk moest ze het doen voor mij he,' zei de andere die er tot nu toe alleen maar naar had staan kijken, ik vond het wel weer genoeg en probeerde weg te lopen. "hiervoor geef ik je nog geen voldoende, ik moet op zijn minst in je komen.' Dit ging helemaal de verkeerde kant op maar voordat ik het wist lag mijn shirt, broek en schoenen op de grond en ik op de tafel. hij ging bovenop me zitten zodat zijn lul boven mijn mond was. hij duwde hem in mijn mond en begon te stoten. steeds harder en harder en ik kreunde, hij kreunde ook. plotseling voelde ik twee vingers over mijn kutje wrijven, ik had me wel geschoren. ik begon een beetje te spartelen want dit wou ik echt niet maar de leraren lieten het niet toe. de twee vingers gingen mijn vagina in en wreven over mijn clitoris. de lul zat ook nog steeds in mijn mond op en neer te bewegen. 'jij mag vaker een werkstuk inleveren' hoorde ik iemand zeggen. ik gilde maar dat gaat niet zo goed met een lul in je mond. iemand kwam op me liggen en trok mijn string nu helemaal naar beneden. je kon al een natte plek zien op de stof. zijn lul draaide nog even rondjes over mijn klitje voordat hij in me kwam. hij kwam al snel klaar en ik ook. hij nam het in zijn mond en slikte het door. toen voede ik een andere lul in me komen en zo wisselden ze elkaar een tijdje af. het werd steeds hardhandiger gedaan en ik spartelde ook steeds meer. ze gaven me bevelen en complimentjes: 'harder, harder!' en "je gaat goeed, meid je bent lekker.' voor de tweede keer kwam ik klaar en nu nam de ander het in zijn mond. mijn kut brande maar ik had nog steeds mijn beha aan. maar niet voor lang want ik voelde twee handen mijn borsten kneden. ik moest gaan staan maar de twee handen verlieten mijn harde tepels niet. ik werd opnieuw van voren genomen en ook van achter. ik stamelde nog steeds dingen als: 'hou op, alsjeblieft, hou op!' ze gaven geen gehoor aan mijn smeekbeden en werden alsmaar wilder. ik moest toen mijn benen over zijn schouders leggen zodat hij goed bij mijn kut kon en al snel voelde ik zijn tong in me rondjes draaien. de ander zat ook niet stil want al snel kreeg ik zijn lul weer in mijn mond: 'om je te laten stoppen met zeuren.' Hij spoot zijn zaad over mijn borsten en toen ik weer op tafel lag likten ze het er samen af. ondertussen zat zijn hand nogsteeds in mijn kut en de lul van de ander in mijn mond. toen ze stopten lag ik huilend op de tafel. 'ach, moet je huilen omdat we zijn gestopt?' nu moet ik elke dag bij de leraren thuis nablijven en met ze neuken. als afscheid hielpen ze me met aankleden, wat niet zonder sex gebeurde, ik kwam nog een keer klaar en de twee mannen nog wel twee keer. mijn kutje was rood en gloeide van warmte. 'we zullen de andere leraren van jouw heerlijke kunsten vertellen.' zeiden ze toen ze wegliepen. toen ik daar nog steeds zat, verstijfd, kwam er weer een andere leraar binnen. deze was ouder en minder knap. er gingen al redelijk wat roddels over hem door de school dat hij meisjes verkracht zou hebben enzo. bij hem ging het dan ook niet met orale sex of aftrekken maar hij kwam gelijk in me nadat hij me ruw had uitgekleed. zijn stijve lul was wel vijf cm. groter dan die van de andere leraren en het deed heel veel pijn. hij nam me ook nog van achteren en kneed daarbij in mijn borsten. ik was opgelucht dat ik hem niet zou hoeven pijpen maar dat was niet zo. zijn lul stootte diep in mijn mond en bleef er wel vijf minuten in. zijn ballen kletsten tegen mijn gezicht. ook door hem zou ik nog een aantal keer verkracht worden nadat de andere twee leraren waren geweest.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online