Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

ex buurvrouw
Allereerst wil ik me even voorstellen. Ik ben Joost, een 35jarige man die regelmatig hier de erotische verhaaltjes met plezier lees vanuit mijn werk. Ik ben 5 jaar getrouwd en ik heb 2 geweldige kinderen die alles voor me zijn. Wel moet ik aanmerken dat er volgens mij een heleboel fantasie verhaaltjes zijn, enkelen zullen echte ervaringen geweest zijn volgens mij. Ik wil met jullie een paar waargebeurde spannende ervaringen delen wat ongeveer een half jaar geleden echt begon.

Eigenlijk begon het anderhalf jaar geleden. We hadden goede contacten met onze buren. Een man van 48 en de buurvrouw was 50. Vaak zaten we samen buiten een wijntje of biertje te drinken en de bbq draaide ook overuren. Op een avond was mijn vrouw voor de eerste keer wezen sporten. We hadden net de BBQ op en we hadden wat blokjes hout op de openhaard gegooid, het was een Zondag. De buurman had het na een half uurtje bij de openhaard al wel gezien… de biertjes waren toegeslagen en hij wilde naar bed. Dat was het eerste moment dat ik samen met de buurvrouw alleen was. We hadden allebij voldoende wijntjes op en we konden aan elkaar merken dat we wel wat meer voor elkaar voelde dan alleen buren zijn. Gezellig zaten we te kletsen, af en toe het raam controleren of we niet in de gaten gehouden werden. Ze zat tussen mij en het raam, en na een poosje legde ik mijn hand op haar been. Ze bleef gezelig zitten kletsen alsof er niets gebeurde en liet me haar zachtjes strelen op haar bevenbeen. Weer 10 minuutjes later schoof ik mijn stoel dichterbij en mijn hand schoof ik over haar lies naar haar buikje. Zaten wel een paar kilo’s teveel aan, maar dat maakte me weinig uit. Ik maakte een grapje, en terwijl ze lachtte schoof ik mijn hand op haar D cup borst.ze keek nonchalant omhoog richting het raam, maar liet me haar rustig betasten. Gezellig kletsen we verder. Mijn hand was ook nog onder haar t-shirt gekropen om haar blote buik te voelen en de onderkant van haar borst stiekem an te raken. Het was daarbij gebleven ondanks dat ik dolgraag meer wilde.
Een weekje later, het was we`derom heerlijk weer en ik was in een supergeile bui. Het was doordeweeks na werktijd. Mijn vrouw stond wat eten te koken, en ik wilde even buiten een sigaretje roken. Ik zag dat de buurvrouw buiten stond te strijken. Ik had een korte broek aan met vrij wijde pijpen. Ik ging zo zitten, onderuit, met mijn kruis richting de schutting. Ze zag me al gaan zitten uit haar ooghoeken. Ik had mijn hand in mijn zak en was lekker met mijn inmiddels harde paal aan’t spelen. Toen ging ik wijdbeens zitten zodat zij zo in mijn broekspijp mijn bikkelharde grote lul kon zien (had expres geen onderbroek aan). Ik deed alsof ik’t niet in de gaten had en niet expres deed. Had een zonnebril op waardor ze mijn ogen niet zien kon. Stiekem hield ik haar ogen in de gaten terwijl ze tussen het strijken door regelmatig naar me keek…. Die avond zal ik mijn vrouw wel geneukt hebben omdat ik er geil van geworden was. Helaas was de buurvrouw 2 maandjes daarna verhuisd. Het was uit met haar vriend en ze ging een dorpje verderop wonen. Ze was een goede vriendin van mijn vrouw en zijn dus in contact gebleven. Soms kwam ze bij ons wat drinken en bleef dan beneden op de bank slapen.
Op een avond waren we weer gezellig aan’t borrelen. Mijn vrouw had zoals gewoonlijk alweer veel te veel op en was in slaap gevallen op de bank, je hoorde haar vanuit de keuken snurken. Ik zei tegen de ex-buurvrouw dat ik nog een peukje wilde roken en daarna zou gaan slapen. Ik stond in de deurgang van de keuken naar buiten toe. Ze kwam naast me staan. We stonden te kletsen over vanalles & nogwat. Ik maakte een grapje en deed mijn arm om haar heen. Ze kwam lekker tegen me aan staan en ik kon het niet laten om mijn hand op haar buik te leggen. Het duurde niet lang eerdat ik heerlijk haar volle ronde stevige borst aan het voelen was. Ze zei dat ik ondeugend was, en giechelde. Hoe het gesprek was gelopen weet ik niet meer zo, maar ik weet wel dat we het over scheren hadden, dat het bij de vrouw eigenlijk lekker glad moet zijn. Daar was ze het volledig mee eens en zei tegen me dat zij altijd glad en goed verzorgd was ( zo zag ze er ook altijd uit). Daarop keek ik haar aan en vroeg of ik even mocht voelen. Ze stemde toe, maar zei wel duidelijk dat ik alleen maar even mocht voelen. Ik schoof mijn hand voor in haar broek en streelde een keertje over haar warme poesje over haar slipje heen. “mmmm� zei ik terwijl ik in één beweging mijn hand iets omhoog deed en in haar slipje schoof. Haar geile kutje was zo glad als zijde en ik vertelde haar dat ze zeker heerlijk & zacht voelde. Ik liet mijn vingers langs haar zachte warme plooitjes glijden… Haar kleine opgewollen klitje kreeg ook een lekkere vingerbeurt van mij waarna ik 2 van mijn vingers in haar o – zo strakke kutje schoof. Ze giechelde weer en zei weer dat ik echt ondeugend was. Toen zei ze dat ze niet verder wilde omdat ze mijn vrouw geen pijn wilde doen. Maar op’t moment dat ze dat zei keek ik haar aan, en zei dat ik’t met haar eens was. We konden het toch niet laten… we wilde meer. Onze gezichten kwamen naar elkaar toe en een intense lange tongzoen was het gevolg… Die geile buurvrouw wist wel wat zoenen was. Plots hoorde we dat’t snurken was gestopt. We liepen naar binnen en hebben mijn vrouw in bed gestopt. Gefrustreerd heb ik mezelf eerst af moeten trekken van geiligheid, heb inmiddels een dik uur een flinke stijve gehad. We zijn gaan slapen en de volgende dag deed de buuf net of er niets gebeurd was.
