Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

de grootste blunder in mn hele leven
in de maand april 2011 op een prachtige zaterdag ging ik samen met een vriendin op stap, ze was zo vriendelyk tegen my.
diezelfde avond ging ik door en vroeg of ze maandag mee ging naar de bios ze knikte van dat het goed was,en ik ging door.
we waren toen 5 maanden samen en ik was al echt zo gelukkig met haar, op diezelfde dag dat we 5 maanden samen waren, stuurde ze me dat ze me nooit meer mocht zien van haar ouders.
ik was radeloos verward dat ik een stomiteit beging.
ik snelde naar een brug en wou er vanaf springen.
ik stuurde naar haar dat ik ging springen ze was zo geschokt, dat haar moeder terug stuurde, ze zei dat ze de politie ging byhalen als ik haar bleef stalken, sindien is het uit.
en de eerste dagen zat ik alleen met niemand om me heen.
ik was zo verdrietig dat ik elke dag huilde van s'ochtends tot s'avonds.
ik was zo verliefd op haar, dat hou je niet voor mogelyk.
een week later sprak ik haar aan toen ik haar weer zag.
ik vond het echt heel spytig wat er gebeurde.
ze zei niets en ging me voorby.
ik ging zo snel als ik kon naar huis, ik vluchte mn hart was compleet gebroken ik bleef proberen maar niets hielp haar vriendinnen, ouders verwyten my alles!
ik voelde me echt zo rot vanbinnen, ik die in heel mn leven nooit echt om een ander gaf verloor het meisje waar ik om gaf met heel mn hart had ik nog nooit z'on liefde gevoeld.
ik bleef alleen achter met een paar maten om me heen.
wenent vertelde ik hun alles tot begin tot einde, en dat ik haar nu ontzettend mis, mn wereld was ingestort en ik sprak haar sindien nooit meer aan.
en het verdriet is gebleven, ze was een meisje waar ik alles voor over had ondanks alle problemen in mn leven.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online