Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

kleine meisje
op een stormachtige nacht in november besloot marieke ( 14) om nog even iets te gaan drinken voordat ze naar bed ging.
ze was namelijk op vakantie in Chili, waar het schijnt te spoken.

'weltrusten' zei haar moeder tegen Marieke. Slaap lekker mam, zei ze terug.

om 01:00 hoorde ze gekraak vanuit de lange hal. ze deed alsof ze het niet heeft gehoord.

een paar minuten later zag ze een klein meisje in de hoek van de kamer. Het meisje bleef haar maar aanstaren met haar donkere ogen.
Marieke wou haar moeder roepen maar ze kon niet meer schreeuwen.
het kleine meisje zei: Ga hier vandaan, Ga hier vandaan, Ga hier vandaan, of je zult morgen avond niet meer leven.

7:00 s'ochtend.
Goedemorgen lieverd, zei haar moeder.
Pappa is naar de winkel om wat lekkere broodjes te kopen.
Marieke was nog onder de indruk van de avond en vertelde het verhaal aan haar moeder.

je hebt een grote fantasie voor z'n klein meisje zei ze.

9:00 uur gingen ze de stad in, om 19:00 uur waren ze weer terug in het huisje

Ze genoten buiten nog even van het lekkere weer onder het genot van een drankje.
11:30 besloot Marieke te gaan slapen, want ze was erg moe van de lange dag die ze erop had zitten.
Precies om 1:00 kwam het kleine meisje weer.
Ze zei: Ik had je nog zo goed gewaarschuwd!!
ze had een mes in haar hand en liep op Marieke af. Marieke rende de kamer uit en vluchtte naar de kamer van de vader en moeder.
'Pap, Mam word wakker!!' riep ze.
Marieke legde het verhaal snel uit en op een of andere manier geloofde ze haar.
Ze vluchtte het huis uit zonder hun spullen te pakken.
Op het raam stond met bloed geschreven:
'Dit keer kom je goed weg, maar waag het niet om terug te komen'

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online