Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Eerste ervaring in het zwembad
Eerste ervaring in het zwembad.

Zij was me al opgevallen toen ik mijn kleren opbergde in het kastje. Ik schatte haar 35 jaar en wat mij opviel was het badpak dat zij droeg en met name hoe strak het om haar kruis zat. Je kon met weinig fantasie de vorm van haar schaamlippen herkennen en vanachter kwamen haar billen half tevoorschijn. Ik was net 16 geworden en nog niet helemaal bewust van mijn geilheid, maar bij deze aanblik begon er iets te groeien in mijn strakke zwembroek, waardoor ik er een handdoek voor moest houden, zodat niemand iets kon zien. Ik had absoluut nog geen ervaring met vrouwen, maar ik masturbeerde bijna iedere dag en soms wel vaker. Zo ook laatst toen een nichtje van twee jaar ouder kwam logeren en ik stiekem gluurde als zij stond te douchen.
Even later in het buitenbad, waar onderwater-massage-stralen om de 2 meter een krachtige waterstraal uit de zijwand spuiten, ging ik met mijn billen tegen een waterstraal staan. Ik had ontdekt dat de straal sterk genoeg was om een erectie te veroorzaken en dat was een heerlijk gevoel. Als mijn lul dan keihard was kwam hij met mijn eikel uit mijn zwembroek en vaak kwam ik dan ook klaar, zonder dat iemand in het bad dat merkte. Ook nu had ik snel een erectie, toen plotseling de vrouw, die mij voorheen reeds opgevallen was, bij de straal naast mij kwam staan. Ik kreeg het even benauwd, omdat zij mijn erectie van zo dicht bij had kunnen zien. Zij reageerde echter niet, maar draaide zich om met haar buik tegen de straal. Ik zag dat zij met een hand naar beneden onder water ging. Ik kon het bijna niet geloven, maar het leek alsof zij vanonder haar badpak opzij deed om met de waterstraal haar blote schaamlippen te masseren. Bij deze gedachte schoot mijn lul weer omhoog en niet lang daarna spoot hij een paar slierten sperma onderwater. Gelukkig was er stroming in het water, zodat niemand dit had gezien. De juffrouw naast mij was ook intens bezig om naar een hoogtepunt te komen en ik hoorde haar zwaar hijgen en merkte dat zij een afwezige blik in haar ogen had. Dan ineens een diepe zucht en zij draaide zich weer om met haar rug tegen de waterstraal. Ze draaide haar hoofd naar mij toe en met een uitdagende blik in haar ogen zei ze „jij vind deze massage zeker net zo fijn als ik, niet?“ en ik kreeg meteen een rode kop. „ Is niet erg hoor, kom maar eens met mij mee“, zei ze. Ze stapte uit het zwembad en ik volgde haar zonder iets te zeggen. Ze klom uit het water en ik kon weer zien hoe strak haar badpak zat en kon haar billen en de contoeren van haar opgezwollen schaamlippen duidelijk herkennen. Ik liep achter haar aan richting kleedcabines en bij het eerste de beste moeder-en-kind kleedhokje hield zij de deur open en liet mij naar binnen en sloot de deur achter haar. „Zo“, zei ze, „ik kon zien dat jij je lekker aan het verwennen was, doe jij dat wel vaker?“ Met een nogsteeds rood hoofd moest ik wel toegeven en zei vroeg mij daarop „Wil je dat ook eens voor mij doen?“ Alleen al van de gedachte stond mijn jongeheer weer overeind en mijn eikel kwam alweer uit mijn broek. Zij trok haar badpak over haar armen zodat haar mooie borsten eruit sprongen en daarna trok zij het badpak helemaal uit. Ik kon nu haar gedeeltelijk geschoren kutje zien. Ik had nog nooit een naakte vrouw van zo dichtbij gezien en durfde haar niet aanraken. Zij zag mijn aarzeling en zei“toe maar, ga je gang“ en ondertussen trok zij mijn zwembroek naar beneden. Zij pakte mijn lul vast en trok mijn voorhuid over mijn paarse eikel en begon mij langzaam af te trekken. Instinctief begon ik haar schaamlippen te masseren en voelde haar klitje opzwellen. Het vocht droop uit haar kut en ik voelde ondertussen dat ik bijna klaarkwam. „Laat maar gaan“ zij ze en ik spoot drie stralen sperma tegen de wand van de cabine. „Ga door, ga door“, zei ze en kort daarna begon zij weer zwaar te hijgen en met een onderdrukte gil kwam ook zij klaar. „Dank je wel, dit had ik even nodig“ zei ze en trok haar badpak weer aan en opende de deur. Ik stond nog in mijn blote kont en moest snel mijn broek weer aantrekken. Toen ik uit het hokje stapte, keek ik links en rechts, maar kon haar niet meer vinden, ze was van de aardbodem verdwenen.
Dit alles is echt gebeurd in de zomer 1973 en ik ben nog vaak in dit zwembad geweest , maar heb haar nooit meer weer gezien, laat staan zoiets geils meegemaakt in een zwembad.

Johan


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online