Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

VAKANTIE in KRETA
Het was september 2010 en ik zou samen met mijn vriendin, Marlies, waarmee ik nu al 6 jaar samen ben, met vakantie gaan naar Kreta.
Het was meer dan 15 jaar geleden dat ik er nog geweest was en we keken er beiden naar uit.

Na enkele dagen in onze studio hadden we het al best naar onze zin...
Nu was het tijd voor een middagje aan het zwembad.
Zonnen is nu niks voor mij dus ging ik op zoek naar een kennis die ik 15 jaar geleden had leren kennen.

Na een uur of 2 was ik terug van een kale reis, en mijn vriendin vertelde me dat er naast ons een heel leuk engels stelletje was komen liggen, maar momenteel waren ze even naar het dorp.
Meer vertelde Marlies er niet over, en na een halfuurtje zei ze: ginder komen ze aan...
Zij was een bloedmooie vrouw van rond de 35 en hij man, ongeveer even oud en zwarte huidskleur.
Haar naam was Gianna en hij heette Michael, ze kwamen uit een dorpje vlakbij Wimbledon in Engeland.
Zij had geweldig mooie grote borsten, ik schat een D cup, die een beetje beschut waren door een hele kleine gele bikini.
Michael droeg een aansluitende boxer zwemshort en je kon direct zien dat hij bijzonder groot geschapen was... op het eerste zicht had hij een knuppel van 25cm lang.
We geraakte aan de babbel en de namiddag ging razendsnel voorbij.
Het werd tijd om ons te verfrissen en aan het avondmaal te denken.
We liepen naar onze kamer, en daar aangekomen merkte ik dat Marlies haar blauw bikinislipje een beetje donkerder was aan haar kutje.
Ik wist direct dat ze zo geil als boter was van naar Michael's lul te kijken.
Toen ik haar vlak af vroeg of ze dat zou zien zitten met Michael werd ze vuurrood en na enig aandringen knikte ze bevestigend... Ja, moest ik alleen zijn , dan wel ja, antwoorde ze.
Ik zei haar dat ik geen probleem had dat ze naar hem keek.
Ze antwoorde: jij keek toch ook naar haar kontje en haar dikke borsten.
Ik bloosde ook en beetje en zei : ja , natuurlijk, maar mijn zwemslipje is niet nat zoals dat van jou.
Ik nam haar vast en drukte haar tegen me aan... ik raakte erg opgewonden van het idee dat mijn vriendin geil werd van naar een negerpik te kijken, en mijn pik begon ook al aardig te groeien.
Met mijn rechterhand maakte ik de sluiting van haar bikini los en trok het zachtjes van tussen ons beiden.
Haar tepels stonden recht naar voor, iets dat ik bij haar nog niet dikwijls had gezien.
We tongzoende dat het een lieve lust was, en plots voelde ik haar hand over mijn keiharde lul wrijven.
Ze zette zich voor mij op de rand van het bed , en trok mijn slip in één beweging tot op de grond.
Ik zag dat haar slipje nog natter geworden was... de gedachte waren nog niet uit mijn hoofd toen ze mijn hete lul plots begon te likken.
Met mijn beide handen kneedde ik haar ook wel grote borsten, en haar tepels schuurde hard in mijn handpalmen.
Lik mijn kutje, zei ze plots, en ze trok haar kloddernatte slip uit.
Haar kut was helemaal doornat en glom wondermooi.
Ze legde haar achterover en ik zakte door mijn knieën om zo een geweldig zicht te hebben over het kaal geschoren kutje.
Telkens ik aan haar heet kutje likte hoorde ik telkens een licht gekreun.
Ze begon hevig te bibberen en kwam voor de eerste keer klaar... nu wil ik je pik in mijn kutje voelen, zei ze.
Ik schoof mijn staalharde lul langzaam in haar druipnatte kutje, en bewoog zachtjes heen en weer.
Ze stelde voor dat ik op mijn rug op het bed ging liggen, wat ik ook deed.
Mijn lul was compleet nat van haar kutsappen en glinsterde in het zonlicht dat door de terrasdeur naar binnen scheen.
Met haar lekkere borsten gleed ze over mijn pik... ik had nu ook niet veel meer nodig.
Ze draaide zich om en kwam met haar doornatte kut boven op mijn gezicht zitten... het warme geile sap droop nog steeds uit haar lekkere kutje. Ik slurpte alles naar binnen.
Plots ging ze op haar rug liggen een maande me aan om me af te trekken zodat ik spuitend zou klaarkomen in haar mond.... Das raar, dat had ze nog nooit voorgesteld, ze wilde vroeger niet slikken.
In drie , vier schokken kwam ik klaar op haar uitgestoken tong, waarna ze haar lippen nat maakte met mijn sperma, daarna wreef ze een deel uit over haar lekkere tieten.
Ik vond dit geweldig geil, en plots begon ze me te tongzoenen... ik proefde ook meteen mijn sperma maar dat viel beter mee dan dat ik had verwacht.

