Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

noah het rijke kind [deel 1]
hoe het allemaal begon.

het was zomervakantie 2011.
'mam?.' zei ik.
'ik wel eens rijk zijn, ik heb gehoord dar de jackpot van de staatsloterij al op 50 miljard euro staat.'
'wil jij ook een lot kopen mam?' 'pleas.'
'oke 1 lot' zei mam terug.' en die middag ging ze naar de winkel om een lot te kopen.
toen ze terug kwam zij ze dat de trekking zaterdag was.

die zaterdag werd ik heel vroeg wakker van gegil.
niet van angstgegil maar van blijdschap.
ik liep snel naar beneden om te kijken wat er aan de hand was.
mam sprong op en neer in de woonkamer en tilde me hoog de lucht in.
'dat ze dat nog kan, mij optillen op mijn 11 jarige leeftijd en 45 kilo.' dacht ik.
toen vroeg ik wat er aan de hand was.
'we hebben 50 miljard gewonnen.' zij mam opgewekt.
blijkbaar hadden pap en mijn zus niks gehoord want ze kwamen een half uur later met een hangkop beneden.
'waarom zo treurig?' zei mam.
'ik wou eens dat ik die rekeningen direct kon betalen.' zij pap chagarijnig.
'maar we hebben 50 MILJARD euro gewonnen met de staatsloterij.' zei mam terug.
'wat 50 MILJARD.' zij mijn zus.
mijn vader en zus keken elkaar ongelovig aan en schreeuwde het toen uit van de blijdschap.
die avond lag ik vroeg in bed en na te denken wat ik met het geld ging doen.

einde van deel 1 deel 2 binnenkort.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online