Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

de akelige gangen
er was eens een meisje ze liep door het bos.
ze was al een halve dag onderweg, uiteindelijk ging ze zitten.
niet veel later kwam er een grote wind opzetten, het meisje liep zo hard als ze kon, en na een tijdje lopen kwam ze aan bij een kasteel.
ze ging naar binnen en zag dat ze in een grote zaal stond, aan de muren hangden schilderijen van de vroegere eigenaars.
ze keek naar schilderijen en niet veel later ging ze verder het kasteel in.
ze kwam in een lange gang terecht en zag een raam, uit nieuwsgierigheid kijkt ze naar buiten.
er was buiten het kasteel een kerkhof te zien.
ze zag ook dat er mensen rondliepen, opeens kwam er iemand langs buiten voor het raam, het meisje verschiet zo hard dat ze weg liep.
het waren geen mensen maar zombies, het meisje rende door een lange gang er kwam gewoon geen einde aan de lange gang.
uiteindelijk kwam ze aan een deur, plots ziet ze dat er drie deuren zijn.
wat moet ik nu doen? zucht het meisje.
ze deed een deur open en zag weer een lange gang ze liep weer een lange gang af, opeens zag ze geesten voor haar ogen in paniek loopt ze door de lange gang.
aan het einde van de gang zag ze twee deuren, en opende de tweede deur.
weer zag ze een lange gang en weer ging ze er door
plots voelt ze iets kriebelen aan haar benen, ze keek naar beneden en zag wel tien spinnen ze gilde zo hard, opeens komen er miljarden spinnen op haar af gillend liep ze de lange gang door.
weer kwam ze bij een deur en ze opende de laatste deur.
ze liep naar binnen en nog maar net binnen viel ze naar beneden.
ze kwam in een donkere kamer terecht in de verte ziet ze een klein lichtje, ze gaat naar het lichtje en greep het vast.
ze was in een grot en liep verder verderop was al het einde van de grot en liep naar buitn.
ze kwam in een nevelige en doordikste mistige plek.
op eens zag ze een graf waar haar naam op stond.
ze ging naar het graf en raakte het aan.
opeens hoorde ze een raar geluid achter zich, het kwam steeds dichterbij ze keek om een stierf.
enzo weet niemand wat ze had gezien en hoe ze stierf.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online