We lagen languit op het bed en geniete nog wat na.
Inmiddels waren we reeds enkel uren verder, en we besloten ons klaar te maken en iets te gaan eten.
Rond 23u waren we terug op onze kamer en gingen naar bed.

De volgende ochtend na het ontbijt deden we een daguitstap naar Heraklion.
In de late namiddag waren we terug en toen we op onze kamer onze bikini en zwem slip wilden aantrekken, werden we op de kamertelefoon gebeld.
Het was Gianna, ze vroeg aan Marlies of we geen zin hadden om bij hun op het terras een borreltje te komen drinken.
Doe jullie badkleding maar aan , riep ze nog door de telefoon en ze haakte in.
Marlies deed de koffer open en haalde haar 2de bikini uit.
Toen ze hem in de badkamer aandeed en terug naar binnenkwam, ging er een golf van geilheid door mijn lijf.
Een knal groene bikini, slipje hoog op de heupen... het bovenstukje verborg ook maar net beide tepels, die alweer keihard recht vooruit stonden. Ik vind je wel erg sexy in die bikini, zei ik, terwijl ze even met haar tong aan mijn tepel likte.
We liepen door de gang naar de achterkant van het hotel.
Voor we konden kloppen zwaaide de kamerdeur van nr 113 reeds open.
Voor ons stond Michael in een witte boxershort en deed vriendelijk teken om binnen te komen.
Hij gaf mij een stevige hand en in mijn ooghoek zag ik dat hij Marlies met zijn rechterhand onder haar linkerborst vastnam en haar een kus volop de mond gaf, die eigenlijk langer duurde dan normaal.
Ik deed of ik niets gemerkt had en nam Marlies bij de hand.
Gianna zat op het terras en kwam naar binnen toen ze onze stemmen hoorde.
Ook Gianna kuste Marlies volop de mond en bij mij was het net hetzelfde.
Het uitzicht op hun terras was overweldigend.... een schitterend zicht op de bergen, en van nergens uit inkijk.
Na een vijftal Uzo's die de vrouwen naar binnen hadden gespeeld kwam iedereen een beetje losser.
Toe Gianna en Michael even naar binnen waren zei Marlies me dat hij het niet moest vragen... dat ze hem een heel sexy man vond.
Op dat moment kwam Gianna terug op het terras en vroeg wat er gezegd was.
Omdat mijn engels net iets beter was dan dat van Marlies, vertelde ik Gianna dat Marlies het wel zou zien zitten om een nachtje met Michael door te brengen...he has a big dick, voegde Marlies er nog aan toe.
Sure, no problem , zei Gianna, maar Marlies zei direct dat ik het daar niet mee eens zou zijn.
Verwonderd keek ik naar mijn vrouwtje... en mijn oog gleed even naar haar dikke borsten, die in die groene bikini nog grote leken.... waarom niet, zei ik, we zijn tenslotte toch met vakantie, en je doet toch niks achter de rug.
Marlies keek me verrast aan... meen je dat nu, vroeg ze....tuurlijk , antwoorde ik... als ik het weet wind het me zelfs op... en ik merkte dat mijn short een aardige bobbel begon te vertonen.
Michael was ook terug bij ons komen zitten, en Gianna zei tegen hem dat Marlies vond dat hij een lekker pik had.
Show him to Marlies, riep ze , waarop Michael rechtstond en prompt voor de neus van Marlies ging staan en vroeg om zijn boxershort omlaag te trekken...
Marlies voelde zich wat onwennig, maar na wat aandringen van mezelf schoof ze toch de short omlaag.
Een geweldige vlees lul kwam tevoorschijn, en Gianna zei dat ze er gerust eens mocht aankomen.
