Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Het griezelhuis...
Daar stond ik dan... Voor het huis het huis waar mijn ouders me kwijt wouden.
Het was zomervakantie en mijn ouders hadden weer iets verzonnen om me te droppen, ik weet wel dat ze me graag kwijt willen, elke vakantie weer!
Ik vind het niet erg integendeel liever dat ik ergens vrienden maak dan dat ik de hele vakantie bij mijn ouder moet zitten! Anyway ik stond dan voor Het Riezelhuis het was een soort opvang voor jongeren voor in de vakantie als ouders op vakantie waren zonder hun kinderen. ik keek naar het bordje voor de deur ''Riezelhuis'' maar toen ik beter keek zag ik een zwarte veeg voor de R ik veegde het zwart weg en opeens stond er ''GRiezelhuis'' Ik trok 1 wenkbrauw op, wtf? Griezelhuis? ik keek naar het huis, het was best wel spookachtig en het was groot, ik belde aan en een angstaanjagend geluid klonk.
Toen deed de schoonmaakster de deur
open, ze zag eruit als een grote zuurpruim en had een zwarte jurk met een schort aan, ze keek me met fijngeknepen oogjes aan 'Wie ben jij' zei ze met een krakerige stem 'Uuuhm..ik ben laila...'
'Laila wie?'
'Laila Moon'
Ik begon me steeds ongemakkelijker te voelen bij die vrouw...
'Kom binnen'
Toen ik binnenkwam zag ik 3 meisjes en 1 jongen, de jongen was nogal een sukkel maar dat kon je niet echt zien aan zijn uiterlijk, hij was gewoon een jongen met blond haar en een muts op, maar ik voelde gewoon dat hij een sukkel was.
De meisjes leken me allemaal wel OK
'Helluuuuuw ik ben Laila' Zei ik
'Hoi ik ben tom' Zei de jongen
'Hey ik ben Alexia' Zei een meisje
'Hey ik ben Alice' Zei een ander meisje
'Hey ik ben Simone' Zei het 3e meisje
Op dat moment stormde een meisje binnen.
'BEN IK TE LAAT???' Zei ze buiten adem
'Niet echt?' Antwoordde ik
'Oohw gelukkig' Bracht ze uit
'Wie ben jij?' Vroeg Alexia
'Ik ben Teodora' Zei het meisje vrolijk
'Teetje dus' Lachte ik
'Alles beter dan Dora' Zei ze
Ik mocht teetje wel ze was levendig en vrolijk, toen merkte ik dat Simone en Tom elkaar ongemakkelijk aankeken.
'Duuuuus...' Zei Tom
'Duuuuuuuuuus...' Zei Simone
'Wat is er met jullie?' Vroegen Alexia Teetje en ik tegelijk
'Zij is mijn ex...' Zei tom
'Inderdaad..' Zei simone
'KOMEN JULLIE ELKAAR ZOMAAR TOEVALLIG HIER TEGEN?' Vroeg Teetje
'Uuuhm... denk het?' Zei Tom
Toen kwam er een vrouw binnen, ze was blond en ongeveer 1.74 cm ze zag er aardig uit en lachte ons allemaal vriendelijk toe, maar toch... er klopte iets niet met haar.
ze begeleidde ons naar onze kamer, Ik sliep bij Teetje en Alexia, Simone en Alice sliepen bij elkaar en Tom had natuurlijk een eigen kamer.


Word vervolgt......

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online