Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

De geheim onder de Zee
Mayzelle word vroeg waker.
Rennend gaat ze naar haar moeder en papa's kamer.
"Mama..!Mama..!!, Papa..!!Papa..!! Op staan!! " roep Mayzelle doll blij.
"Yahh..We gaan nu opstaan en eventjes ontbijten en dan pas, alles klaar maken om naar zee te gaan" zegt de moeder van Mayzelle.

Na een halve uur waren alle drie klaar om naar zee te gaan. Alle drie waren in de auto. Op weg rijdt papa heel erg traag..Papa houd niet om naar zee te gaat, ze houd niet van de heete zon. Maar voor Mayzelle is dat niks.

Mayzelle houd heel veel van zee en kan ook
heel goed zwemmen.
"Gelukkig" zegt Mayzelle.

Ze waren daar. Mayzelle ging direct naar de zee. Ze springt , zwemt en ook een beetje
duiken. Haar moeder en vader blijven daar op het strand lekker rusten. Ze slapen.

Gedurend het duiken zag Mayzelle prachtige koralen, vissen van verschillende kleuren en meer dan 25 verschillende soorten.
"Wat prachtig is onze mooie zee" dacht Mayzelle.
Maar in de verte ziet ze iets raar..."Wat is dat nou?"
" Werk mijn ogen toch goed of is het gewoon mijn idee?"
In de zee is daar een koralen muur met prachtige kleuren en in het midden..Wat!!
Een DEUR !
Mayzelle ging dichter bij en net voordat ze het deur wilde open doen...

"Mayzelle ..!! Mayzelle..!!"
Het was de stem van Mayzelle Moeder.
Vlug ging Mayzelle zwemment boven en stak zijn arm uit. "Yaa..Hier ben ik!" Roep Mayzelle.
"Ok, Ok het is goed, ik wilde je gewoon zien!" roept haar moeder terug.

Mayzelle duikt weer terug onder in de zee.
Nu had ze wel de tijd om de deur open te doen.
Plotseling is ze in een heel andere zee!
De deur ging dicht en er valt er van af een sleutel.
Een super snelle blauwe vis pakt het en ging weg.
" Hey!" roept Mayzelle.
Maar... de snelle vis is al weg.

Ze ziet alleen maar rare dingen maar wel heel prachtig. Ze ziet een kleine restaurant met pratende vissen erin te eten..ze zitten ook op een stoel en met hun tafel vooraan hun! En ze dragen ook kleren! Zowel dames als heren.
Ze ziet vissen op fiest, in auto en op skatebaored! Gewoon simple een zeewereld van pratende zeedieren en..wat!! OOK Mermaids, Merman en little mermies !!

" Wel mooi maar wat is dit ?!"

Mayzelle voelt een grote hand op zijn schouders.
"Hey dame! Komt met mij..Ik ben geen dief, hé?
Met grote ogen ging ze mee, het was een oude meneer die heel erg lief was, hij is een merman.

"Hoe komt het nu, dat jullie allemaal vissen straat hebben?" vraagt Mayzelle.

"Waarom vraagt je iets zo stom, we zijn gewoon zo geboren" Antwoord de oude menneer.
"Neehh.. Dat is niet waar, ikke niet!" zegt Mayzelle terug.

De oude menner stop snel met wandelen en kijkt Mayzelle aan. " ohh God! Van waar kom je vandaan??!!"
Het was duidelijk dat de oude menneer geschokt was.

Mayzelle probeert alles zo netjes uit te leggen en ze praten en de oude menneer kalmeert een beetje en berijpt het ongeveer.

" Ik wistte niet dat aliens echt bestaan?!" dacht de oude menneer dacht.


-- MOET VERVOLGD WORDEN --
Als je mijn verhaal leuk hebt gevonden, dan eventjes please een cijfer geven :)
Met dat Cijfer kan ik zien of mijn verhaal, zó leuk is of het moet meer spannend zijn!!

Er is heel veel meer te gebreuren on the next part !! Onthoudt iets : De sleutel is kwijkt en het heeft een grote waarde!!
Bedankt :)






Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online