Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Stewardess cup XXL deel 3
De stewardess cup XXL deel 3

Vervolg op
De sollicitant cup XXL en
De stewardess cup XXL deel 2

De purser trok hard aan haar arm en sleurde haar mee naar het kleine keukentje. Hij trok het tussengordijntje dicht en siste ‘Waar dacht jij dat je mee bezig was sloerie’. Patries schrok enorm en stamelde ‘Ik heb die meneer zojuist zijn whisky gebracht’. Haar blik werd getrokken door de enorme bobbel in zijn broek. ‘Hij moest alles gezien hebben’ dacht ze paniekerig. ‘Nu zou ze worden ontslagen’. Ze vocht tegen de tranen. Dit was haar eerste baan als stewardess. Ze wilde deze baan niet kwijt.
‘Pijp me Patricia’. De purser keek recht in haar blauwe ogen. ‘Ik ben nog nooit gepijpt door een vrouw met zulke enorme tieten’. Patries twijfelde. Haar gevoel zei dat ze ’t niet moest doen, maar haar kutje vond heel wat anders! Ze merkte dat ze alweer vochtig werd. De purser had inmiddels zijn glanzende pik tevoorschijn getoverd. Ook dit was weer een joekel, ze trof ’t wel! Haar poesje begon te jeuken. Ze aarzelde niet langer en greep zijn lul stevig beet. Toen boog ze zich voorover en schoof haar lippen om zijn gretige eikel. Hij begon gevaarlijk luid te kreunen. ‘Zal ik je hele paal in mijn mond nemen’ vroeg ze met zachte stem. Hij keek omlaag naar dat mooie gezichtje met die heerlijke volle lippen. ‘O Ja’. Hij voelde dat hij enorm begon te groeien in haar mond. Ze haalde diep adem en slokte zijn hele paal op. Hij hield haar hoofd vast terwijl ze hem het paradijs in zoog. Na een zalig minuutje maakt hij zich uit haar los en begon met bevende vingers haar blouse los te knopen. Haar gigantische jongens floepten direct tevoorschijn. ‘Heeft iemand vandaag al tegen je gezegd dat je geweldig mooie borsten hebt’. Ze knikte en lachte even, een vreselijk geilmakend lachje. ‘Wat ben je met ze van plan’. Hij hoefde niet lang na te denken en stak zijn hoofd tussen haar warme kussens. Patries duwde onmiddellijk haar borsten tegen elkaar en begon ze langzaam op en neer te bewegen. Het rood aangelopen hoofd van de purser zat gevangen in haar machtige boezem. ‘Neem het van me over, ik moet mijn poesje verzorgen’ fluisterde ze. Terwijl hij haar prachtige borsten beetpakte rukte ze met een beweging haar slipje uit en begon haar nauwe kutje te vingeren. Hij hoorde haar wel grommen, maar kon niets zien, verblind als hij was door haar heerlijke boezem. Plots gaf ze een gilletje. ‘Wat doet u nu, nee!’ Gezagvoerder Kees was ineens achter haar verschenen en had zijn pik diep in haar kutje gestoken. Hij bewoog zijn lul razendsnel heen en weer terwijl hij haar dikke billen stevig vasthield. ‘Ik geloof dat ik nog nooit zo’n lekker nauw poesje heb meegemaakt’ hijgde hij. ‘Zulke enorme billen en tieten en dan zo’n strak kutje, mijn god wat een heerlijk lijf !’. Patries wilde nogmaals protesteren, maar voelde een enorm orgasme naderen en kon alleen nog maar kreunen. De piloot wist niet meer van ophouden en beukte maar door. Zijn pik bleef maar heen en weer glijden in haar kletsnatte kutje. Bij iedere stoot sloegen de zware borsten van Patries in het gezicht van de purser. Toen kwam ineens stewardess Ingrid binnen. Ze zette grote ogen op en wilde gelijk weer weglopen, maar Kees hield haar tegen. ‘Ik wil je poesje zien Ingrid, kleed je onmiddellijk uit’. Ze twijfelde maar besloot toen toch maar te gehoorzamen aan het bevel van de gezagvoerder. Ze draaide zich om en liet snel haar rok en slipje zakken. Haar prachtige gebruinde billen en mooi gladgeschoren poesje kwamen tevoorschijn. ‘Kom hier Ingrid’, de stem van Kees klonk schor. Gehoorzaam ging Ingrid door de knieen en kroop tussen Kees en Patries in. Kees trok zijn paal uit Patries en duwde hem in het heerlijke mondje van Ingrid. ‘Zuigen meid’. Ze pijpte zijn paal alsof haar leven er van afhing. ‘Patries, trek jij het blousje van Ingrid eens aan’. Ingrid trok gelijk haar blouse uit en gaf die door aan Patries. Patries keek verbaasd naar de piloot en daarna naar de blouse. Hier pasten haar tieten toch nooit in. ‘Aantrekken’, Kees wees met een hand naar de blouse. Met de andere hand hield hij het hoofd van Ingrid vast die zijn paal diep in haar mondje gevangen hield. Patries trok de blouse over haar hoofd en probeerde haar tieten er in te duwen. Dat lukte totaal niet. Haar enorme borsten floepten er steeds weer uit. ‘God Patries, wat ben jij een geile meid’. Kees staarde naar haar pogingen terwijl zijn pik inmiddels het heerlijke kutje van Ingrid had gevonden. De purser had ondertussen zijn eigen plan getrokken en was op zijn rug onder Patries gaan liggen. ‘Patries, ga op mijn gezicht zitten’. Hij keek haar haast smekend aan. Zij zakte gelijk omlaag en vouwde haar dikke billen om zijn gezicht. De purser stak zijn lange tong diep in haar poesje en ze voelde onmiddellijk weer een orgasme naderen. Ze kreunde en bewoog haar billen heen en weer. De enorme paal van de purser wees naar het plafond van het keukentje. Ze greep hem stevig beet en begon er woest aan te trekken. Ze zag aan het gezicht van Ingrid dat ze bijna klaarkwam. Haar kutje werd stevig onder handen genomen door Kees. ‘Ingrid, zullen we eens kijken of de purser en jij op hetzelfde moment klaar kunnen komen’. Patries keek Ingrid aan. Ze knikte kort en begon te hijgen. Patries telde af ’10, 9, 8, 7’. Patries trok nu met twee handen aan de enorme paal van de purser. Haar billen en borsten schudden flink heen en weer. ‘6, 5, 4, 3, 2,1,0. De purser en Ingrid schreeuwden gelijktijdig. Ingrid zakte door haar knieen, zo hevig was haar orgasme. De purser bleef maar spuiten terwijl zijn gezicht nog steeds onder het kutje van Patries geklemd zat.

Ineens verscheen het gezicht van de co-piloot om het hoekje. Hij keek bezorgd. ‘Kees, onmiddellijk komen, er is iets met een van de motoren’.

Wordt (eventueel) vervolgd...


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online