Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Vriendin van mijn broertje
Mijn broertje is een beetje een laatkomertje. Hij i s nu bijna 19 en ik ben 29. Onlangs heeft hij een nieuwe vriendin aan de haak geslagen. Het is een lekker ding van 18. Ze heeft bruin haar, bruine ogen. Haar haar is dik en krullerig. Voor een meid van 18 heeft ze een geweldige buste. Ik zou het schatten op een d-cup. Vanaf de eerste keer dat ik haar zag had ik moeite mijn ogen van haar af te houden. Haar heerlijke kont, haar deinende borsten. Op een gegeven moment heb ik besloten dat ik haar wilde neuken. Het idee dat ik de 18 jarige vriendin van mijn broertje zou neuken bezorgde me een stijve. Het was alleen afwachten tot het goede moment zich voordeed.

Het probleem was dat ze een beetje arrogant is. Haar looks waren haar naar het hoofd gestegen, we kennen allemaal wel zo’n meid. Ik moest iets verzinnen om haar uit haar tent te lokken. Waar was ze gevoelig voor, wat zou alle remmingen doorbreken? Voor jonge vrouw van 18, en voor iedere andere leeftijd trouwens, is dat alcohol. Geef ze genoeg en ze doen alles wat je wilt.

Het was een vrijdagavond. Mijn broertje was aan het werk en zou daarna wat gaan drinken met vrienden. Danielle kwam langs in de veronderstelling dat hij thuis zou zijn. Ik zei haar dat hij er zo wel zou zijn. Al snel opperde ik het idee om een biertje te drinken. Ze twijfelde even, maar deed toch mee. Een halve liter Amstel zette ik voor haar op de tafel. Ze fronste even haar wenkbrauwen. “Dat kan een meid als jij toch wel aan?” Ze grinnikte even en keek op een manier dat ze zich niet wilde laten kennen “ natuurlijk is dit geen probleem” ze nam een flinke teug. Na de eerste halve liter was ze al een beetje “wankel” en ik smeerde haar makkelijk nog een blik aan. Halverwege het tweede blik moest ze even naar de wc. Ik keek haar naar in haar strakke jeans en ze haar blauwe shirtje. Ze zag er zo lekker uit. Als mijn plan lukte zou ik binnen no-time op haar liggen.

