Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

lekker schoonzusje
het is woensdagavond, moe kom ik thuis uit mijn werk.
Mijn vrouw, Ilse, verteld me dat haar zusje Sandra vanavond nog even langs komt en misschien wel blijft slapen.
Mijn eerste reactie is niet erg enthousiast, maar goed ik vind het wel best.
Na het eten plof ik neer op de bank en zap lekker.
Dan gaat opeens de bel, mijn schoonzusje Sandra, een beetje te vroeg.
Ik doe de deur open en begroet haar met drie zoenen op haar wangen.
Ze ruikt lekker en ziet er goed uit vandaag. Omdat het warm is heeft ze een lekker strak topje aan en een strakke korte broek. Ze vond het blijkbaar niet nodig om een BH aan te doen, want haar lekker borsten hangen lekker in haar topje. Ik heb ineens alle aandacht voor haar. Ilse moet voor haar werk nog even een uurtje weg en laat ons alleen achter.
We blijven alleen achter en zitten een poosje lekker te kletsen.
Sandra is 21 jaar en zit lekker strak in haar vel.
Als ze een beetje onderuit begint te zakken zie ik dat ze ook geen slipje aan heeft, dat maakt me erg geil.
Mijn paal begint al aardig te groeien in mijn korte broek.
Sandra vraagt of het uitzicht bevalt, nogal zeg ik met een beetje schaamte.
Ze vertelt me dat ze al een poosje over me fantaseert en dat ze me graag een naakt wil zien.
'Dat kan wel'zeg ik, 'als ik jou ook lekker mag bekijken'.
Geen probleem voor Sandra, voordat ik het weet heeft ze haar topje uit en zit ze lekker in haar blote tieten voor me.
Ik bedenk me geen moment en ga op m'n knieen voor haar zitten. Langzaam begin ik aan haar tepels te zuigen en zachtjes te bijten. Sandra gromt zachtjes. 'Hoe laat komt mijn zus weer thuis' vraagt ze. Dat kan nog wel even duren vertel ik haar.
Laten we dan naar boven gaan zegt ze, dan kan ik je eens laten zien waar kleine zusjes goed in zijn.
We rennen naar boven en vallen op ons bed. Al onze kleren zijn inmiddels uit en we bestasten elkaar van onder tot boven. Ik voel dat haar kale kutje al heerlijk nat is. Langzaam zak ik naar beneden en lik haar heerlijke vocht. Ze trilt van genot en neemt ook mijn paal heerlijk in haar mond, pffff wat kan die meid pijpen.
Schokkend komen we beiden klaar. Met haar gezicht onder het sperma komt ze naast me liggen.
Ze kijkt me geil aan en zegt dat ze hier al lang naar uitkeek.

Opeens schrikken we, de deur valt in het slot. Shit, Ilse al weer thuis. Die ziet dat we niet beneden zijn en loopt direct door naar boven. Sandra en ik kijken elkaar aan en begrijpen dat we geen kant meer op kunnen.
Ilse stapt de slaapkamer binnen en ziet ons naakt op bed liggen. We kijken haar aan en weten niet wat we moeten zeggen.
Maar dit blik in haar ogen zegt genoeg.

Een vervolg???? laat het maar weten.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online