Een weekje of twee later was the wel raak! Weer was mijn vrouw verdwenen, deze keer lag ze laveloos in bed en ik was beneden met de ex-buurvrouw achtergebleven. Ik liep naar de keuken waar ze wat aan’t opruimen was. Ik draaide haar om, met de rug tegen de aanrecht. We keken elkaar even aan en begonnen meteen heerlijk geil te zoenen & strelen. Met één hand deed ik het knoopje van haar broek los,terwijl ik met m’n andere hand al onder haar topje & BH met haar lekkere kleine tepeltje aan’t spelen was. God wat had ze heerlijke tieten! Mijn vingers duwde ik langs haar strakke naadje naar beneden… ze was al kletsnat en kreunde er flink op los toen ik met haar bezig was. Ik wilde meer zien…. Meer voelen… meer alles!! Ik schoof haar broek over haar billen naar beneden tot haar knieen, ze was maar al te ijverig om die broek zo snel mogelijk verder uit te trekken. Ook haar topje & BH was mij teveel kleding en voordat ik het wist stond ze poedeltjenaakt tegenover me in de keuken. Ik vertelde haar dat ze er echt lekker uit zag waarna ik op mijn knieen ging zitten om eens eindelijk aan die geile kut van haar te likken. We hadden een klein kinderstoeltje in de keuken staan waar ze 1 been op zette, daardoor stond haar geile kutje wijd open voor me….Heerlijk heb ik aan haar gelikt & gezogen & gevingerd… ze kreunde echt hard elke keer dat ik mijn tong zo diep mogelijk in haar neukgaatje duwde…. Ik ging weer staan en vertelde haar dat het naar meer smaakte, ze zei niks en deed alles wat ik van haar verlangde. Ze deed mijn broek los terwijl we weer aan’t zoenen waren en speelde heel eventjes met mijn kloppende paal. Ze vertelde dat het zeker niet onaardig aanvoelde daar beneden… Dat was voor mij het seintje om haar eens een goede beurt te geven. We gingen midden in de keuken staan (kamer vond ik wat link omdat mijn vrouw naar beneden kon komen). Heerlijk zoenend met onze naakte lichamen tegen elkaar stonden we daar. Ik ben bijna 2 meter, en zij erg klein, dus voordat ik het wist schoof mijn harde pik tussen haar heerlijk strakke & volle borsten. Dat voelde nog beter toen ik haar borsten tegen elkaar aandrukte.Ik vroeg haar of ik een andere keer op die manier klaar mag komen… ze zei “ja hoor!� … Toen zakte ik een beetje door mijn benen en ik zorgde dat zij met haar benen iets wijder ging staan. Ik stuurde mijn pik naar haar strakke natte grotje en zonder te vragen schoof ik mijn eikel in haar. “ohhh� kreunde ze. Ze was daar duidelijk strakker dan mijn vrouw. Ik ging nog iets verder onder haar staan, het was een moeilijk standje, maar zeker de moeite waard ! Ik had de goede positie gevonden, want zonder problemen schoot in één keer mijn hele pik bij haar naar binnen. Ik maakte wat geile stoot bewegingen en ik heb nog nooit een vrouw zo snel klaar zien komen. Omdat ik ook een paar biertjes op had, en dolgraag wou klaarkomen vroeg ik haar of ik in haar mocht spuiten. Ze kreunde ‘ja’ waarop ik haar natte kutje pompend helemaal volspoot met mijn warme geil. Toen ik hem eruit haalde spoot ze de hele keukenvloer onder met mijn en haar geil gemengd. Ze zei dat ze nog nooit zoveel gezien had.
Sinds die tijd hebben de ex-buurvrouw en ik een geile relatie. Ze is ook nog bevriend met mijn vrouw, maar als ik even de kans krijg geef ik haar wel wat geile aandacht. Ik heb haar nog 3 keer in ons huis geneukt, en 1 keer ben ik na werk bij haar thuis geweest.
Binnenkort gaat mijn vrouw 2 weken naar frankrijk….. ik verheug me nu al op wederom een geile tijd met haar.
Mischien nog een verhaaltje waard als er op me gestemd word. Dus laat even weten wat je ervan vind.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online