Met een heerlijke blik op haar borsten toen ze de kamer weer binnen kwam was ik klaar voor de laatste fase. Ik pakte de cola en de Beerenburg. De verhoudingen tussen die twee lagen zo dat Danielle over de rand werd gedrukt. Ook dit drankje ging er gemakkelijk in. Ze was nu toch wel behoorlijk dronken. Ik voelde het zelf ook wel al. Langzaam gleed ik naar haar toe over de bank. Eenmaal naast haar legde ik mijn hand op haar knie. Ze reageerde niet. Ik kneep even en bracht mijn hand war naar boven. Weer reageerde ze niet. Even vroeg ik me af of dat een goed af slecht teken was. Ik was vastbesloten me niet uit het veld te laten slaan. Ik schoof nog wat dichter naar haar toe en we zaten nu dicht tegen elkaar aan. Ik boog mijn hoofd naar de hare en wilde haar gaan kussen. Ze trok haar hoofd niet weg. Langzaam bracht k mijn hoofd op de juiste hoogte en zachtjes drukte ik mijn lippen op de hare. Even gebeurde er niets, ik wilde me terugtrekken. Maar toen voelde ik haar tong. Haar tong zocht de mijne, haar warme lippen bewogen nu. Ik bracht mijn hand verder naar boven en raakte haar borst aan. Ik voelde haar even schokken, het deerde niet. Ik kneep even in haar volle borstmassa, ze kreunde even. Ze was er klaar voor. Even later zat ik met mijn hand onder haar truitje. Haar tepels werden hard terwijl ik bleef masseren. Onze hevige zoenpartij ging door. Fuck, ik wilde haar nu. Mijn hand gleed af naar haar broek om haar daar wat op te warmen. Mijn vinger gleed over haar kutje. Mijn vingertop verdween even tussen haar lipje, een kreuntje wat te horen. Ik trok me terug en ging staan, pakte haar hand en trok haar omhoog. “Wat ging we doen” vroeg ze. “We gaan naar boven meid”. Eenmaal boven begon ze zich zonder vragen uit te trekken. Ik zag haar volle borsten in volle glorie verschijnen. Ze had van die lekkere grote tepels die keihard waren. Haar broek ging uit en haar netjes geschoren kutje verscheen. Even lachte ze een beetje verlegen. Nu is de arrogantie wel weg, dacht ik. Mijn kleren waren binnen no-time uit. Danielle lag op het bed, ik kwam op haar liggen. Moesten we dit doorzetten, ik wilde haar niet vragen. Mijn pik was stijf en ik wilde haar neuken. Mijn eikel drukte tegen haar kutlippen. Zachtjes drukte ik naar binnen. Ik begon haar rustig te neuken, met elke beweging drong ik iets verder binnen. Danielle kreunde bij elke stoot. Met ritmische bewegingen ging ik steeds dieper in haar steeds natter wordende kut. Haar kutje was nog jong en strak. Plotseling duwde ze me van haar af. Ze drukte me op het bed en kwam boven me hangen. Langzaam liet ze zich zakken. Ze pakte mijn lul en liet zich er op zakken. Tot aan de wortel naar binnen, even bleef ze zitten. “Damn, je bent behoorlijk wat forser dan je broertje”. Langzaam begon ze te “grinden”. Ik zag die kont niet op en neer gaan, maar draaide rond. Wat een heerlijk gezicht. Ik kwam naar voren en raakte haar kont aan. Toen liet ik mijn handen langs haar rug glijden en toen via haar middel naar de voorkant waar ik haar d-cup in mijn handen nam. Met een arm onder haar borsten en de andere over hals trok ik haar op me, maar haar rug op mijn borst. Ik hield haar stevig vast en begon als een bezetene omhoog te neuken. Ik hoorde haar luid kreunen, des te harder ik ging, des te luider werd het. Op het laatst was het geen kreunen meer. Ik voelde haar kut soppen, ze kwam nu snel. Ik voerde het tempo op en trok haar nog steviger naar achteren. Mijn stoten waren hard en diep, mijn ballen sloegen tegen haar kut. Trillend kwam ze klaar. Ze bleef even liggen en rolde toen van me af. “Heerlijk” lachte ze. Ze pakte mijn lul en begon me af te trekken. Langzaam ging ze met haar lippen over mijn eikel, keer op keer, haar hand zat onder aan mijn stam. “Ben je wel eens anaal geneukt?” vroeg ik haar. “Nee” was het korte antwoordt. Ik drukte haar van me af en legde haar op het bed en kroop weer op haar. Met een stoot zat ik in haar warme druipende kut. Ik zette mijn handen onder haar armen zodat ik niet op haar lag. Ik kon zo haar gezicht zien terwijl ik neukte. Haar borsten dansten bij elke stoot. Ik zag aan haar gezicht dat ze genoot. Steeds harder en sneller. Ik pakte haar bij haar schouder om nog harder te kunnen gaan. Ik hoorde het bed kraken en tegen de muur bonken. Ik voelde haar handen op mijn rug. Haar kut krampte samen. Hierdoor hield ik het ook niet meer. Ze kwam even voor me klaar. Na een paar stoten spoot ik me leeg in haar soppende kut.

Na een uur kwam mijn broertje thuis. Danielle hadden nog een paar biertjes gedronken en ze was nog dronken. “Kom mee naar boven Danielle”. Hij lachte toen ze de deur uitliepen “ik krijg nu allen bij haar gedaan” Ik grinnikte en bedacht me dat hij makkelijk naar binnen kon glijden “Roep maar als je hulp nodig hebt.”


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online