Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Geilerds beffen
Ik ben al jaren hartstikke geil van mijn vriendin. Toen ik vanmorgen wakker werd deed ik mijn panterstring aan en mijn doorzichte panterBeha..
Ik deed een kort bloesje aan en een korte rok.
Ik belde bij haar aan.
Ze liet me binnen, Aah.. Wat zag ze er toch weer gegeild uit, Met haar mooiie borsten, langzaam voelde ik dat ik nat aan het worden was.. Ja ik werd geil van haar en mijn kut word nat.
Ik ging bij haar op de bank zitten en zij zei ik ga me even omkleden dan gaan we een filmpje huren..?
Ik was nieuwsgierig en ging stiekem achter haar aan..
Ze had niks in de gaten en deed de deur opslot.
Ik keek door het sleutelgat..
Ze deed de deur open en zag dat ik daar stond.
Ik schrok en zij ook.
Ze pakte me hand en sleurde me mee naar beneden.
Ze legde me op de bank.
Althans ik moest gaan zitten
Ze ging voor me op haar knieën zitten.
Haar hand ging onder me rok en ik voelde hoe ze me string opzij deed.
Ze begon me te vingeren en ik voelde hoe nat ik werd.
Ik deed haar shirt uit,
En zij mijn rok.
Even later stonden we zonder kleren
Ik begon haar te beffen, En kneed in haar tieten. Wauw wat een gevoel.

Voor we het wisten stonden er opeens 3 hangjongeren voor de deur.
Mijn vriendin pakte snel een handdoek en deed of ze net ging douchen.
De jongens zeiden ik heb gezien wat jullie deden mogen we mee doen?
Mijn vriendin liet ze binnen
Toen ze me zagen, Werden ze zeker stijf
Ik kende ze, En ik wou het niet.
Mijn vriendin en ik werden meegenomen
Eentje deed plakband op me mond.
Hij deed snel mijn rok om
En mijn shirt aan
En bij mijn vriendin ook
Ze stopte ons in de auto.

Toen we bij zijn huis aan kwamen werden ik en 2 jongens afgezet, Fijn mijn vriendin hoeft het maar met een te doen.

Sorry jongens ik ben nog maagd dat wil ik graag zo houden. Ey man ! doe die deur open schreeuwde eentje die leek op 17. tegen de gene die op 18 zo 19 leek.
Ze gooiide me op de grond..
En ze trokken mijn kleren weer uit.

Dit is het einde van deel 1

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online