Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

bloedende hand
Er was eens een meisje alleen thuis toen ging de telefoon.
Een stem zei: "ik ben de man met de bloedende hand en ik ben 5 straten verder."
Het meisje dacht dat het maar een flauwe grap was dus besteedde er geen aandacht aan.
maar een paar minuten later ging weer de telefoon en dezelfde mannenstem zei: "ik ben de man met de bloedende hand en ik ben 4 straten verder."
Zo werd het meisje nog een aantal keer gebeld. Totdat de man zei: "ik ben de man met de bloedende hand en ik ben 1 straat verder."
Het meisje begon nu wel een beetje bang te worden maar stelde zichzelf weer gerust.
Maar toen ging een paar séconden later weer de telefoon: "ik ben de man met de bloedende hand en ik ben 5 deuren verder."
En een paar seconden later weer: "ik ben de man met de bloedende hand en ik ben 4 deuren verder."
Zo ging dat ook weer met 3 deuren verder en toen 2 deuren verder.
Daarna durfde het meisje eigenlijk de telefoon niet op te nemen maar ze was toch nieuwsgierig: "ik ben de man met de bloedende hand en ik ben 1 deur verder." zei dezelfde mannenstem.
Een paar seconden later nam het meisje weer de telefoon op: "ik ben de man met de bloedende hand en ik sta voor je deur."
Op dat moment ging de bel.
Het meisje durfde de deur eigenlijk niet open te doen maar deed het toch omdat ze nu wel heel nieuwsgierig was.
Er stond een man(met een bloedende hand) en die zei: "ik ben de man met de bloedende hand...
mag ik een pleister?"

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online