Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

was het mijn moeder ?
mijn moeder is een moordenaar !
_______________________________

het begon allemaal op die avond ...
het was 23 februari 1998 .
ik ,Raquelle(14) en mijn zus heleen(11)
waren die 2 uurtjes alleen thuis .

onze moeder moest naar één of andere
" vergadering " en een papa ...
die hebben we niet meer , hij is vermoord toen ik 9 was ... dat is nu precies 5 jaar geleden .
Ik weet het nog goed ...

***************************************
ik en Heleen lagen al lang in bed maar we hoorden het goed genoeg.
we waren bang en kropen onder ond bed !
er waren angstkreten en we hoorden geroep .
opeens hoorden we niks meer ... alleen wat gehijg en het bonzen van ons hart !

stiekem slopen we naar beneden , de trap kraakte . Ik liep voorop en heleen die toen amper 6 jaar was volgde me netjes .
toen we eenmaal beneden waaren keek ik om de hoek en zag ik dat iemand papa mee naar buiten sleurde .

heleen kon niet anders dan gillen en natuurlijk kon de moordenaar ons horen.
ik en mijn zus liepen snel naar boven !
de persoon bleef ons achterna hollen met een hamer ! Terug boven verstopten we ons in de oude , lege speelgoedkist.

Als die moordenaar nog lang ging blijven gingen we dood van de schrik !
5 min. later dan de persoon weg ging kwam mama thuis . Ze gilde en ging naar ons op zoek , natuurlijk waren wij al lang bij het lichaam van papa .

Het was een verschrikkelijke dag .
en al duurde het maar 20 minuutjes ,
het leek wel 3 uur te duren !
zoiets vergeet je nooit !
***************************************

Nu zijn we wat ouder en wijzer en doen we alles op slot .
maar heleen kon het toch niet laten om haar boek ik het tuinhuis te halen . daar vond ze naast haar boek een zak waar briefje opplakte . op het briefje stond : " voor 23 februari 1998 "
Heleen nam het mee en liet het aan mij zien .

Het was mama , al die tijd al ! zei ik.
wat denk jij heleen ... heleen ?
ik keek op , iiiiiiiiiiiiiilg .
heleen was weg ! en toen probeerde iemand mij te stikken , maar ik kwam los en rende de trap op ... ik wilde weer in de kist kruipen maar die was weg , toen wilde ik onder bed kruipen ... het was weg .
het enige dat nog in de kamer stond was de kast .

die trok ik open ... daar lag mam's .
ik voelde , haar lichaam was kill .
het enige waar ik nog even over kon denken voor mijn dood was :
WIE IS DE MOORDENAAR ?

_______________ einde _______________

het was heleen , die mama wilde vermoorden omdat papa dood was !
en mij ... zodat haar niks zou overkomen .




Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online