Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Slaap zacht rosalietje deel 3

Het huis is al een tijd af gebroken . Maar de ouders zijn na 7 jaar niet meer terug gezien . Tot op die dag .
De ouders zijn weer in hun thuis land . Ze wouden het huis nog eens zien . Maar het was afgebroken . De ouders gingen naar hun ouders . En vertelden alles wat er in het huis is gebeurt .
Ze konten het niet geloven . En er moest iets zijn met het huis .
Op een avond was het een hevige storm . Donder regen ! Vernielde alles . De dag daar na . Gingen ze kijken in het bos als er geen bomen ontworteld zijn . Één maal in het bos zagen ze dat de moeder van rosalietje dood aan een boom hing . De vader wist dat hij de volgende zal zijn . Hij was alleen thuis en huilde dat hij zijn vrouw ook al kwijt was . Een klap liet hem schrikken . Hij wist direct dat het de voordeur was . Hij nam zijn gsm . En zag alle blokje hij wou bellen maar opeens geen blokjes meer . Hij hoorde de trap kraken . Er stond iemand aan zijn deur . Hij deed zijn nacht lampje aan . Hij zag net wie het was . Het viel hem aan …

Krant : man pleegt ZELFMOORD na dood van zijn 2 kinderen en vrouw .

Niemand wist dat hij vermoord was .

Er is nooit meer iets geweten van de moorden

( weet jij een leuk vervolg stuur dan een vervolg naar beelensven1997@hotmail.com
en ik zal een vervolg er op zetten )

- zet je naam bij je e-mail
-en je verhaal
- en ik zet je naar er bij
- het moet een einde zijn aan dit verhaal
- veel succes

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online