Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

jongens,eenmaal raar, altijd raar
Ik, meisje van 16 jaar is al een tijdje stapelverliefd op een geweldige jongen.Al een tijdje vond ik hem leuk, het gevoel leek wederzijds, maar afentoe leek het alsof hij niks in me zag.De ene keer spraken we af en alles leek goed te gaan, beide hadden we een super gevoel en het andere moment negeerde we elkaar.Het was hard to get.Deed hij afstandelijk,dan deed ik dat ook.alles ging hard tegen hard.We spraken steeds vaker af..Ik ging dan oppassen en hij kwam mee..Geweldig was dat.. alles voelde goed als ik in zijn armen lag.Maar het was erg moeilijk om hem te kunnen begrijpen, hij sprak niet egt over zijn gevoelens en kon dus vaak afstandelijk overkomen.Ik heb zovaak tranen gehad om hem.Het was verschrikkelijk.Ik wist helemaal niet waar ik aan toe was.Tijdje later hoorde ik dat hij regelmatig met een ander meisje zoende.Mijn wereld stortte in. 0oke, wij hadden dan wel geen vaste relatie, maar ik vond hem leuk.Ik heb hem een tijdje genegeerd,later hebben we het weer bijgepraat en ik weet niet hoe het opeens kwam maar hij begon super veel moiete voor me te doen.Er ging een wereld voor me open, hij belde,smste elke dag.Hij vertelde mijn vriendinne wat hij voor me voelde.Dit was waar ik zo lang op had gewacht! ik was super blij en verliefd en dat was nog wederzijds ook! :) Toen besloten we naar de bios te gaan..zaterdag 21 april. De film was ontzettend saai.. we begrepen er allbei niks van.haha dus besloten we naar zijn huis te gaan. Hij nam me mee naar zijn huis. Voor het eerst.Zijn ouders waren er niet.'Opluchting' we lagen op zijn bed,, hij streelde me overal en het was heerlijk,zijn zoen, zijn armen om me heen.Fantastisch gevoel.De dagen die volgde waarom ook super.het ging ontzettend goed,wat ik eigenlijk niet had verwacht. Hij was erg close met zijn vrienden waaronder ook veel meisjes waardoor ik dacht hij alleen tijd voor hun zou hebben. maar hij bewijste het tegendeel.hij belde me nog steeds, elke dag,dag, na dag. Ik voelde me fijn als ik bij hem was.Ik wilde langzamerhand elke keer meer. Ik voelde me fijn bij hem en kon me geen leven zonder hem voorstellen. totdat hij na ongeveer 6 weken ontzetten raar begon te doen. hij leek ineens weer de oude hij kon ineens weer ontzettend vaag doen en tijden niks van zich laten horen. Ik ging eraan kapot. Ik was zo onzeker en miste hem erg. Terwijl hij dat niet eens door had. Ik besloot hem te bellen. ik vroeg waarom hij zo deed en hij zei:ik ben gewoon erg druk met mijn vrienden, waardoor ik jou soms vergeet, ik zei heb je nog wel zin in onze relatie?waarop hij antwoorde aan de ene kant wel en aan de andere kant niet. Ik werd stil, ik vond het vreselijk maar wou het niet laten weten.. hij zei is het nou over? ik zei wil je dat? hij zei misschien moeten we er eerst over praten.Dat gaf mij weer hoop. Ik wasd weer een tikje gelukkig. We spraken af dat we Donderdag dus 2 dagen na dat gesprek zouden afspreken en dat hij zou bellen of sms. naja iets van zich laten horen. Die donderdag kreeg ik niks van hem te horen.ik vond het verschrikkelijk de gedachte dat het uit zou gaan maakte me kapot! me vriendinnen zeiden dat ik er beste zelf een einde aan kon maken.. ze wilden me niet langer zo ongelukkig zien.andere vriendinnen konden niet geloven dat ik het overwoog om het uit te maken omdat ik zoveel van hem hield. ze vonden het wel dapper dat ik het wilde doen en zeiden dat het het beste was maar dat ze het zelf nooit zouden doen. ik besloot om hem zelf maar te bellen.. o,m af te spreken en toch nog een goed einde aan onze relatie te maken..Ik had al helemaal bedacht wat ik zou zeggen en ik hootpe eigenlijk dat hij me zou gesruststellen en dat het helemaal niet uit zo gaan. het was zo ver.. ik belde hem op en zei dat ik wilde praten hij zei ik heb al met iemand anders afgesproken.. ik zei is dat belangrijker? hij zei ja .. waarop ik antwoordde oke dan weet ik genoeg het is uit'het deed zo veel pijn. het leek hem helemaakl niet te interesseren. ik ging er aan kapot. ik vond het verschrikkelijk. nu een week en een dag later mis ik hem alleen maar meer en meer.
Het deed zo een pijn om het uit te maken met een jongen waar ik nog van hield' :(

xx

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online