Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

griezelverhaal3
Der was is en meisje lieke15. Ze ging na school met haar vrien
din evolet15 naar het zwembad okeej het verhaal begint oneej! onze banden zijn lek geprikt zij lieke shit! Schold evolet dan maar lope zij lieke boos en bedroeft tegelijk de meiden ginge lopes op pad het is zo heet zij evolet toen ze bijna halfverwegen waren stopte der en auto voor ze in de auto ze lift nodig vroeg de jongen ja graag zuchte lieke niet doen we kennen hem niet eens! Fluisterde evolet miss is het gwn en aardige jongen die ons een lift aan bied zij lieke koel komen jullie nog? vroeg de jonge okeej andwoorde lieke ik ga niet hoor zij evolet schijterd zij lieke en rolde met haar ogen ze stapte in de auto en zwaaide naar evolet glimlachte en daarna keek ze arogant en toen reed de jongen weg evolet zuchte als er iets ergs met haar gebeurt is het haar eigen probleem dacht ze boos ze liep verder toen ze bij het zwembad aankwam ging ze naar de pashokjes en deej haar bekinie aan en liep toen richting het diepe bad toen ze om zich heen keek om te kijke of lieke der was zag ze haar inderdaad maar niet zoals ze gehoopt had ze zag haar bij die jongen die ze ook zag in de auto en nog en paar vrienden van die jongen evolet had eigenlijk gehoopt dat het en dagje. Van lieke en haar alleen zou worden maar inplaats daarvan is lieke boos op haar om dat ze haar en schijterd vind en is ze nu met vreemde opstap evolet werd best wel verdrietig bij de gedachte dat ze lieke nu voor goed kwijt was lieke was tenslotte wel haar beste vriendin toen botste ze tegen en meisje op ze vielen alebij op de grond au zij evolet sorry zij het meisje en krabbelde onhandig overeind ze gaf evolet en hand en evolet stond op ik ben bibi zij het meisje en schudde haar hand ik ben evolet en evolet schudde bibi de hand ben je hier alleen vroeg bibi aan evolet evolet knikte waarom dan vroeg bibi nou ik zou met iemand gaan zuchte evolet he? Vroeg bibi verbaast this en lang verhaal zij evolet vertel zij bibi evolet moest. Lachen grappig dat iemand zo niewschierig kan zijn dacht ze en ze begon te vertellen over de lekgeprikte banden de jongen in de auto en dat lieke boos op haar is oh das niet leuk zij bibi maarja dan gaan wij tog pret maken zij bibi evolet mocht haar wel ze was grappig levendig en goed in trooste bibi en evolet hadden twee uur gezwommen toen de twee meiden honger krege zullen we patat hale zij bibi ja zij evolet van zwemmen krijg je echt honger dus gingen de meiden naar de zwembadsnackbar toen ze de patat besteld hadden en betaalt gingen ze aan een tafeltje zitten en aten de patat op vrienden vroeg evolet bibi lachte en knikte daarna liepen ze allebij naar huis toen evolet thuis was liep ze naar boven ze ging op haar bet zitten en las haar lieverlins boek toen ging de telefoon ze nam op hallow zij ze evolet aan de stem te horen was het lieke wat zij evolet kan je morgen met me mee naar het zwembad na schooltijd? Zodat je me weer kan laten zitten en me kwetsen?! Zij evolet heb ik je gekwetst dan? Vroeg lieke sarkasthies evolet was het zat en hing op ze las weer verder in haar boek we gaan nu verder met het verhaal maar dan in de ogen van lieke lieke zat nog met de telefoon in haar hand had evolet echt opgehangen miss had ze evolet inderdaad gekwetst hmmm dacht ze ze was wel heel gemeen tegen haar arme evolet dacht ze toen ze belde evolet weer op evolet zij ze ja wat is er vroeg ze geieriteert het spijt me ik was rot tegen je en je verdiende het niet om zo behandelt te worde oh okeej zij evolet niet echt boeiend. Kan je morgen afspreken vroeg lieke neej zij evolet kort af. Wrm dan vroeg lieke ik heb al met en vriendin afgesproken zij evolet met en grijns okee dan eh ik moet ophangen okii zij evolet niet geintreseert en daarna hingen ze op lieke kon de tranen niet binnenhouden haar moeder kwam binnen liefje waarom huil je lieke vertelde hoe ze evolet had laten zitten haar moeder trooste haar rustig maar zij ze het komt allemaal goed word vervolgt dit is mijn derde verhaal lees ook mijn andere verhalen griezelverhaal en griezelverhaal2 ik hoop dat jullie het en leuk verhaal vonden het word nog vervolgt maar dan moeten jullie wel en goed cijfer geven en miss komt er nog een vierde verhaal wel stemmen he?

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online