Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

wie weet wat er in de nacht allemaal gebeurt ?
wat gebeurt er allemaal in de nacht ?
vroeg kate zich na een nare droom af .
ze ging naar de badkamer om een glas water te drinken en hoorde opeens gegil . ze keek door het raam ...
ze zag een meisje dat aan een boom werd vastgebonden . ze ging terug naar haar kamer en probeerde te slapen ,
maar dat lukte natuurlijk nieet !
ze ging dus nog maar eens kijken hoe het met dat meisje ging !

ze keek uit het raam ... maar de moordenaar zag haar .
snel rende kate naar haar kamer !
ze hoorde beneden wat gerommel ...
maar dat kon haar niet eens meer schelen ... want ze was ontdekt .

ze kroop in haar klerenkast , bleef daar dood-stil liggen en dacht na !

zou ik het vertellen aan pap en mam ?
of nee , dan willen ze natuurlijk meer
weten . maar dat is wel het beste !
nu ja , wat als ze me niet geloven ...
dan krijg ik straf !

zoveel vragen ... uiteindelijk , na
20 minuutjes of zo , besloot ze het te gaan zeggen tegen haar ouders .
het gerommel beneden was immers gestopt . dus ze liep de gang op ...
eerste deur ... kamer van zus
tweede deur ... badkamer
derde deur ... ja , hier is het

ze klopte op de deur ... geen antwoord.
maar er brandde wel licht door het sleutelgat . ze ging maar naar binnen .

maar wat is dat , de schok van haar leven . haar ouders lagen dood op bed .
en op de muur stond in bloed geschreven :

" steek je neus niet in andermans zaken ... of anders ben jij de volgende die eraan gaat ! "

¨*************************************¨
dus hou je neus er maar buiten ,kindjes

anders gaan misschien jij en je neus eraan !



Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online