Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

De gekletter van het raam .
Sara zat op bed, in één keer hoorde ze de raam kletteren .
Sara liep naar het raam, en deed de raam dicht .
Toen hoorde ze de raam weer kletteren, ze liep weer naar het raam en deed de raam weer dicht .

Het gekletter was over, dus ze ging slapen .
De volgende avond mocht van haar moeder Samantha bij Sara slapen .

Toen Sara en Samantha op bed liggen, begon het gekletter van het raam weer .
Samantha liep er heen, en deed de raam dicht .
Samantha zat weer op bed, en het gekletter begon steets harder en harder .
Samantha liep er heen, en keek uit het raam en werd aan haar kil gegrepen en mee naar buiten gesleurd .
Ze schreeuwde van de pijn.
Sara wou haar kamer uit, ze kreeg de deur niet open .
MAMAA ; riep Sara .
Opeens werd ze omsingelt door witte vlekken, ze zag het niet goed .
en werd aan haar kil gegrepen en was dood !

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online