Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

spelen met je schoonmoeder
ik ben rik en ondertussen al 17j gelukkig getrouwd. Ik heb maar één probleem, ik ben al jaren verliefd op mijn schoonmoeder. Het begon al van toen ik mijn vrouw 2j kende, haar ouders zijn toen gescheiden. sindsdien ben ik bij haar gaan wonen. Mijn toen 39j schoonmoeder eigenlijk veel te braaf en lief schaamde zich enorm en kwam niet meer buiten alleen nog voor haar werk. Dat duurde al een half jaar en ik vond dat het zo niet verder kon. Ik werkte ook altijd laat zelfs in het weekend dus echt uitgaan kwam er niet zoveel van. Ik vroeg aan mijn toekomstige schoonmoeder of ze geen zin had om mee te gaan, wat ze eerst niet wilde maar na een week of 4 geduld en blijven zeuren ging ze dan toch mee. Na een tijdje begon ze het zelfs leuk te vinden en ik ook we voelde het eigenlijk aankomen onze gevoelens voor elkaar veranderde. Ze kwam de badkamer binnen als ik mij aan het douchen was en liefst als ik mij aan het aan of uitkleden was zodat zekon zien hoe mijn lul binnen de kortste keren bijna onplofte voor haar. Dat bleef zo doorgaan zonder dat het verder ging, totdat mijn toen nog toekomstige vrouw op zeeklassen ging voor 1week met de school.Ik was aan het tv kijken terwijl mijn schoonmoeder een douche nam. De kwam de woonkamer binnen binnen en had alleen nog een slipje en hemdje aan, ik schrok me rot want dit had ik van haar nooit verwacht. Ze wist wel dat ik meer voor haar voelde en omgekeerd was dat ook zo maar dat ze zoiets zou doen. Ze werd zelf een beetje rood en ik durvde eerst niet zo goed te kijken wat ze wel doorhad. toen vertelde ze me dat ze dat deed omdat ik zoveel voor haar betekende en dat ik toch veel naar haar billen en borsten keek. mijn lul was al keihard wat ik ook niet meer kon verstoppen. Ze vertelde me toen met een bibberende stem dat ik met haar mocht doen wat ik wou alleen niet neuken en beffen. Ik nog altijd knalrood vroeg haar of ze het leukste echt wou missen waarop ze antwoorde het is dit of niets het beffen en neuken is voor mijn dochter. Ik begon haar te strelen en kussen wat een heerlijk lijf had zij. Ze deed mijn kleren uit en daar stond ik met mijn lul op springen, ik begon zachtjes aan mijn lul te trekken ook al wou ik er als een bezetene aan trekken. Ze zei trek er maar aan en je mag op mij schieten. Ze deed haar hemdje uit en ging op haar buik op de grond liggen ik ging boven mijn schoonmoeder staan en begon verder aan mijn lul te trekken. met het uizicht op zulke kont kwam ik binnen de kortste keren klaar en spoot mijn zaad over haar rug. ze vroeg of ik ervan genoten had, ik zei hoe kan het nu anders met zo'n uitzicht. Ik haalde wat keukenrol en wreef mijn zaad van haar rug. Ze vroeg of ik er nog een keer wou aan trekken en dat ze dan alles mocht zien, ik vroeg wanneer, waarop ze antwoorde nu en draaide zich om. met de gedachte in mij eraan te trekken voor mijn schoonmoeder haar gezicht begon mijn lul terug te groeien maar nog niet wat het moest zijn wat ze doorhad en waarop ze reageerde door haar hand in haar slip te steken nu werd mijn lul direkt hard. ik ging over haar staan en begon er terug aan mijn lul te trekken. Mijn schoonmoeder werd zo geil als wat van dit uitzicht en trok haar slip uit waarop ze zichzelf begon te strelen. Ik dacht toen laat ze maar effe doen zodat ze nog geiler wordt en ik haar kan neuken. na een paar minuten liep het sap al uit haar kut en begon ze zachtjes te kreunen, ik dacht het is nu of nooit en ging op haar liggen en probeerde mijn lul in haar natte kut te steken waarop ze reageerde sorry dit was niet de afspraak. Mijn lul zakte direkt en dacht nu heb ik het wel verprutst. Mijn schoonmoeder vertelde dat ze niemand had en ook wel zin had in seks maar dat ze absoluut niet wou dat ik haar befte of neukte en dat zij mij niet zou pijpen. Ze wou dat we het allebij zelf deden maar wel mochten genieten van elkaars uitzicht zo bedroog ze haar dochter niet echt. Ze vroeg mij of ik dit nog mee wilde afwerken. Ik zij natuurlijk geen nee want dan was het mischien voor altijd gedaan. ze ging terug op haar rug liggen en begon haar kut weer te strelen, ik zette mij op mijn knieen over één been met mijn lul boven haar kut en begon eraan te trekken het duurde niet lang of ze begon terug te kreunen ik kwam al bijna klaar als ik zag hoe ze met haar vingers door haar kut ging maar probeerde het toch uit te stelen. Mijn schoonmoeder begon feller te kreunen en wreef nu over haar kut of het de laatste keer ging zijn, ik hield het niet meer uit en spoot mijn zaad op haar kut en vingers. Mijn schoonmoeder was zo geil dat ze mijn zaad mee door haar kut wreef en begon nog feller te kreunen waarna ze schokkend klaarkwam. Ze vroeg me toen wel direkt of ik het aan niemand wilde vertellen waarop ik antwoorde zal ik zeker niet doen maar mag ik deze week bij jou slapen omdat ik wist dat ze alleen met een nachtkleedje en zonder slipje sliep, ze zij ja maar me wel laten slapen he. Ik heb toen nog de ganse week bij haar geslapen en dikwijls terwijl zij sliep (of deed alsof om geen schuldgevoel te hebben) met mijn stijve lul tussen haar benen en aan haar kut gezeten. Nu 21j later hebik haar nog steeds niet kunnen neuken maar trek ik nog regelmatig aan mijn lul terwijl mijn schoonmoeder kijkt. Als we op vakantie zijn gebeurt het soms met mijn vrouw erbij als ze zich om kleden om naar het strand te en ik sta daar dan met een stijve lul. ik hoop dat ik er nog lang kan van genieten.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online