Vuurrood in het gezicht, wreef ze met haar linkerhand over zijn pik , die zachtjes op en neer ging.
Your pussy is complete wet, riep Gianna, en inderdaad, het groene slipje was donkergroen gekleurd...
Terwijl Marlies verder wreef over de pik van Michael, deed deze achter haar rug het bovenstuk van de bikini los, waarna haar borsten uit de cups floepten.
Marlies stond recht en Gianna was er als de kippen bij om haar druipnatte slipje uit te trekken.
Toen het bikini slipje op de grond lag likte Gianna even aan het kletsnatte preutje van Marlies.... hier schrok ze even van , maar liet haar toch begaan.
Marlies, do you mind if i play around with Carl, vroeg Gianna...
Marlies knikte zachtjes instemmend...en Gianna trok met aan men hand mee naar binnen.
Terwijl ik op het bed lag zag ik hoe Marlies met haar twee handen de geweldige grote lul van Michael in haar mond nam en ze had er duidelijk plezier van.
Het kutje van Gianna was kaal geschoren met een klein streepje nar boven.
Ze ging voor me staan en trok met beide handen de zachtroze kutlippen uit elkaar waardoor en een druppeltje kutsap op de grond viel.
Ze trok mijn slip uit en mijn knots stond keihard naar voren, ze nam hem beet en stak hem zachtjes in haar mond... en toen ik even naar buiten keek zag ik nog net hoe Michael zijn paal langs achteren in de druipende kut van Marlies stak, die hard begon te kreunen.
Nu was het mijn beurt om Gianna even lekker te likken... ze smaakte naar honing en luid roepend kwam ze klaar...
Door dit geroep kwamen Marlies en Michael naar binnen en Gianna nam Michael's pik vast en pijpte hem lekker, Marlies kwam over me heen hangen en deed net hetzelfde.
Michael legde zich neer op het bed en vroeg Marlies om boven op hem te komen zodat hij haar kutje kon likken.
Gianna ging ook op hem zitten en schoof zijn grote lul in haar kutje.... ik ging een beetje door de knieën en perste mijn stamper in haar kontje.
Dit ging beter dan ik had verwacht omdat het kontje reeds goed nat was van het sap van haar kutje.
Michael maakte zijn vingen nat en drukte hem tegen het kontje van Marlies, waarop ze heftig nee schudde.
Gianna en Marlies waren inmiddels hevig aan het tongzoenen met elkaar en Michael probeerde nogmaals met zijn vinger.
Ditmaal kreunde Marlies even en liet ze begaan.
Marlies ging op de rand van het bed zitten en nam in beide handen de lul van Michael en mezelf, terwijl Gianna aan het poesje van Marlies likte.
Ne enkele ogenblikken kwam ik klaar en mijn sperma vloog in drie schokken over het gezicht van Marlies.
Geen 20 seconden later spoot ook Michael een enorme lading zaad in het gezicht van Marlies, waar van de helft in haar openstaand mond liep.
Gianna had de ladingen gemist en haastte zich om een deel van Marlies's gezicht te likken.

We bleven nog even liggen en namen elk een douche en praatte nog wat na en Gianna en Michael vertelden dat ze de dag erna naar huis vertrokken.
Er werden adressen en email uitgewisseld en we beloofde op bezoek te komen naar Engeland.

De rest van onze vakantie neukten we nog twee maal per dag...
Het was één van onze beste vakanties die we ooit hadden gehad.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online