Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Potje sex met een Nerd
Vroeger op de basisschool was er een nerd, hij werd gepest terwijl ik, Populair was en was altijd sexy gekleed.
Tot toen ik ouder was, ik ben nu 18.
Kwam ik heb tegen via het internet.
Ik had als pf natuurlijk weer iets gails en die nerd iets vet dom.
Ik zat porno filmpjes te bekijken op youtube en werd vet gail
Toen opeens kwam ik in gesprek met die ene nerd (*Sebastiaan*)
Ik vroeg waar hij nu woonde en ben gelijk off gegaan.
Ik deed een sexy pakje aan, een panter-jurkje die heel kort was en die geen bandjes hadden. Verder nog Naaldhakken, en daar ging ik dan in m'n Zwarte Cabrio op weg naar de nerd. Ik was wel toe aan een potje sex en die nerd is zo gemakkelijk in te palmen!
Nouja, ik belde dus aan en hij deed open. Ik zag zijn paal gelijk stijf worden, ''k....kom maar b... binnen ''
stotterde hij
''dankje schat!'' zei ik terwijl ik mijn hand even op zijn paal zette.
ik ging zitten en zo dat je mijn string duidelijk kon zien.
''en ... w..wat brengt j..jou hier?''
vroeg hij
''Ik wouw deze knappe sex-gailerd weer eens zien.''
zei ik met een zwoele blik
de nerd zat tegen over mij en ik zei dat mijn stoel niet lekker zat dus liep ik op hem af en ging op zijn schoot zitten, wiebelde even met mijn kont over zijn paal en ging weer opstaan en deed het gordijn dicht.
''Ik vond je altijd al zo sexy''
zei ik
''m..maar j..je''
stotterde hij
Ik liep op hem af en begon mezelf te strippen. ik stond alleen nog maar in mijn naakje met die zwarte naaldhakken aan. ik begon sexy te dansen.
''schatje.. neuk me.. ik weet dat je dat kunt'' kreunde ik
''ik moet even naar de wc''
zei hij
''ik wil je helpen''
zei ik
''Tuurlijk...''
zei hij
hij liep naar de wc en hij haalde zijn harde paal uit zijn broek ik begon achter hem te staan en ging met mijn kut tegen zijn kont wiebelen.
ik pakte zijn paal en hield hem boven de wc.
toennie klaar was sleurde ik hem mee naar boven.
ik duwde hem op het bed en zette een liedje aan. 'Lady Gaga Love Game'
Ik begon sexy te dansen ik kwam op hem af en ging op zijn schoot zitten met mijn benen op hem een en begon hem te tongen
''hier heb ik zolang op gewacht''
zei hij
''niet praten maar neuk me''
hij deed wat ik zei en hij kleede zich uit
''schatje, ik hou van die grote lange harde piemel van jou, jij kunt het helemaal''
kreunde ik toen hij in me ging
''HARDER SNELLER HEB GEEN GENADE MET MIJ MAAR DOE HET PLEASE SNELLER''
Zo zijn we nog zo even door gegaan
het was geweldig


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online